Máme tu ďalší rozhovor, tvorba _xblueElx_69 sa zameriava na fanfikcie s LGBT témou, ktorých hlavné postavy sú Louis a Harry z One Direction.
1. Ako si sa dostala k Wattpadu?
K Wattpadu som sa dostala cez moju kamarátku, ktorá mi o ňom povedala. Pred tým som nevedela, že niečo také existuje, ale veľmi pekne jej ďakujem, že mi toto ukázala. Je to niečo kam môžem napísať svoje pocity a tak.
2. Písala si už aj predtým, ako si sa zaregistrovala na Wattpad, alebo ťa k tomu priviedla až táto stránka?
Nie, nie. Nikdy v živote by ma nenapadlo niečo napísať. Maximálne nejakú basničku, ktorá nemá ani hlavu ani pätu a áno. Wattpad ma priviedol k písaniu
3. Medzi tvoje najpopulárnejšie knihy patrí President's son a Oh, Louis, čo ťa k nim inšpirovalo? Ktorá z kníh sa ti písala lepšia?
Ani neviem. Proste raz som išla spať a zrazu ma napadlo: ,,Čo takto napísať niečo kde bude prezident USA a jeho synáčik ?" A tak som začala vymýšľať jednotlivé časti. Zvyčajne ma niečo napadne keď idem spať alebo sa idem osprchovať. Tak isto ma napadol aj Oh, Louis. Proste napadlo ma, že by som mohla napísať niečo na spôsob instagramu. Vždy sa mi takéto príbehy páčili, tak prečo nenapísať jeden podľa svojho štýlu ?
4. Na tvojom profile sú zatiaľ tri príbehy, každý z nich už má čo to za sebou. Nás by zaujímalo odkiaľ berieš inšpiráciu? Čo ťa donúti, aby si si sadla ku notebooku a pustila sa do ďalšieho príbehu?
Tých príbehov bolo ich viacej, ale moji čitatelia sú zvyknutý iba na Larry-ovky, takže ich nikto nečítal a ja som ich vymazala. A inšpiráciu beriem zo všadiaľ. Zo svojho vlastného života alebo zo života iných. A vždy idem písať, keď ma niečo trápi alebo jednoducho keď sa nudím.
5. Keď nemáš inšpiráciu, či sa ti jednoducho akosi nedarí napísať niečo, s čím by si bol spokojná, čo ťa poháňa vpred?
Moji čitatelia, ktorí netrpezlivo čakajú na ďalšiu časť. Vždy si prečítam buď komentáre alebo nejaký príbeh a potom niečo vymyslím a píšem.
6. Ktorý z tvojich príbehov, je tvoj najobľúbenejší? Ktorý sa ti písal najlepšie?
Dosť ťažká otázka, ale asi Oh, Louis. Niekedy je s ním veľa práce, ale píše sa mi ľahko. Asi preto, že tam moc neopisujem, čo hlavný hrdinovia cítia/myslia si. To mi nikdy nešlo. Keď sú tie instagramové časti, tak to je trochu ťažšie, pretože musím pohľadať fotky, upraviť písmo a podobne, ale mať to baví.
7. Môžeš nám niečo prezradiť o príbehoch, ktoré chystáš?
Chystám pár príbehov, ale zatiaľ len vo svojej hlave. Mám v pláne napísať príbeh kde hl. hrdinami budú autorky, ktoré som si hrozne obľúbila.
8. Čo tvoja knižnica? Aké tituly či autori sa v nej nachádzajú? Ktoré žánre máš najradšej?
Ak mám pravdu povedať, knihy moc nečítam, ale milujem autora Malého Princa, Antoine De-Saint Exupéry.
9. Ktorých autorov a knihy tu na Wattpade radíš ku svojim najobľúbenejším?
Určite NikaStyles8, _Iza_bella_, hellprosiehellp a ešte mnoho ďalších radím medzi tých top a aj ich knihy, ktoré sú tak dokonalo napísané, že sa dokážem vcítiť do ich postáv. A páči sa mi, že dokonalo dokážu opísať všetko, čo ich postavy cítia a to sa ja musím ešte naučiť.
10. Máš v písaní nejaký vzor? Niekoho, koho obdivuješ?
No aj áno. Harry Styles, Louis Tomlinsom a všetci z 1D, ale chcela by som napísať aj niečo o Lil Peepovi alebo o niekom inom, ale ako som spomínala, moji čitatelia by to nečítali
11. Aby sme sa nerozprávali len o knihách, čo rada robievaš počas voľného času?
Momentálne nerobievam nič.
12. Z čoho sa skladá tvoja hudobná knižnica? Ktorí sú tvoji obľúbení interpreti a koho zase naopak nemusíš?
Teraz si idem Lil Peepa a celkovo rap. Potom si idem niečo z punku a rocku. Nemusím moc popových spevákov, ale určite si niečo vypočujem aj od nich.
13. Na Wattpade si zaregistrovaná už rok a my by sme radi vedeli, na akých ľudí si tu už natrafila? Aký je tvoj názor na komunitu na našom slovenskom Wattpade?
Dosť ľudí som tu strela. Pár bolo nepríjemných a odradovali ma od písania. Na jeden čas som aj prestala a potom som stretla dosť príjemných ľudí, s ktorými si normálne píšem a dosť som sa s nimi aj zblížila a máme v pláne ísť na Dúhový Pochod.
14. Patríš ty sama k LGBTQ+ komunite? Ako si na to prišla?
Áno patrím a som viac menej za to pyšná. Síce ma dosť ľudi kvôli tomu odsúdilo, ale je mi to jedno a radšej som už o tom nikomu nepovedala, ani svojej rodine ( sú dosť veľky homofóby ).
Nebolo to zo dňa na deň. Zisťovala som to pekne dlho a potom to zrazu prišlo a zistila som, že nie som tak celkom v pohode. Neberiem to ako napríklad rakovinu a lebo niečo strašné. Podľa mňa mi to príde normálne.15. A ako posledné, je tu niečo, čo by si chcela odkázať svojim čitateľom či iným autorom?
Oh, áno. Ak patríte do LGBT+ komunity, tak sa za to nehanbite. Je to úplne normálna vec. Nevšímajte si ľudí, ktorý po vás zazerajú. Kašlite na nich a buďte sami sebou.
YOU ARE READING
Rozhovory s autormi
AcakNa Wattpade sa dá nájsť mnoho dobrých príbehov, no málokto vie o osobe, ktorá za nimi stojí, viac ako to, čo sa dozvedel z popisku. Táto kniha obsahuje spovede autorov príbehov s LGBTQ+ tématikou. Bližšie informácie si môžete prečítať v úvodnej čast...