3. Bölüm

277 30 63
                                    

Sabah 5 gibi gelen siren sesleriyle gözlerimi araladım.Jimin ve Jungkook da gözlerini açtığında kapının kırılması bir oldu.Evet sıçmıştık...

Jin,Yoongi,Hoseok ve Namjoon ellerinde kelepçelerle polis arabasına götürülüyordu.Bir kız da benim ellerimi kelepçeliyordu.

"Polis kız şu an yaptığın hatanın farkına varınca üzüleceksin."

"Kes sesini ve ilerle!"

Bu kadar kolay mıydı?bildiğin bas baya ağzımıza sıçmışlardı sabah sabah.

HyunJae'den Devam;
+Tamamdır amirim baskın başarılı kaçaklar temiz.
-Ah HyunJae bu işi başaracağını biliyordum güzelim.

Yalaka şey aklınca bana yavşıyor.Yaşından utan be adam.Yalnız Baskın yaptığımız evdeki erkeklerin hepsi ayrı taş.Ne saçmalıyorum ben.Kendine gel HyunJae.Ama aklımda tek bir şey vardı.Bana ne için o cümleyi söyledi."Polis kız şu an yaptığın hatanın farkına varınca üzüleceksin."Bu cümle ne anlama geliyordu?Neye üzülecektim?

●○●○●○●○●

Karakola geldiğimizde sorgu için bana üzüleceğimi söyleyen meteor çocuğu alıp odaya görürdüm.
+"Adın ne?"
-"Kim Taehyung"
+"Ne için bankaları çökertip para çalma gereği duyuyordunuz?"
-"Biliyor musun çok safsın..."
+"Ne...Ne demeye çalışıyorsun"

Kulağıma yaklaşıp"bazı insanların kuklası olmak yerine bizim gözümüzden bak gerçeği öğrendiğinde Osmanlıdan daha hızlı çökersin ;)"

Ah bu çocuk beni deli ediyordu.Kokusu bile beni sarhoş etmeye yeterdi.Dur bu çocuğa karşı bir şeyler hissetmiyorum değil mi?

+"Benimle açık konuş Taehyung ne zırvalıyorsun"
-"Senin bilmediğin şeyleri"

Daha fazla dayanamayıp sorgu odasından çıktım.Ben neyi öğrenecektim?Ah neleri bilmiyordum ki...

TaeHyung'dan Devam;
Kendini apar topar dışarı attı.Aklı karışmış gibiydi.İstediğim şey de buydu.Bu kız çok saf ve kukla gibi oynatılıyor ama salak bunun farkında değil.Elimdeki kelepçelerle sorgu odasından çıkartılıp diğerlerinin yanına götürüldüm.Bizi bir odaya koyup üstümüze kapıyı kilitlediler.Hadi ama burdan çok basit bir şekilde kaçılabilirdi.
"
Yoongi göster kendini koçum."dememe kalmadan havalandırma kapağı açılmıştı bile.Hoseok elindeki kâğıda"çok malsınız mq orangutanları hadi size iyi eğlenceler." Yazıp duvara astı.ve hepimiz havalandırmadan çıkarken ben havalandırmada birinin odaya girmesini bekledim.Düşündüğüm gibi 2 dakika sonra o kız içeriye girmişti ve yüzündeki gülümseme yok olmuştu.Osmanlı bile senin gülücüğün kadar hızlı çökmedi be HyunJae ㅋㅋ.


Evet seri nasıl gidiyor umarım beğenirsiniz yorum yapın da sıralamada biraz ilerleyelim dhjdndn vote'lamayı da unutmayın neyse öpüldünüz 😂🌸

HACKER?! ~|KTH|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin