Episode(12)

2.5K 118 7
                                    

Zawgyi....

"ေမေမ..ေဆးေသာက္လိုက္ပါ.. "

"ေအး..."

ေဆးေသာက္ၿပီးသြားေတာ့~~

"Aww..ဒါနဲ႔..သမီးအတြက္ေမေမလုပ္ေပးစရာတာဝန္တစ္ခု႐ွိေသးတယ္..မိဘဝတၱရားအတိုင္းေပါ့..".

"ဘာမ်ားလဲ ေမေမ..ေမေမကသမီးအေပၚတာဝန္ေက်ၿပီးပါၿပီ"

"တစ္ခုက်န္ေသးတယ္သမီးရဲ႕..အခုသမီးေလးကအရြယ္ေရာက္ေနၿပီေလ..ဒါေၾကာင့္ေမေမ့သူငယ္ခ်င့းသားနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးမယ္..သမီးေရာသူေရာအလုပ္အကိုင္ေကာင္းတာပဲ..အဆင္ေျပမွာပါ.."

"ေမေမ..သမီးကိုအိမ္ေထာင္ဖက္ေတြ႔ခိုင္းေနတာလား.."

"Inn...အဲလိုသေဘာမ်ိဳးပဲေပါ့..ဘာျဖစ္လို႔လဲ "

"ဟို...ေမေမ..သမီးေလ.."

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ.. သမီးမွာခ်စ္သူ႐ွိေနၿပီလား.."

"ဟုတ္ကဲ့..."

"ဟုတ္လား..ဒါဆိုလည္းေကာင္းတာပဲ..သူကဘယ္သူလဲ..ဘယ္ကေကာင္ေလးလဲ..အလုပ္အကိုင္႐ွိရဲ႕လား.."

"ဟုတ္ကဲ့..သူ႔နာမည္က Smart..သမီးအလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ကုမၸဏီ ပိုင္႐ွင္ရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာသားပါ..".

"Aww..ေကာင္းတာေပါ့.."

ေနာက္ေတာ့မွ...

"ဟင္..ဘာေျပာလိုက္တယ္.. ကုမၸဏီ ပိုင္႐ွင္ရဲ႕သား...ဟုတ္လားသမီး.. "

"ဟုတ္ကဲ့ "

"အမေလးေလး...မိုးႀကိဳးေတြေတာ့ပစ္ကုန္ေတာ့မွာပဲ..ကုမၸဏီ ပိုင္႐ွင္ရဲ႕သားကိုမွႀကိဳက္ရတယ္လို႔.. "

"သမီးပဲကိုက္တာမဟုတ္ပါဘူး...သူလည္းသမီးကိုႀကိဳက္ပါတယ္.."

"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္... သမီးရယ္..နင္ေတာ့အလုပ္ထုတ္ခံရေတာ့မွပဲ"

"မထုတ္ပါဘူး..boss ကသမီးတို႔က္ုသေဘာတူပါတယ္.."

"သေဘာတူတာလား..ေသခ်ာလို႔လား..".

"Inn..ေသခ်ာတာေပါ့..အဲဒါ boss ကေမေမနဲ႔ေတြ႔ခ်င္လို႔တဲ့..".

"Aww..boss ကသေဘာေကာင္းလွခ်ည္လား"

"Inn.."

"လူငယ္ေတြရဲ႕အခ်စ္ေရးကိုမဖ်က္ဆီးတတ္တဲ့လူေကာင္းတစ္ေယာက္ေပါ့..".

ကျွန်တော့်ဘဝအတွက်ပေးဆပ်သူ (Completed)Where stories live. Discover now