8. rész

119 5 0
                                    

"-Akkor induljon a buli!-kiabálta Cameron"
Én mivel nem tudtam tovább jutni a tömegbe, ott maradtam ahol hagytak. Oda jött Shawn.
- Szia...mi történt?
- áá semmi különös..jól vagyok, és ti?
- Ne viccelj már...szinte már te magad vagy a gipsz...
- Nem gondoltam volna hogy észre veszed...-forgattam a szemem, legszívesebben otthagytam volna, de nem ment.
- Szóval?
- Hailey is itt van?
- Nem nincs, Justinnal van...
- Tényleg?-nevettem- szóval akivel megcsaltál, megcsalt?
- Nem szeret engem, és én is őt
- Jó, örülök hogy boldog vagy- mosolyogtam művészi alakítással.
- Örülök, hogy nem hatagszol, mert...

Oda jött Cam.
- Babám, mizu? Jó a buli? Koccolj, Shawn!- nézett Shawnra. Mire ő feltett kézzel megfordult, és eltűnt a tömegbe.
- Köszönöm.- megfogta a kocsim, és felvitt az emeletre, a szobámba, felrakott az ágyba.
- Itt jobb, nem?- kérdezte , miközben lehuppant az ágyamra.
- Igen köszi...na és, hogy vagy?
- Jól...ne terelj, milyen érzés? Jól vagy?
- Persze, jól vagyok
- Nekem nem kell a sziklát adnod, én tudom milyen vagy...
- Jó...érezted már azt hogy felesleges vagy? Azt hogy senkinek nem vagy elég jó? Azt hogy mindenki jobb nálad?-rázta a fejét.
-Tudod milyen érzés valakit elengedni, csak hogy ő boldog legyen?!... Én már egy ideje azt érzem, de legalább van családom-mondtam.
- De hát szakítottatok, nem közös megegyezés alapján?
- Nem...megcsalt.
- Nee-kapta a szájához a kezét- nem tenne ő ilyet. De akkor miért vagy szomorú, hogy vége?
- Mert...ha meghallom a nevét, még mindig megszakad egy kicsit a szívem.
- Jaj, Istenem! - oda hajolt és megcsókolt. Tiltakozni sem tudtam, csak mikor egy cseppet elváltunk.
- Ne, Cameron! Te olyan vagy mintha a bátyám lennél...-megint megcsókolt.
- De nem vagyok az.
- Ezt már tisztáztuk, nem? Nekem olyan vagy mint egy bátty, akkor miért csinálod ezt?
- Mert nem vagyok a bátyád.
Megint hevesen megcsókolt, de most nem váltunk el egy jó másfél percig.
Ledőlt mellém, mire anya berontott.
- Mit műveltek? Medison, mi ez az egész? Bulit csinálsz, mert élsz?? Ez most komoly? Hogy lehetsz ilyen egoista? Már szinte több, mint egy éve itt vagy, fölöslegesen.
- Mi az hogy fölöslegesen?- mosolyogtam kínosan.
- Jaj istenem, hogy gondoltad hogy a lányunk vagy?! Camilla csak kedves akart lenni, mert megsajnált, hogy, nem tudod kik a szüleid, így míg a huga a keresztannyánál van Görögországba, addig úgymond befogadtunk.- könnyben ázott a szemem, a gipsz a nyakamon könnyes vödörnek tűnt.
- Én...most elmegyek. Cameron segíts fel...-beleültetett a kocsimba, és elindultunk lefele- a cuccaimért majd küldök valakit-fordultam hátra a kamu anyámhoz.
Hívtam egy taxit, eldöntöttem hogy megyek Los Angelesbe. Egyedül. Cameron besegített a taxiba, majd be akart ülni. Nem engedtem.
- Ne gyere, kérlek. Egyedül megyek..
- ne viccelj már, egyedül nem is tudsz boldogulni.
- de tudok, meg többet fizetek az úrnak és esetleg még segít is kiszállni.-néztem a taxi sofőrre, aki csak bólintott.
- Nem hagyom hogy egyedül menj...én még.... szeretlek.
- Cameron nem én vagyok neked az igazi...
- Neked meg nem Shawn, nem érdemel meg téged, én igen
- Amikor megcsókolt, megölelt, vagy csak puszit nyomott a homlokomra, tudatosult bennem, hogy ő az igazi, de ha ő így boldog... legyen
- De nem érted, életem? Nem szeret téged. Csak kihasznált...
- Ne folytasd, tudod, Cam...egyszer jön valaki, aki miatt minden megváltozik, aki begyógyítja a múlt sebeit, aki felszárítja a könnyeidet, aki megmutatja milyen is igazán boldognak lenni, és te nem fogsz tudni betelni vele, mert félsz hogy ő is elmegy. De ő maradni fog, és szeretni fog, olyan dolgokat fog neked adni amiket még senki soha. Ő nem fog megbántani, ő támogatni fog, melletted marad míg élsz. Nem hagy el más fiú, vagy nő miatt, mert neki te leszel az egyetlen...azt hittem hogy ez a valaki Shawn, minden jó is volt, de az hogy nem hagy el más nőért, nem jött be, mert nem én voltam neki az egyetlen. De neked még lehet elsőlátásra szerelem...nekem nem jött össze, de neked még biztos hogy meglesz, és tudod miért?
- Nem
- Mert te egy helyes, kedves, okos, vicces fiú vagy...
- és népszerű-mosolygott.
- Igen-kacagtam, régóta először- és népszerű.
- Jó oké, meggyőztél nem kellesz-ölelt át.
- Szia Cam.
- Hova mész most?
- Nem tudom, amerre visznek- nevettem.
- Hallod? Van egy házam Los Angelesbe, menj oda, kiküldöm érted egy haveromat
- Pont oda akartam menni, annyira szeretlek
- ne csábíts el...-röhögött.
- Isten ments, hogy én olyat tegyek
- Menni k€ne- szólt a taxis.
- Jó mehetünk-ránéztem Camre- fizesd ki Dallas!
- Nem vagyok én a kasszád..
- Biztos? Mert hasonlítasz egy kasszához, de egy helyes kasszához.
Kifizette a taxist, és már mentünk is Los Angelesbe.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fogadás( S.M) 2.évadWhere stories live. Discover now