Am I Wrong

634 18 2
                                    

YoonSeok

,,Yooooongi" rozeznělo se celým domem, když Hoseok přišel domů. Pouze jsem protočil očima, které jsem odlepil od televize a zakřičel na zpátek ,,Co chceš?!" ,,Já ti koupil tu barvu na vlasy!" ozvalo se z předsíně. Na chvíli jsem se zamyslel na co by mi byla barva na vlasy. ,,Proč?" vykřikl jsem nazpátek. ,,Protože jsme se o něco vsadili, přece!" vykřikl více Hobi.

Když jsem chtěl zakřičet nazpátek, tak se z kuchyně ozval naštvaný Seokjin ,,PADEJTE SI ŘVÁT JINAM!" V tu chvíli jsem se až skoro leknutím posadil a během pár vteřin ke mně přišel Hoseok, který byl stále oblečen v kabátu a v čepici. Jeho tvář zdobil úsměv. ,,My se o něco vsadili?" zeptal jsem se ho nechápavě, když si vedle mě sedl a podal mi krabičku s barvou na vlasy. Modrou barvou..

,,Před 3 dny ses vsadil se mnou vsadil, že jestli se nechám obarvit na červeno, tak ty půjdeš do modré" jen, co to dořekl si z hlavy stáhl černou čepici a odhalil novou barvu jeho vlasů. Momentálně přede mnou seděl Hoseok s červenými vlasy, vysmátý od ucha k uchu a já si uvědomil, jak moc lituju toho, že jsem se s ním vsadil.

,,Takže můj drahocenný Yoongi, dneska večer se obarvíš.. Nebo víš co? Já tě obarvím, aby to bylo lepší" škodolibě se usmál a já tam seděl neschopný mu něco říct. Hobi se otočil a veselým krokem odešel do svýho pokoje za Jiminem. Seokjin vyšel se smíchem z kuchyně a podal mi talíř, na kterém byly míchaná vajíčka, o která jsem ho poprosil.

,,Yoongi.. ty sis vážně myslel, že Hobi by se neobarvil? Vždyť nedávno měl oranžové vlasy a taky měl takovou narůžovělou barvu a v jednu chvíli i takovou blonďatou.. Sice se tobě v barvení vlasů nevyrovná, ale červená by mu dělala nejmenší problém" zasmál se a plácl mě do ramena. Věnoval jsem mu naštvaný pohled. Sám jsem momentálně měl zase černé vlasy, ale byl jsem maximálně spokojený. Černou mám nejraději a chtěl jsem si jí nechat, co nejdéle.

,,Ale hyung.." zabručel jsem a podíval se na něj ,,mně se moje momentální barva líbí a chci si jí nechat" poraženecky jsem sklopil pohled. ,,To je tvůj problém Yoongi.. Ne můj" usmál se a vstal. Když byl na odchodu do našeho pokoje, tak dodal ,,Až dojíš, tak dej nádobí do myčky." Poté už zahnul za roh a já tam zůstal sám.

Neměl jsem náladu ani jíst, natož se dokoukat ten pořad o lachtanech. Vypnul jsem televizi a vajíčka do sebe rychle nasoukal. Jak hyung přikázal, tak jsem nádobí dal do myčky a vyšel na chodbu. ,,Hyuuung" nalepil se na mě Jimin. Otočil jsem se na něj a nechápavě se na něj podíval. ,,Co chceš?" zamručel jsem. ,,Slyšel jsem, že přijdeš o tu černou barvu" zakňoural. ,,Vidím, že se tu zprávy šíří celkem rychle.." povzdychl jsem si a potom dodal ,,ale máš pravdu, dneska večer mě Hoseok přebarví."

Jimin se na mě ještě víc natiskl a do ucha mi pošeptal ,,Bude mi ta tvoje barva celkem chybět, Yoongi-hyung." Celým mým tělem projel třas. Vymanil jsem se z Jiminovýho stisku a trochu se od něj oddálil. ,,Nejsi jedinej.. mě taky" zasmál jsem se a zmizel ve svým pokoji. Hluboce jsem si oddechl a zakroutil hlavou, co to mělo být.

,,Bude mi ta tvoje barva celkem chybět, Yoongi-hyung.. ohhhh co si teď počnu?" ozvalo se pisklavým hlasem z Jinovy postele. Já se na něj otočil a vraždil ho pohledem. ,,Hele Yoongi, zeptám se tě na rovinu" posadil se Jin a pokračoval ,,ty máš něco s Jiminem?" Tato otázka mě celkem zarazila. ,,Nic s ním nemám.. Jen on se chová takhle divně" odpověděl jsem nechápavě. ,,A nenapadlo tě, že po tobě Jimin jede?" ,,Vždyť má Kooka!" zavrčel jsem.

,,No nevypad-" nenechal jsem ho doříct, to, co chtěl a skočil jsem mu do řeči ,,Hele přestaň tohle se mnou řešit a jdi si nakrmit ty svoje veverky.. Už zase dělají ty divný zvuky" ukázal jsem prstem na klec, kde se nacházeli jeho mazlíčci.

BTS - One-shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat