BAHAR : Malın mıyım ben senin? Benim hakkımda böyle konuşamazsın!
OĞUZ : İstediğim gibi konuşurum. Senin fiziğini beğendim. Bu suç mu? Seni beğenmem suç mu?
BAHAR : Tabiki suç! Sen ne zannediyorsun Oğuz ya? Beni böyle istediğin gibi keseceksin. Sonra da ben İpek'ten korktuğum için sana bir şey deneyeceğim. Öyle mi? Yok öyle yağma! Seni İpek'e söyleyeceğim! Eğer bir şey yapmazsa polise de söyleyeceğim.
OĞUZ : Yapamazsın.
BAHAR : Neden?
OĞUZ : Çünkü sende beni seviyorsun.
BAHAR : Seni sevdiğim falan yok!
OĞUZ : İstediğin kadar inkar et. Gözlerinden her şey anlaşılıyor.
BAHAR : Gözlerim senden nefret ettiğimi söylüyor. Bırak artık beni! Git sevgilinin yanına!
OĞUZ : Of!! Şimdi de kıskançlıklar mı başladı Bahar? Hiç sevmem böyle kıskanç kızları.
BAHAR : Senin neyini kıskanacağım ben ya?!
OĞUZ : Bahar sen laftan anlamaz mısın? 2 saattir seni arabaya binmek için ikna etmeye çalışıyorum ama yok! Dır dır dır başımın etini yedin! Yürü hadi arabaya!
BAHAR : Sen bana emir falan veremezsin!
Oğuz beni sırtına alıp arabaya bindirdi.
İPEK : Ne oldu? Konuştunuz mu?
BAHAR : Ya konuştuk!
OĞUZ : Evet biz konuşup anlaştık. Bahar bir daha böyle çocukluk yapmayacak.
İPEK : Bahar tatlım.. Ben senin üzüleceğini bilseydim öyle demezdim. Özür dilerim.
BAHAR : Sorun değil İpek.
İpek çantasından ıslak mendil çıkarıp Oğuz'a verdi.
İPEK : Aşkım ellerini sil. Bahar'ı sırtına aldın ya, ellerin kirlenmiştir.
BAHAR : Anlamadım?!
OĞUZ : Bahar sakin ol..
BAHAR : Bir dakika ya! Ben anlamadım. Neden eli kirlenmiş olsun? Ben pis miyim?
İPEK : Hayır tatlım. Oğuz benim dışımda hiçbir kızın elini tutup, o kıza dokunmayı yasakladım Oğuz'a. O yüzden şimdi seni sırtına alınca, sana temas etmiş oluyor. Bu yüzden ıslak mendil verdim. Yani seninle alakası yok. Prensip meselesi diyelim.
BAHAR : Sizin bu prensipleriniz fazla olmaya başladı! Saçma sapan konuşuyorsunuz ya! Bu ne?!
İPEK : Yeter be!! Sana sesimi yükseltmedim ama bir yere kadar! Bu sevgilimle benim aramda! Sana ne bizim ilişkimizden?!
BAHAR : İlişki? Ne ilişkisi ya?! Oğuz seni sevmi..
OĞUZ : Bahar yeter!! Kapa çeneni artık!!
Gideceğimiz yere varana kadar kimse konuşmadı. Denizin kenarlarında ki şezlonglara yayıldık. Oğuz içecek bir şeyler almaya gitti.
BAHAR : İpek benim seninle konuşmam gerekenler var.
İPEK : Öyle mi? Ne konuşacaksın benimle?
BAHAR : Oğuz hakkında konuşacağım.
İPEK : Ne konuşacaksın Oğuz hakkında?
BAHAR : Oğuz'a güveniyor musun İpek?
İPEK : Oğuz benim bu hayatta en çok güvendiğim insan.
BAHAR : Hiç düşündün mü acaba doğru insan mı? Beni gerçekten seviyor mu diye?
İPEK : Bu nereden çıktı şimdi Bahar?
BAHAR : Bir yerden çıktığı yok. Sadece sormak istedim.
İPEK : Oğuz doğru insan ve beni çok seviyor. Ben bundan eminim Bahar. Başka bir sorun var mı?
BAHAR : Bence sen o kadar güvenme Oğuz'a. Bir bakmışsın senin o güvenini boşa çıkarmış.
İPEK : Bahar sen ne demek istiyorsun? Benim bilmediğim bir şey mi var? Eğer varsa söyle bana!
BAHAR : Tamam söylüyorum. Bak Oğuz'a güvenme. O sandığın gibi biri değil İpek. O seni kullanıyor.
İpek bir kahkaha attı.
İPEK : Kim? Oğuz mu beni kullanıyor? Sen kıskançlıktan ne dediğini şaşırdın artık Bahar! Ne oldu? Şimdi de benim sevgilime mi göz diktin? Baştan söyleyeyim, ben sana Oğuz'u kaptırmam! Bunu bil!
BAHAR : Sen ne diyorsun ya?! Benim Oğuz ile işim olmaz! Ama Oğuz'un niyeti çok farklı!
İPEK : Benim sevgilim kimseye bakmaz!
O sırada Oğuz yanımıza geldi.
OĞUZ : Bir şey mi oldu kızlar?
İPEK : Bir şey olduğu yok aşkım! Bahar sana aşıkmış da onu konuşuyoruz.
BAHAR : Sen ne diyorsun ya?! Ağzını topla İpek!
OĞUZ : İpek ben ayrılmak istiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ÖMRÜ
FanfictionSevilmediğini görüp, ailesi ve arkadaşları tarafından Bahar, öldü yalanı ile ortadan kaybolur. Aradan 2 yıl geçtikten sonra Bahar, kaçtığı insanlara yakalanır ve herkes onun ölmediğini öğrenir. İşte tam o andan sonra Bahar için yeni bir hayat başlam...