1.Bölüm (Yeşeren Umut)

4.3K 321 193
                                    

"Mahvoldum... Almanya'dan oğlum gelecek deseydi daha mantıklı olurdu ama bekarsın evden çık ne demek?! Bekarım diye evi mi yiycem sanki?"

Gray gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Madem adamın böyle bir politikası varmış, bu kadar zaman nasıl kaldın sen o evde?"

"Adam yeni çıktı meydana! Ben bir senedir kadını dul sanıyordum!"

Arkadaşı bu sefer gülmesine hakim olamamıştı. "Gülme, Gray. Kime diyorum ben?!"

Umutsuzca elleriyle yüzünü kapatmıştı. "Bittim ben. Bir yıllık evimden bekarım diye kovulmak nedir?! Hemde dönem ortasında!"

"Şimdi her yer ateş pahalısıdır." diyen arkadaşına yandan sert bir bakış attı Natsu. "Çok yardımcı oldun gerçekten. Mükemmel bir arkadaşsın, kriz anlarının bir numaralı destekçisi, çok teşekkürler!"

"Tamam, kızma hemen."

"Bunu söylerken bile gülüyorsun ama! Sen ne adi bir insan oldun başıma!"

"Bir kaç gün bende kalırsın sonra... Gerard'ta, sonra Gajeel'de sonra..."

"Eskort muyum oğlum ben? Oldu olacak kalacak yer karşılığında bir tarafımı da isteyin bari."

Gray yine gülmemeye çalışarak Natsu'nun sırtını sıvazlama işlemine geçince Natsu daha çok sinirlenip kendini ondan kurtarmıştı.

Onlar bu halde debelenirken gelen Juvia sevgilisinin karşısına otururken "Juvia, geldi!" diye sevinçle bağırmış ama sonra burnundan soluyan Natsu'yu fark etmişti.

"Juvia, bunun neyi olduğunu merak ediyor."

"Bu mu olduk şimdi? Görüyorsun, sevgilini dimi, donsuz? Piyasada evi olmayanı kimse adamdan saymıyor artık."

Natsu kafasını umutsuzca masaya gömünce açıklama işi Gray'e kalmıştı.

"Ev sahibinin kocası ortaya çıkmış, bekara ev vermem diye tutturunca da bu arkadaş ortada kalmış, evden çıksın istiyor."

"Sapım! Evet, kabul ediyorum ki sapım! Ama bu bir insanın yüzüne bu kadar da vurulmaz ki be arkadaş!"

Juvia bir an dalıp gitmişti. Aklı dün arkadaşıyla yaptığı sohbetteydi ve kendince olur olmaz tartışması yapıyordu.

Gray söz konusu Juvia olunca her zaman dikkatliydi, bu yüzden sevgilisinin bir plan geliştirmeye çalıştığını fark etmişti.

"Aklında ne var senin?"

"Juvia, düşünüyor da... Olur mu acaba?"

Kafasını masadan kaldırmadan karşısındaki kıza çeviren Natsu "Ne olur mu?" diye sorarken oldukça huysuzdu.

"Juvia, olur diye düşünüyor!" diye heyecanla ellerini birleştirmişti güzel kız.

Natsu umutsuz bir şekilde Gray'i dürttü."Boş bir umuda kapılmak istemiyorum, bana bir iyilik yap ve sevgilinin çözümünü benim yerime dinle olur mu?"

"Huysuzluğu bırak artık, bir şey buluruz elbet."

"Juvia buldu bile!"

"Bak, Juvia eğer boş bir fikirse gerçekten hiç halim yok."

Bu genç kızın korkunç bakışlara bürünmesine neden olmuştu. "Juvia, sonradan pişman olacağın şeyler söylememeni tavsiye ediyor."

"Gray... Bunlar onlar değil mi?" dediğinde Gray'in gözleri bomboş bakıyordu. "Evet, iş bitirici bakış. Tek hamleyle karşı tarafı güçten düşürme özelliğine sahip."

Ev Arkadaşı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin