Çıkışa geldiğimiz sırada biri beni ayağımdan tutup geri çekmeye başladı
"Siz zekiyseniz ben sizden 2 kat daha zekiyim TaeTae"
"Bırak ayağımı HyunJae"
Tam o sırada Jungkook Ve Jimin beni dışarıya doğru çekti ve artık son hız koşmak kalmıştı.
"Gençler yardırın sokağın başına da gelseniz durmayın."
Diyen lido'muz Namjoon'a uyup son hız koşmuştuk.
●○●○●○●○●
Akşam olmuştu ama biz en azından kalmak için bir yer bulmuştuk.Hoseok'un arkadaşı bir kaç günlüğüne yurt dışına çıkacakmış ve bizde o sırada onun evinde kalacakmışız.Ben Hoseok'dan evin anahtarını alıp eve doğru ilerledim.Bir kaç dakika sonra kapı çaldığında üyelerin elinde soju şişeleri olduğunu gördüm Yoongi bir tanesini bana fırlattı ve içmeye başladık.
●○●○●○●○●
Sabah uyandığımda başımın ağrısı gözümü kör edecek seviyeye gelmişti.Kendimi yatağın diğer tarafına çevirdiğimde iç çamaşırlarıyla yatan bir adet HyunJae vardı.Anın şokuyla yataktan düştüm ve HyunJae de çığlık atmaya başladı.Tüm üyeler bizim odaya geldiğinde HyunJae de örtüyle üzerini kapatmaya çalışıyordu.
Dün gece olanları hatırlamaya çalışıyordum.Kapı çaldı açmaya gittim.Sonra HyunJae'yi gördüm ve dudaklarına öpücük kondurup onu içeri çektim.Sonrası yok! Hatırlamıyorum
"Oha burda noldu böyle?" Diyen Yoongi'ye dönerek sinirle
"O soju senin götüne girseydi Yoongi"
Jungkook kendini tutamayıp gülmeye başladı ve HyunJae'ye döndüğümde giyinmişti bile ne ara?
"Umarım aramızda bir şey olmamıştır TaeHyung!"
"Umarım!"
HyunJae evden çıktığında tüm gözler bana döndü.Ama aklımda tek bir soru vardı niye bizi tekrardan karakola götürmedi? Ne de olsa kaçmıştık.
3 Ay sonra HyunJae'den Devam;
Sürekli midem bulanıyor ve kusuyordum karakoldakiler de bunun fark etmiş olacak ki beni hastaneye götürdüler.Belli başlı yapılan bazı sonuçlardan sonra doktor içeri girdi.
"Tebrikler hamilesiniz"
~Nasıl gidiyor aklıma konu gelmiyor biraz fikir verin yorumlarda lütfen😂
~Bi de nolur bol bol yorum yapın 🌸
~Bu seriyi bir an önce bitirmek istiyorum çünkü efsane bir seri gelicek bundan sonra djjxnd 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER?! ~|KTH|
FanfictionGöz yaşlarım temizledi,çıplak ayaklarımın yere bıraktığı her bir izi...