3. rész

146 6 0
                                    

"-...Miért? Miért voltam ilyen naiv? Miért teszed ezt velem?"

Nem válaszolt...csak a padlót nézte. Oda mentem hozzá, és felemeltem a fejét.

- Ha képes voltál ezt tenni velem, akkor viseld úgy mint egy férfi.- könnyes szemmel rám nézett- oké...-mondtam most már nyugodtan- most hogy rám figyelsz, megkérdezem. Miért jöttetek ide?

- Hailey megkért.

- Tényleg?! És te minden kérését teljesíted... már most?

Nem szólt semmit. 

- Shawn... válaszolj, kérlek...- megcsörrent a telefonom, kinyomtam- igaz...perfectly wrong for me, jó kis zene lett. Ügye, Hailey? Neked tetszik?

- Mivel nekem írta...

- Szóval neked írta. Na jó...most kérlek menj haza, mindjárt Shawn is megy, csak bepakolja a cuccait.

- Nem te mondod meg, hogy mit csináljak.- sipította.

-Hailey, jobb ha most mész, otthon találkozunk.- szólt neki erélyesen.

- Ja hogy már az az otthonod. Köszi hogy elküldted a csajt...

-Figyelj, beszéljük ezt meg... legalább csak halgass meg, megmagyarázom.

- Shawn nem vagyok rá kíváncsi. 5 napig ott voltál nála, és az már az otthonod. Én mennyi mindent megtettem azêrt hogy szeress...

-Szerettelek

- Ne vágj a szavamba! És ha megkérdezhetem,  meddig szerettél, mert gondolom, nem egyik napról a másikra mentél oda egy idegenhez.

- 1 hónapja találkozgatunk.

- Értem... 

- Nem, nem érted...

- Miért ne érteném? Találtál egy lányt az utca végén, felvetted a kocsidba, és több lett, mint egyszeri alkalom...

- Nem, egy bárban találkoztunk...

- Nem érdekel a szerelmi történetetek.

- De, Medi...

- Inkább ne mondj semmit, csak szedd a cuccod és menj. Gyere segítek.- megfogtam a csuklóját és elkezdtem húzni a lépcsőn, ami nagyon nehêz lett volna ha nem segít rá. Kihúzta a csuklóját a kezemből, ami hatására leborultam a lépcsőről. Megszédültem, de azt még láttam, hogy Shawn felém szalad.


                                 Shawn szemszöge

Legurult a lépcsőn, nagyon megijedtem, felé szaladtam. Elájult.

- Medi.. Medi, figyelj a hangomra.- pofoztam olyan gyengéden ahogy csak tudtam.

Felhívtam a mentőt, és felszaladtam egy pólóért. Ahogy felértem megrohamoztak az emlékek. 

"- Na jó menj csak vissza a szerelmedhez, Shawnhoz a lúzerhez. Ez szép a legmenőbb csaj a suliba, és az iskola lúzere.- ordította.

Látta hogy vörösödök. A többiek árgus szemekkel nézték mit lép. 

- Tudod mit?! JOBB EGY OLYAN FIÚ AKI MEGBÍZHATÓ, ÉS JÓKÉPŰ, MINT EGY OLYAN AKI MINDEN ÁLDOTT NAP MEGCSALT, ÉS JÓKÉPŰ."

Az emlék hatására elmosolyodtam. Majd felkaptam az egyik pólómat, és leszaladtam. Ráadtam, és már csengettek is. Kinyitottam. Jason ott állt az ajtóban. Tudhattam volna hogy ő is megcsal. Rávágtam az ajtót. Mire Medison felébredt. 

- Te papolsz itt nekem a hűségről, miközben fetrengsz Jasonnal? Nem szégyelled magad?

- Mi  bajod, Shawn?! Mi az hogy fetrengek? Nem Hailey vagyok, akivel úgy beszélhetsz ahogy akarsz! Ezt ne felejtsd el soha, Shawn!

- Nem hiszem el. Majd vissza jövök a cuccaimért!- megfordultam és kimentem.


                                    



Fogadás( S.M) 2.évadWhere stories live. Discover now