4

239 22 3
                                    

İPEK : Ne demek ayrılmak istiyorum?! Oğuz sen ne dediğini farkında mısın?!

OĞUZ : Söylediklerimi gayet iyi farkındayım İpek! Ben ayrılmak istiyorum.

İPEK : Neden? Aşkım neden durup dururken böyle bir karar aldın? Seni üzecek bir şey mi yaptım aşkım?

OĞUZ : Canım öyle istiyor İpek. Bitti bu ilişki!

2 GÜN SONRA

Tatilden dönmüştük. İpek eşyalarını toplayıp evden gitmişti. Ben Oğuz ile birlikte yaşıyordum.

BAHAR : Oğuz biraz konuşalım mı?

OĞUZ : Hangi konu hakkında?

BAHAR : Senin burada yaşaman konusu hakkında.

OĞUZ : Ne varmış benim bu evde yaşamamın?

BAHAR : Oğuz bu normal bir şey değil. Biz sevgili değiliz. Seninle aynı evde yaşamam çok tuhaf olur.

OĞUZ : Neden tuhaf olsun ki? İnsanların dedikleri mi önemli?

BAHAR : Hayır ben seni istemiyorum. Seninle aynı evde kalmak zorunda değilim.

OĞUZ : O zaman sen gidersin Bahar.

BAHAR : Ne kadar rahatsın ya?! Oğuz burası benim evim!

OĞUZ : Ya 3 günlük dünya Bahar! Şimdi benim evim, senin evin muhabbetini yapma. Ne fark eder ki?

BAHAR : Ne demek ne fark eder ya? Sen iyi misin Oğuz? Sen delirdin mi?

OĞUZ : Bahar bana kahve yapsana. Şu televziyonu izlerken kahvemi içerim.

BAHAR : Ne? Anlamadım?

OĞUZ : Kahve yap kahve! Orta olsun.

BAHAR : Oğuz git kendi kahveni, kendi evinde yap! Beni sinir etme!

OĞUZ : Bahar seni güzel bulduğumu söyledim. Güzel bir kızsın, senden etkilendim. Bu yüzden de senin evindeyim. Sende hiç bana mırın kırım yapma. Seninle kalmamdan çok mutlusun.

BAHAR : Ya ben sana dediklerimi anlatamıyorum galiba ama sinirlenmeyeceğim. Ben şimdi dışarı çıkıyorum. Eve geldiğimde, sen buradan gitmiş olacaksın. Yoksa kendini kapının dışında bulursun. Anladın mı?

Tam gidecek iken Oğuz beni kolumdan tutup kendine çevirdi.

OĞUZ : Bu kıyafetle mi dışarı çıkıyorsun?

BAHAR : Evet. Ne var kıyafetimde?

OĞUZ : Bu eteğin boyu ne böyle?!

BAHAR : Ya ne varmış eteğin boyunda?!

OĞUZ : Ne varmış değil Bahar! Ne yokmuş eteğin boyunda! Maşallah etek o kadar kısa ki, kendi kaybolmuş.

BAHAR : Bu seni ilgilendirmez.

OĞUZ : Bahar beni sinir etme. Git değiştir şu eteği.

BAHAR : Hayır değiştirmeyeceğim!

OĞUZ : Değiştireceksin şu eteği!

BAHAR : Ya sen beni 2 günlük tanıyorsun! Bana değiştir diyemezsin!

OĞUZ : İstediğimi derim!

BAHAR : Oğuz sen benim sevgilim misin? Nesin sen?! Bana bu eteği değiştir diyemezsin!

OĞUZ : Bahar bak beni sinirlendirme. Şu eteğini değiştir. Böyle kısa bir şeyle dışarı çıkamazsın.

BAHAR : Oğuz ben gerçekten çok kötü olmaya başlıyorum artık. Sen biraz daha konuşmaya devam edersen ben kriz geçireceğim.

OĞUZ : Değiştirmiyorsun yani öyle mi?

BAHAR : Evet öyle! Değiştirmiyorum!

Oğuz eline vişne suyu alıp, beyaz eteğimin üstüne döktü.

OĞUZ : Hadi şimdi değiştirme!

BAHAR : Oğuz sen gerçekten iyi değilsin!

Sinirle odama gittin. Eteğimi çıkartıp, bir pantolon giydim.

BAHAR : Olmuş mu Oğuz? Ha? İstediğin gibi olmuş mu?

OĞUZ : Bu güzel olmuş işte.

BAHAR : Vallahi artık bu tavırların beni çok sinir ediyor. Ben senin sevgilin miyim be?! Kafana göre benim kıyafetime karışacak yetkiyi sana kim veriyor?!

OĞUZ : Kendi canım istedi ve karıştım Bahar.

BAHAR : Yeter artık Oğuz! Topla eşyalarını ve git evimden!

Oğuz bana yaklaşıp ellerimi tuttu.

OĞUZ : Seni çok seviyorum.. Böyle kıyafetler giymene de sinir oluyorum..

BAHAR : Oğuz biz seninle sevgili değilken bana bu şekilde karışamazsın.

OĞUZ : Bahar ben sevgili olmak istemiyorum. Korkuyorum çünkü.. Birbirimize olan aşkımızın bitmesinden korkuyorum.

BAHAR : Ama sevgili olmadan seninle istediğin gibi bir iletişim kurmayız Oğuz.

OĞUZ : Senin bilmediğin şeyler var Bahar. Bunları sana zamanı geldiğinde anlatacağım ama şimdi olmaz. Özür dilerim ama seninle sevgili olamam..

BAHAR : O zaman burada da kalamazsın Oğuz..

OĞUZ : Nasıl yani?

Kendimi Oğuz'dan geri çektim.

BAHAR : Eşyalarını topla ve git evimden.

KELEBEK ÖMRÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin