Süpriz

537 56 42
  • İtfaf edildi Ecem Dingildelen
                                    

Akhisar'a gelince uyandırdılar. Eve bizimkilerden önce vardım. Kapıyı açıp , odama girip , sızmam bir oldu.Sabah'ın 12:00 ' da kalktım. Genellikle bu kadar geç kalkmazdım , yorgun olduğum günler hariç. Ecem'le bişeyler yaparız diye düşündüm . Aradım köyde olduklarını söyleyince moralim bozuldu. 2. Seçeneğim Yeliz'di onuda aradım telefonu kapalıydı. Canım yine sıkıldı . En son eve gidip , basketbol topumu aldım. Okula gittim ve karşımda ''Umursamazlıkta Sınır Tanımayan Kişi '' duruyordu , onun ne işi vardı burda? Tam geri dönüyordum ki '' Ne oldu kaçıyor musun? '' dedi. Bende dururmuyum '' Ben ve kaçmak , beni kendinle karıştıyorsun herhalde '' dedim. '' Gel o halde teke tek kapışalım''  dedi . Şaka gibi o kötü atıştan sonra benle maç yapmayı nasıl düşünür ? Sonra ''Tamam '' dedim. '' 20 ' de biter de neyine oynuyoruz? '' dedi ve bende '' Sen seç'' dedim. '' 1 saat boyunca hizmet etmesine '' dedikten sonra başımla onaylayıp , başladık . İlk durum 4 - 0 ve yeniyordum. Sonra 10 - 8'in nasıl olduğunu anlamadım onun bu kadar iyi olduğu bilmiyordum. Moral bozmak yoktu. Tam sol turnikeye girdiğinde blok koydum. Yere yığıldığını gördüm. Tabi kendimi kötü hissettim ve '' İyi misin ? '' dedim. '' İyiyim desem , yarım kalan ölüm işini mi tamamlıcaksın? '' demez mi. Bu çocuk cidden salak ya ben ona iyi mi canı yanıyor mu diye soruyorum onun verdiği cevaba bak. Ayağa kalktı ve kolunu tutuyordu. '' Yürü hastaneye gidelim '' dedim . Tabi '' Önemli bişey değil devam edelim sonra korktuğumu falan düşünme '' dedi . Bende '' Saçmalama sonra devam edelim , sen iyileş önce ilk işin hastaneye gitmek olsun , özür dilerim '' dedim . Eve gittim. Uyumaya çalıştım ama nerde hala aklım ondaydı. Acaba toparlanabilmiş miydi? Basketbolu fazla mı ciddiye alıyorum ? Kendi mi fazla mı kaybediyorum? derken uyumuşum.Gecenin 03:00 ' de kalktım ve test çözdüm . Testler karışık gelince , kitap okumaya başladım . Bi süre sonra vazgeçilmez olan nescafemi yaptım . Sonra balkonda bakındıktan sonra odama gidip , uyudum. Ertesi gün 3 Ocak ve benim asıl doğum günümdü. Aklım o çocuktaydı bi yandan da . Zil çaldı ve gelen Ecem ' di . '' Günaydın '' dedi ve annemin yanına gidip , bişeyler fısıldadı. Sonra bana bakıp , '' Hazırlan bu halde benimle gelemezsin '' dedi. Çok şaşırdım ve '' Nereye? '' diye sordum , cevap vermedi. ''Hadi bugün nescafe içmeye gidelim'' vazgeçilmez tek içeceğim o yüzden gülümseyerek '' Olur '' dedim. Hazırlandım ve kafeye gittik. Yeliz ve Okan inanmıyorum ya. Okan'ın beni görmesiyle gitarı çalmaya başladı. Yeliz ' de o güzel sesiyle eşlik etti.

Bir kıvılcım düşer önce büyür yavaş yavaş 

Bir bakarsın volkan olmuş yanmışsın arkadaş 

Dolduramaz boşluğunu ne ana ne kardaş 

Bu en güzel bu en sıcak duygudur arkadaş 

Ortak olmak her sevince her derde kedere 

Ve yürümek ömür boyu beraberce el ele 

Olmasın o ta içten gülen gözlerde yaş 

Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş

Evet arkadaş; kim olduğumu, ne olduğumu 

Nerden gelip, nereye gittiğimi sen öğrettin bana. 

Elimden tutup, karanlıktan aydınlığa sen çıkardın 

Bana yürümeyi öğrettin yeniden 

El ele ve daima ileriye 

Bir gün.. 

Bir gün birbirimizden ayrı düşsek bile 

Biliyorum, hiçbir zaman ayrı değil yollarımız 

Ve aynı yolda yürüdükçe 

Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir 

Ayrılsak bile kopamayız... 

Olmayacak o ta içten gülen gözlerde yaş 

Birgün gelip ayrılsak bile seninle arkadaş...

 İyi de dün onlar İzmir'e gideceklerdi yani bana öyle söylemişlerdi. Şarkı bitince küçük bi pasta ve doğum günün kutlu olsun yazısı vardı . Onların unutmamasına sevindim. Ecem yine esprilerine başladı tabi. Ecem '' Kardeşim espri yapıyım mı ? '' dedi , gülen gözlerle bakarak ... Bende '' Kaç derece yapçaksın? '' dediğim de herkes gülmeye başladı . Ecem de '' Hayallerimi yıktın ya '' dedi . Sonra Yeliz ve Okan ' ı gara kadar götürdük. Kardeşimle kaldık yine başbaşa '' Eee napıyoruz ? '' dedim . Ecem durur mu '' Espriii '' dedi ve eve gideseye kadar kötü esprilerine katlandım . Tam evin kapısını açarken ... 

Devamı +200 Okuyucu ve +35 Vote ve sizin yorumlarınızla yeni bölüm gelecektir...

Asi Kızın RomanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin