Episode(19)

2.4K 109 2
                                    

Zawgyi...

"Smart...ေနပါဦး..."

ငိုသံသဲ့သဲ့နဲ႔ေျပာကာ ကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုေနာက္ကလွမ္းဆြဲလိုက္တဲ့ ခ်စ္သူေကာင္မေလး...

ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ရည္ေတြကိုမျမင္ေစခ်င္လို႔ သူ႔လက္ကိုခါခ်ကာ တစ္ဖက္ကမ္းမွာ႐ွိတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ကားဆီကိုသြားဖို႔ လမ္းကူးဖို႔ျပင္ေနစဥ္...

အေနာက္ကိုေတြေတြေလးတစ္ခ်က္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေျမျပင္ေပၚမွာလက္ေလးေထာက္ကာေခြေခြေလးလဲက်ေနတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္သူ...ကြၽမ္ေတာ္ခါခ်လိုက္တာေတာ္ေတာ္ျပင္းသြားပံုပဲ...လဲက်ေနသည္။
ေနာက္မွသတိရတာက သူမနက္ရံုးလာကတည္းကဓာတ္ပံုကိစၥေၾကာင့္စိတ္႐ႈပ္ေနရတာ..သူမနက္စာေတာင္မစားရေသးဘူးပဲ...

ဒါေတြကိုေတြးၿပီးႏွလံုးသားကတဆစ္ဆစ္နာက်င္လြန္းလို႔...သူ႔ဆီကအၾကည့္ေတြကိုလႊဲကာ ကားဆီသို႔သာေလ်ွာက္လာခဲ့တယ္...

မ်က္ရည္ေလးေတြနဲ႔ 'ငါ့ကိုစိတ္ပ်က္သြားၿပီလား' လို႔ေတြးရင္းလဲေနရာကေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကားလမ္းမေပၚကိုေရာက္ခါနီးေနတဲ့သူ႔ရဲ႕ေက်ာျပင္ေလး....

ခ်စ္သူရဲ႕ေက်ာျပင္ေလးကို ဝမ္းနည္းစြာၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ မထင္မွတ္ဘဲျမင္လိုက္ရတာက ခ်စ္သူဆီကိုအ႐ွိန္ျပင္းျပင္းနဲ႔လာေနတဲ့ ကားတစ္စီး...

"မျဖစ္ဘူး...Smart..."

စိုးရိမ္လြန္းလို႔ ေခြက်ေနတဲ့ေျခေထာက္ေလးကျပန္မတ္လာၿပီးထလိုက္တယ္..

အားအကုန္သံုးၿပီး သူ႔ဆီကိုအေျပးသြားလိုက္တယ္...

သူကေတာ့ကားကိုျမင္ပံုမရဘူး...လမ္းမအလယ္ကိုေတာင္ေရာက္ေနၿပီ...အဲလိုျဖစ္လို႔မျဖစ္ဘူး..

ခ်စ္သူနားကိုေရာက္သြားေတာ့ကားကလည္းေတာ္ေတာ္နီးေနၿပီ...

ခ်စ္သူရဲ႕ေက်ာျပင္ေလးကိုေနာက္ဆံုးအႀကိမ္ထိလိုက္ၿပီး တစ္ဖက္ကားလမ္းဘက္ကိုတြန္းထုတ္လိုက္တယ္...

သူ႔ကိုတြန္းထုတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ကြၽန္မကိုယ္လည္းေလေပၚေျမာက္တက္သြားတယ္...

     "ဒံုး.." ဆိုတဲ့အသံႀကီးနဲ႔အတူ ေျမာက္တက္သြားတဲ့ကြၽန္မခႏၶာကိုယ္...

ကျွန်တော့်ဘဝအတွက်ပေးဆပ်သူ (Completed)Where stories live. Discover now