Sabah perdenin açık kısımlarından yüzüme vuran güneşin ışığıyla gözlerimi araladım.Ama birden Jungkook'un çığlıklarıyla salona koştum.Herkes çığlıklarla beraber salona toplanmış olmalı ki Namjoon "Ne oldu kook?"diyerek söze atıldı.Sanki Jungkook'un dili tutulmuştu.Titreyen elleriyle bilgisayar ekranını gösterdi.Hepimiz dikkatimizi bilgisayar ekranına verdiğimizde sanki kanımız donmuştu.
"Oyunun sonuna geldiniz,artık kaçamazsınız..."
Kimse bir şey diyemiyordu.Bizi kim nasıl bulmuştu?Birden Yoongi'nin odadan bağırma sesi duyuldu;
"acilen burdan çıkmalıyız."
Herkes koşturarak odalarına gitti ve apar topar eşyalarını çantaya atmaya başladı.Jin içerdeki bilgisayarları elindeki sopayla parçalıyordu gayet de mantıklı bir çözüm.Bizi bilgisayarların konumuna ulaşarak da bulabilirlerdi.Oldukça zekice.Aptal aletler bizi ele verdi.
Sakince evden çıkıp yürümeye başladık.Eğer şu an izleniyorsak taksiye binersek dikkat çekebiliriz.Bu yüzden otobüse binmek daha az dikkat çekecektir.Otobüsten indiğimizde artık Seul'de değil başka bir yerdeydik.
Burası neresi bilmiyordum.Hoseok birden durup"Jimin bizi neden buraya getirdin?"diye sordu.Jimin de "burada havuzlu bir villam var şimdilik orada kalacağız."dedi.Eve vardığımızda burası nasıl bir yer diye geçirdim içimden çünkü burası efsaneydi.Herkes odalarda eşleriyle kalıyordu.
Jin ve Namjoon
Hoseok ve Yoongi
Jungkook,Jimin ve BenBiz odada 3 kişi kalıyorduk çünkü bir tane oda diğerlerine göre daha büyüktü.Hepimiz odalarımıza yerleşmiş yataklarımızda biraz soluklanırken yedimizinde telefonuna gizli bir numaradan mesaj geldi.
"Artık kaçmayı bırakın çoktan yakayı ele verdiniz..."
Koridorda Yoongi'nin bağırma sesi yankılandı;
"İşte şimdi boku yedik."
Ben daha fazla dayanamadım ve bahçeye çıktım.Hava almam lazımdı çok daralmıştım.Havuza baktığımda üstünde yüzen bir şey vardı.Tahta parçası gibiydi.Üstünde bir yazı vardı.yakınlaştığımda ağzımdan yüksek sesle bir küfür çıkmıştı.
"Yakayı ele vermek nasıl bir duygu ㅋㅋ"
Yedimizde aşağıda toplamdığımızda onlar da diyecek bir şey bulamamıştı.Hoseok bağırarak"bakın hanginiz bunu yapıyorsa komik olmamaya başladı!"diye çıkıştı.Yine telefonlarımıza bildirim geldi ve bu sefer hepimizin havuzun başında yüzen tahta parçasına bakarken ki fotoğrafı vardı.Artık bu iş çok tehlikeli bir hal almaya başladı.
.
.
.-Nasıl gidiyor?
+Harika gidiyor amirim artık işin ciddiyetini anladılar
-Aferin böyle devam et HyunJae
+Peki amirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER?! ~|KTH|
FanfictionGöz yaşlarım temizledi,çıplak ayaklarımın yere bıraktığı her bir izi...