"- Medi, sajnálom, én tehetek mindenről. Figyelj a hangomra! Túl fogod élni! Eddig is kibírtad! Már csak a kórházig kell elviselned a fájdalmat! Meg ne halj itt nekem! Ki fog felvidítani, kit vidítok fel?- próbált ébren tartani, de elvesztettem az eszméletemet, ott feküdtem az ágyon, a vértócsában ájultan.,,
5 nappal később
-Hol vagyok?- pislogtam. Aztán észre vettem a fehér falakat, nyomasztó LED lámpákat, és a borzalmas fertőtlenítőszagot. Egy doktornő szaladt be, bár nem sokat hallottam a gépek egyenletes csipogásától.
- Medi, életem. Tudtam, hogy túléled.
- Mi történt?
- A lábát sikerült megmentenünk, az arca...hát kisebb horzsolásokkal megúszta, az oldalát összevarrtuk, a lábával, karjával együtt. Bár eltört 2 végtagja, megrepedt 3 bordája és 2 nyakcsigolya törése lett, örülünk hogy felébredt.-szólt az orvos.
- Köszönöm, de mikor mehetek haza?
- Igazából, mivel kómában kezeltük, semmi értelmét nem látom hogy bent maradjon.
- Meddig voltam kómában?
- Csak 5 napig...
- Csak? Csak? Ez most komoly? Épp elég köszönöm!-kiabáltam.
- Higgadj le. Haza viszlek.-mosolygott Jason.
3 óra múlvaMegkaptuk a zárójelentést, mehettem haza. Nagyon nehezen ment a járás, az egyik lábam be volt kötve, és a kezem, meg a nyakam. Tolókocsival kellett mennem, vagyis gurulnom... Ahogy kiértünk megláttunk vagy 100 embert kamerával mikrofonnal, meg jegyzetfüzetekkel.
- Ne, a média ránk talált...
Kiabáltak, hogy most mi lesz, meg hogy mikor tartok sajtótájékoztatót, mikor adok interjút. Mi lesz így a modell karrieremmel, igaz hogy ez csak hobbi, de nekem fontos volt, de így hogy? Jason őrei csináltak utat a tolókocsimnak. Egy riporter átjutott a tömegen.
- Mi lett Shawnnal és önnel?-kérdezte, megállítottam Jasont.
-Várj. Shawn és én már nem vagyunk egy pár, és úgy gondolom, hogy márnem is leszünk.
- Miért? Akkor mit ért a keresgélése, önfeláldozása...
- Én csak azt akartam, hogy Shawn boldog legyen, úgy tűnik most boldog..csak nélkülem.
- Ad majd interjút valamelyik műsornak?
- Nem tartom magam olyan fontos embernek, de ha van igény rá, akkor természetesen-küzdöttem könnyeimmel.
- Annyira sajnálom, hogy elpazarolta az idejét egy parasztra..oo elnézést, bunkóra
- Shawn nem paraszt, csak követi az érzéseit...a szívét, ami nem felém húz...ennyi az egész, nem lehet elítélni azért, mert azt teszi amit a szíve súg. És most ne haragudjanak, de mennem kell.
Jason berakott a Lamborghinibe, bár elég nehéz volt neki.
- Annyira sajnálom, Medi. Én, nem tudom hogy történt-könnyezett Jason.
- Nem a te hibád-töröltem le a legördülő könnycseppet.
- Nagyon szeretlek, Medi.-nagyon meglepődtem.
- Te is jó haver vagy...azt hiszem-mosolyogtam.
- Akkor menjünk, hozzád, vagy hozzám?
- Hozzám, ha lehet.
- RendbenShawn szemszöge
-Annyira nehéz nélküle, de nem biztos, hogy jobb vele.
- Shawn, miért vagy ilyen gyerekes? Azt hiszed mindig várni fog rád? Azt hiszed csak te akarsz boldog lenni?
- Andrew, én szeretem Haileyt, ezért mentem vele a díjátadóra.
- Nem érted? Justin is szereti, azon van hogy megkérje a kezét, napok kérdése, hogy jöjjön a meghívó az esküvőjükre....ooo...kapcsold be a tvt, most!
- Miért? Ne kérdezd, csak kapcsold be
- Azt ne mondd, hogy Medi van benne...
- O_o szegény...mi történhetetett vele?
- Nem tudom Andrew, nem vagyunk már együtt gondolom, tuti holnapra mindenki tudja, hogy megcsaltam...ki gondolta volna....de ahogy látom eléggé megsérült. Fogadni mernék, hogy most is Jasonnal van
- Mit féltékenykedsz, már nem vagytok egy pár, várj oda jutott egy riporter hozzájuk, tényleg Jasonnal van.
- Na jó megyek megnézem mit mondott a dráma királynő
- Bunkó vagy, Shawn.
Leraktam. Medi szinte agyonütötte magát, csoda hogy él még.
"
- Mi lett Shawnnal és önnel?-kérdezte, megállította Jasont.
-Várj. Shawn és én már nem vagyunk egy pár, és úgy gondolom, hogy márnem is leszünk.
- Miért? Akkor mit ért a keresgélése, önfeláldozása...
- Én csak azt akartam, hogy Shawn boldog legyen, úgy tűnik most boldog..csak nélkülem.
- Ad majd interjút valamelyik műsornak?
- Nem tartom magam olyan fontos embernek, de ha van igény rá, akkor természetesen.
- Annyira sajnálom, hogy elpazarolta az idejét egy parasztra.. oo, elnézést, bunkóra
- Shawn nem paraszt, csak követi az érzéseit...a szívét, ami nem felém húz...ennyi az egész, nem lehet elítélni azért, mert azt teszi amit a szíve súg. És most ne haragudjanak, de mennem kell."De hát ő kivédett, vajon miért? Lehet megkéne látogatnom?
Medi szemszöge
Amint hazaértünk ott is a sok riporter. Reméltem mára ez az utolsó meglepetés, de nagyot tévedtem. Ott volt a házunkba mindenki aki sztárnak számított. A Magcon, Old Magcon, Justin, Liam Payne, Sam Smith, és még sokan mások, köztük Shawn is. Őt vártam a legkevésbé.
- Meglepetés!- kiabáltak egyszerre.
- Sziasztok. Mire ez a nagy hűhó?
- Arra hogy még élsz.- sétált ki a tömegből Cameron.
- Cam....úristen de örülök neked.- pusziltam meg.
- Tetszik az új járgányod, bár nem olyan mint a Kawasakid, de egyenlőre megteszi, igaz?- jött oda Jack is.
- Te is itt vagy? Gyere had öleljelek meg.
- Engem se haggy ki, szépségem-rohant oda Gilinsky.
- De hiányoztatok. Winnie te is itt vagy?- szóltam oda Winnie Harlownak.
- Sose hagynám ki, szívem.-ölelt meg. Majd odament Jasonhoz, megpuszilta, és elkezdte húzni az emelet felé.
- Szia Medi. -intett Shawn.
- Remélem nem baj, hogy őt is meghívtam-súgta Cameron.
- Nem baj- villantottam kamu mosolyomat.
- Akkor induljon a buli.-ordította Dallas.
YOU ARE READING
Fogadás( S.M) 2.évad
RomanceMedisonnak nem úgy alakul az élete ahogy várta. Shawn egyre kevesebbet van otthon. Kiderült,hogy Shawn megcsalja,hogy ő nem is Cabello. Ebből fakadóan nem maradhat,és nem is akar többé Shawnnal, és Camiláékkal élni, lenni. Los Angelesbe utazik, ahol...