AYLİN DAĞÇAKRAK
**
SU DAĞÇAKRAK
**
OĞUZ : Şaka mı yapıyorsun Bahar?
BAHAR : Hayır çok ciddiyim. Evimden git Oğuz.
OĞUZ : Bahar benim gidecek bir yerim yok ki.
BAHAR : Bu beni ilgilendirmiyor Oğuz. Senin gitmeni istiyorum.
OĞUZ : Peki o zaman. İstenmediğim yerde durmam ben.
Oğuz eşyalarını toplayıp evimden gitti. Bende arkasından hıçkırıklara boğuldum.
BAHAR : Özür dilerim Oğuz.. Seni tek başına sokaklara bıraktığım için çok özür dilerim.
OĞUZ
Bahar beni kovunca bende eski sevgilim Aylin'in evine gittim.
OĞUZ : Vay! Aylin sen ne kadar güzelleşmişsin ya!
AYLİN : Oğuz sen buraya gelmezdin. Ne oldu şimdi?
OĞUZ : Seni çok özledim Aylin. Hem belki ilişkimize başka bir boyutta devam etme şansımız olur. Ne dersin?
AYLİN : Yine o gezip tozduğun kızlardan hiçbiri sana kapısını açmadı sende bana geldin dimi?
OĞUZ : Evet öyle oldu. Sana kaldım yani.
AYLİN : Oğuz benim kapım sana her zaman açık olacak. Çünkü ben senin diğer sevgili olduğun kızlar gibi değilim. Ben senin çocuğunun annesiyim.
OĞUZ : Aylin bu konuları konuştuk seninle.
AYLİN : Kızımız çok büyüdü Oğuz. 6 yaşında oldu.
OĞUZ : O.. Kızım şuan odasında mı?
AYLİN : Evet odasında. Onu görmek ister misin?
OĞUZ : Hayır istemiyorum! Çünkü onu görürsem bir daha bırakamam.
AYLİN : Onun sana çok ihtiyacı var Oğuz. Kızımın babasına ihtiyacı var. Gel seni onun odasına götüreyim.
Aylin beni kızımızın odasına götürdü.
OĞUZ : Kızımın adı ne?
AYLİN : Su.
Kızım yatağında mışıl mışıl uyuyordu. Yanına gidip saçını okşadım. O da uyandı.
SU : Sen kimsin?
OĞUZ : Ben.. Ben senin babanım..
SU : Babacım!
Su bana sarıldı. Bende ağlamaya başladım.
BAHAR
Oğuz gittikten sonra evde ağlamaktan helak olmuştum. Oğuz nerede? Ne yapıyor? Diye düşünmekten beynim yanmıştı. Telefonumu çıkarıp Oğuz'u aradım.
AYLİN : Alo?
BAHAR : Oğuz..
AYLİN : Oğuz şu anda meşgul. Siz kimsiniz?
BAHAR : Ben arkadaşıyım da asıl siz kimsiniz?
AYLİN : Karısıyım ben.
BAHAR : Ne? Oğuz'un evli mi?
AYLİN : Evli olmadan karısı olamaz dimi?
BAHAR : Pardon ama siz şuan neredesiniz?
AYLİN : Bu sizi ilgilendirmez.
BAHAR : Bakın benim Oğuz ile konuşmam lazım. Bana nerede olduğunuzu söyler misiniz?
AYLİN : Peki ben adresi mesaj atarım size.
Telefonu kapattığımda Oğuz'un evli olmasına çok şaşırmıştım. Oğuz evli olamazdı. Daha bugün beni sevdiğini söyleyen adam evli miydi?
Çok geçmeden telefonda konuştuğum kadının bana attığı adrese gittim.
AYLİN : Telefonda konuştuğum kişi siz olmalısınız. Bahar Hanım! Dimi?
BAHAR : Evet benim! Oğuz nerede? Onu görebilir miyim?
AYLİN : Tabi görebilirsiniz. Buyrun içeri!
İçeri geçtim ve kadının gösterdiği odaya gittim. Oğuz, küçük bir kız çocuğu ile sohbet ediyordu.
SU : Baba annem senin çok uzakta olduğunu söylüyordu. Gelmeyeceğini söylüyordu.
OĞUZ : Geldim babacım.. Ben artık sizin yanınızdayım..
SU : Bir daha bizi bırakma baba. Olur mu?
OĞUZ : Bırakmam babacım..
Onları izlerken gözümden bir yaş aktı.
BAHAR : Oğuz!
Oğuz beni görünce çok şaşırdı ve yanıma geldi.
OĞUZ : Bahar.. Senin burada ne işin var?
BAHAR : Asıl benim bu soruyu sormam lazım Oğuz.
OĞUZ : Bahar burada konuşmayalım istersen.
BAHAR : Haklısın. Çocuğunun yanında konuşmayalım bunları.
Oğuz ile birlikte kapının önüne çıktık.
OĞUZ : Nereden buldun burayı?
BAHAR : Bu önemli mi? Ayşe söyledi! Fatma söyledi! Bunun bir önemi yok! Önemli olan sensin Oğuz! Önemli olan senin burada ne işin olduğu..
OĞUZ : Bahar ben evliyim.
Ağlamaya başladım.
BAHAR : Nasıl ya? Nasıl olabiliyor bu Oğuz?! Madem evlisin ve çocuğun var. Neden İpek'i kandırdın?! Neden beni kandırdın?! Bizimle işin neydi senin?!
OĞUZ : Aylin ve ben birbirimize çok aşıktık. O kadar aşıktık ki ailelerimiz izin vermediği halde, onları hiç sayarak, daha 18 yaşımızda evlendik.
Sonra bir gün Aylin'in hamile olduğunu öğrendim. Ama o gün geldiğinde bizim birbirimize olan aşkımız bitmişti. Aylin'in bu çocuğu aldırmasını istemedim. Belki ileride çocuğumuz için birbirimize geri döneriz diye boşanmadık ve Aylin ile ayrı yaşamaya başladık. Ama ikimizden biri doğru insanı bulursa boşanacaktık. Bunun sözünü vermiştik.BAHAR : Öyle mi? Ne açıklı hikaye dimi? Çok güzel bir açıklama oldu Oğuz.
OĞUZ : Bahar bana kızgın olduğunu anlayabiliyorum.
BAHAR : Kızgınlık mı? Ne kızgınlığı canım?! Burada ben evli bir adama aşık oldum ama bu çok doğal bir şey dimi?! Niye kızayım ki sana?!
Ağlamamı daha çok arttırdım.
OĞUZ : Özür dilerim..
BAHAR : Sen benim duygularımıla oynadın pislik! Pislik herif!! Allah kahretsin seni! Allah kahretsin!!
OĞUZ : Zaten sana bunları yaşayamamak için sevgili olmadım.
BAHAR : Çok teşekkür ederim. Çok ince düşüncelisin ama sana şu kadarını söyleyeyim Oğuz. Bundan sonra iki dünya bir araya gelse, sen benimle bir araya gelmezsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ÖMRÜ
FanfictionSevilmediğini görüp, ailesi ve arkadaşları tarafından Bahar, öldü yalanı ile ortadan kaybolur. Aradan 2 yıl geçtikten sonra Bahar, kaçtığı insanlara yakalanır ve herkes onun ölmediğini öğrenir. İşte tam o andan sonra Bahar için yeni bir hayat başlam...