"- Ne mizujsozz nekem! Mit képzelsz? Med 5 napja vár, és ő abban a hitben van, hogy nem jó a térerő. Annyira sajnálom, nem falazok tovább, vagy elmondod te, vagy én. Elég volt.- majd leraktam. Elegem lett. "
Aztán felnéztem a Facebookra, és megláttam egy posztot. Egy magas, barna hajú fiú, háttal a kamerának csókolja Hailey-t. Ez tuti Shawn-gondoltam,mikor az ébresztőm jelzett, hogy hajnal 5 óra, és fel kéne kelni.
Medison szemszögéből
Az ébresztőmet idegesen nyomtam ki. Na és mi volt az ébresztőhangom?! Perfectly Wrong, Shawntól. És a hátterem?! Shawn, amint egy kamerával fényképez engem, én meg őt, de csak ő van rajta a képen. Ránéztem az órára, és az 10 órát mutatott. A munkából elkéstem,az már biztos. Ma nem megyek be-gondolkodtam hangosan. Felvettem egy cica nadrágot, és leültem az ágy szélére egy szál nadrágban,és egy melltartóban. Hányingerem lett, lehet azért,mert 5 napja alig ettem valamit, mert gyomor görcsöm volt, állandóan. Erőt vettem magamon, és felálltam, és kimentem a szobánkból, és le a lépcsőn, be a konyhába. Leültem a bárpulthoz, és próbáltam egy üveg Nutellát megenni, majd egy kulcs csörgésre lettem figyelmes. Az ajtó felé néztem és bejött, vagyis berontott egy magas, barna hajú fiú, háttal,miközben egy pink hajú csajt csókolt. Az a fiú az aki a képen volt. A srác megfordult, és elkezdtek záporozni a szemeim.
- Shawn?!-kérdeztem zokogva, mintha nem hinnék a szememnek.Elkezdtem dörzsölgetni a szemem, hátha csak egy álom.
- Medi.....én.
- Várj, ne magyarázkodj! Ezek az álmok, akkor szoktak lenni, ha nagyon akarok valamit, és én már 5 napja haza várlak, vagy......Jézus, Jézus.....te meghaltál, és álmomban jelensz meg nekem,mert halálod napján még te is szerettél!-sírtam.
-Medi...
- Na jó, akkor most mindent elmondasz! Hol haltál meg? Ki miatt? Vagy természetes halál volt? Ha már meghaltál, elmondom,hogy mit gondolok. Tegnap beszéltem Andrew-val, azt mondta, hogy nem üzleti úton vagy, és hogy nem rossz a térerő...-zokogtam.
-Elmondta, hogy mi a helyzet?
- Nem, ő se tudta, hogy hol vagy! Sokan gondoltak arra hogy mással vagy, de én mindenkinek azt mondtam, hogy te nem tennél ilyet ...Shawn hol voltál?-kérdeztem a szemeim záporától nehezen felismerhető Shawn-tól.
- Én.....
- Megcsalt, te ri**nc!- kiabálta a pink csaj.
- Mostmár erre magamtól is rá jöttem.
- Azt hiszed annyira szép vagy?! Nem vagy az, ja és sikerült elcsábítanom, 5 napja nálam van, sőt mikor at mondta Andrew-hoz megy, akkor csak látni akart.-sipította a pink bich. Majd felvett egy önelégült mosolyt arra az M4-esen sokat használt arcára.
- Azt hittem hogy Shawn nem tenne ilyet! Igaz?-néztem zokogva Shawnra.
- De. Megcsaltalak.-fordította el a fejét. És felvilágosodtam,olyan volt mintha felkapcsolták volna a lámpát a fejembe.
- Azt hitted, hogy nem vagyok itthon,igaz?-bólintott egyet- azt hitted dolgozni vagyok, igaz?-még egyet bólintott-AZÉRT jöttetek ide, hogy az ágyunkban csináljátok?!-megint bólintott-Miért? Miért voltam ilyen naiv?! Miért teszed ezt velem?!
Sziasztok! Remélem ez a rész is tetszett, ha igen akkor adjatok egy csillagot, írjátok meg a véleményeteket Komiba, és azt is írjátok meg, hogy folytassam-e! Puszi: lovelivelaugh
YOU ARE READING
Fogadás( S.M) 2.évad
RomanceMedisonnak nem úgy alakul az élete ahogy várta. Shawn egyre kevesebbet van otthon. Kiderült,hogy Shawn megcsalja,hogy ő nem is Cabello. Ebből fakadóan nem maradhat,és nem is akar többé Shawnnal, és Camiláékkal élni, lenni. Los Angelesbe utazik, ahol...