Asi Kızın Romanı

2.7K 85 40
                                    

~  KİŞİ TANITMALARI ~

Cansu ARTUNA : Merhaba! Ben Cansu. 16 Yaşındayım. 11 yaşımdan beri roman yazıyorum. Hayatımda olan kişiler; başta ailem, öğretmenlerim ve arkadaşlarım... Yaşadığım olaylar, etkilendiğim kitaplar, yazarlar sayesinde kendi romanımı yazmaya başladım. Hobilerim olarak roman yazmak , kitap okumak , müzik dinlemek , yüzmek ve olmazsa olmazım basketbol ... Şimdilik tanıtım için yeterli...

AİLEM:

Babam : Benim için herşeyi göze alan bir babam var. Çok özgürlükçü olduğu için onu çok seviyorum. Arada felsefe yaptığımız oluyor. Tartıştığımız konunun 3 saat sürdüğünü çok iyi hatırlıyorum.

Annem : Genellikle oğulcu taraftır. Ne kadar tartışsak, anlaşamasakta iyi kalpli biridir. Kendisinden çok başkalarını düşünür. Kendini düşündüğünü bir anı görmedim...

Abim : Hilmi Can adında bir abim var. Tek tartıştığımız , kavga ettiğimiz konusudur sevgilisi... Sevgilisi hayatımıza girmeden önce cafe , lunapark , alışveriş merkezi diye gezmediğimiz yer bırakmazdık. Eskiden bana bişey olduğunda ilk yanımda olacak kişi diye tanımlardım. Neyse en sevdiği şey piknik ve av yapmak.

Akrabalarımı tanımlamak fazla süreceği için onlarının isimlerinin geçtiği yerde tanımlarım...

ESKİ HOCALARIM :

Nuriye Hoca : Benim ilkokul öğretmenim. Annemden sonra değer verdiğim kişi diye tanımlayabilirim. Bi sorunum olduğunda yüzümde anlayan ve çözüm bulana kadar benim için düşünen biri... En unutulmaz öğretmenim...

Ayten Hoca : Basketbol ve 6.sınıf öğretmenim. Hayatımda onun kadar bana güvenen bi öğretmen olduğunu sanmıyorum. Herkese kolay kolay güvenen biri değil. Basketbol benim için vazgeçilmez tıpkı onun gibi...

Sevgi Hoca : 7.ve 8. sınıf öğretmenim ayrıca Görsel Sanatlar öğretmenim. Bence o bir melek çünkü gülümsemesi ve  içten bakışı kimsede yok. Dersi sevemedim ama hiçbir zaman kaçmayı da düşünmedim...

BRANŞ HOCALARIM :

Saadettin Hoca : Türkçe hocam . Benim yazar olcağıma inanan ve kompozisyonlarımı hiç bölmeden dinleyen bir hoca. En zevkli ve en eğlenceli geçen derslerden biri benim için. Onun ders işleme tekniğini çok seviyorum. Kafamızda hiçbir soru işareti bırakmadan ders işliyor...

Serkan Öğretmenim : Matematik öğretmenim . Derslerin bi yandan gülerek bi yandan da akılda kalıcı bi şekilde işlenmesini sağlar.  Genellikle bana ''Cins'' der. Dersinde avukatlık yaptığım ve çenemi tutamadığım için. Matematik benim en sevdiğim ve en başarılı olduğum derstir.

Mehmet Hoca : İngilizce hocam. Oyun oynatarak ders işlettiği için sınıfın çoğu onun dersine hazırlıklı gelir ve daha çok katılım olur. Bize dersinde sıkıldığınımızı anlayınca mola verir. Fazla Galatasaraylı bi hocamızdır...

Tülay Hoca : Fen Bilgisi hocam. En nefret ettiğim derstir. Fen dersi sinir bozucu, derse ne kadar çalışsam da başarısız olduğum için alışamadım. Ama hocamız bize bi konuyu anlamadığımızda çok detaylı bi şekilde , bıkmadan anlatır. Onun sabrına hayranım.

İlhan Hoca : İnkılap hocam. Dersi için sabahın köründe okuduğum bölümleri ve çalıştığım konuları unutamam . Ama en sonunda çabamın sonunda yüksek not almayı başarmıştım. İlhan hocanın dersinde uyumak mümkün değildir.

Metin Hoca : Teknoloji Tasarım hocam. Dersleri çok eğlenceli ve çok düşündürücü geçer. Metin hoca genellikle bana '' Cadı'' der . Fazla cadılık yaptığım içinmiş. Onun derslerinde bişeyler yapmayı öğretmekten çok hayat derslerini öğrenmeyi seçerim. Öğütlerini dinlemek daha zevklidir.

Asi Kızın RomanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin