3

108K 4.4K 2.3K
                                    

Yorumları asla ve asla düşürmüyoruz..

*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Çantamın küçük gözünde anahtarımı ararken nefesimi üfleyip küçük bir küfür savurdum.

Allah aşkına çantada bir ben yoktum resmen!

"Hayırdır yavrum neye kızdın sen?" Umut kolunu omzuma atıp benimle birlikte çantamın içine bakmaya başlayınca kafamı kaldırdım.

"Anahtarımı bulamadım ya." Merdivenleri inmeye devam ederken önümüzden giden Balın ve Baha da bize dönmüştü.

"Kayıp mı ettin acaba?"

"İmkanı yok sabah evden çıkarken aldığıma eminim okulda çıkarmadım ki." Önüme gelen saçı üfleyip tekrar baktım çantama.

"Ufak cüzdanına bak bir de." Ah doğru ya!

Büyük gözü açıp ufak bozuk para çantamı aldım. Star Wars baskılı her şeye bayılıyordum. Bir de Harry Potter.

Cüzdanı açıp içindeki anahtarımı bulunca keyifle gülümsedim.

"Buldum işte!"

"Hadi gidelim o zaman."

Umut omzumdaki koluyla beni çıkışa sürüklerken Baha ve Balında önümüzde aynı şekildelerdi.

"Eve kadar bıraksaydık."

"Gerek yok Baha otobüs gelir zaten şimdi." Omzumu silkip gülümsedim. Balın haklıydı.

"Tamam gidince haber verin ve dikkatli olun." İkimizde ona uyup uslu bir şekilde kafamızı salladık.

Umut burnuma vurup gülümserken ona sarılıp geri çekildim. Baha da kollarını açmıştı. İkisini de çok seviyordum.

"Balın otobüs geliyor hadi ayrılın yahu." Balını çantasından çekip otobüse çekiştirirken son kez el salladık çocuklara.

"Annem mesaj attı teyzemler gelmiş. Kumru ne olur beni evinize çağır."

Kıkırdayıp "Gel kal bu gece. Eşyalarını al ama, sonra gece gitmek zorunda kalıyoruz." Dedim.

Evlerimiz birbirine yakın olduğu için birbirimizde kalırdık.

Baha ve Umutta bize yakın otursalarda bugün işleri olduğu için gelmemişlerdi. Sorgulamıyorduk akşam görüşürdük zaten.

"Narin teyze laf etmesin sürekli sizdeyim."

"Balın saçmalama annem benden çok seninle anlaşıyor zaten." Otobüste bulduğumuz boş yere oturduk. Burası ikinci durak olduğu için genelde otobüs boş gelirdi.

Zaten iki durak gidecektik yürüyebilirdik tabi ama üşengeçtik.

"Ay ne bileyim ya sende bizde kalırsın ama önce teyzem ve onun canavar çocukları gitsin."

Gülüp kafamı cama yasladım.

Bir iki kez sarsılıp başımı vurunca sinirle geri çekildim.

"Doğru düzgün süremiyorlar şu arabayı."

Cebimdeki telefon titreyince montumun cebine soktum elimi.

Siyah şişme montumu indirimde bulup almıştım. Yarı fiyatına olan şeyleri genelde kaçırmazdık.

053...: Beni boşver hiç kimseyim

053...: Söylesem de tanımayacaksın zaten

053...: Hava soğuk

AMARE/Gül GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin