5. Bölüm

227 26 69
                                    

3 Ay sonra HyunJae'den Devam;

Sürekli midem bulanıyor ve kusuyordum karakoldakiler de bunu fark etmiş olacak ki beni hastaneye götürdüler.Belli başlı yapılan bazı sonuçlardan sonra doktor içeri girdi.

"Tebrikler hamilesiniz"

"Ahahhahah ş...şaka?Bana bakmayın öyle tuhaf tuhaf! Yalan söylüyor.Bu adam yalan söylüyor!"

Neredeyse delirmiştim iş arkadaşlarımın bana iğrenmiş gibi bakması çok kötüydü.Çünkü onlar sevgilimin bile olmadığını biliyordu.

Çantamı kaptığım gibi koşar adımlarla hastaneden çıktım.Bazen oksijenin bile bize verilen en mükemmel şey olduğunu düşünürüm.Elimi aşağı yukarı yaparak yoldan geçen bir taksiyi durdurdum ve TaeHyung'un ev adresini verdim.Sinirden gözüm dönmüştü.

-Acaba onu bıçaklayıp kaçsa mıydım?-

"Evet bazen polislerde delirir."

Düşüncelerimin sonuna geldiğimizde eve de varmıştık.Asansöre zar zor kendimi atmıştım.Sinirden yürümeyi de unutmuş hissiyatı vardı vücudumda.

Evin kapısının önüne geldiğimde kapıyı alacaklı gibi çalmaya başlamıştım.İçeriden gelen Yoongi'nin bağırmasıyla evde olduklarını anlamıştım.

TaeHyung'dan Devam;

Kapı çalmaya başlayınca Yoongi hemen bize bağırmaya başladı.

"Kapıyı açsanıza lan.Her boku da ben mi yapacağım!"

Yavaş adımlarla solana Yoongi'nin yanına ilerledim.En son Hoseok'un "Hemen bakıyorum aşkım diye" bağırmasıyla kafasına su şişesini yemesi bir oldu.

Hoseok kapıyı açtığında HyunJae'nin ona çekil önümden diye bağırma sesleri geliyordu.Ne olduğuna bakmak için tüm üyeler kapıya ilerledik.

"TaeHyung'u getirin bana öldüreceğim onu.Hayatımı kararttın pislik herif!"

Hoseok HyunJae'yi tutmuş sakinleştirmeye çalışıyordu ki HyunJae ondan kurtulup bana doğru ilerlemeye başladı.Saniyesinde başımın sağa dönmesi ve yanağımda oluşan acı ile gözlerimi yerle temas ettirdim.

"Sen tanıdığım en iğrenç insansın.O gece yüzünden karnımda senden bir parça taşıyorum."

"N...Ne?"

En son kendi kendine söylenen Yoongi'nin sesi;

"Al işte göt herif."

ve Jungkook'un her zamanki gibi ciddi ortamın içine sıçarak anıra anıra gülmeye başlaması kaplamıştı evin sessizliğini...


~Bu minnoş admininiz sınav haftasında size Yb yazdı hxjnxnx 🌸

~biliyorum çok uzun zaman oldu üzgünüm :( 💜

~Vote'lamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz 💚

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HACKER?! ~|KTH|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin