12.Bölüm (Limonata) FİNAL

2.7K 287 312
                                    

Gray "Tam bir ay! Tam bir aydır ciddi bir ilişki içindesiniz ve bundan bizim yeni mi haberimiz oluyor?!" diye çemkirmişti elindeki tatlı tabağını masaya bırakırken.

"Juvia çok kızdı! Lucy, nasıl olur da Juvia'ya sonunda bu gereksizle bir ilişkiye başladığını söylemez?!"

Natsu Lucy'e dönüp "Bana gereksiz dedi, dimi o?" diye fısıldarken güzel sarışın "Juvia'nın sana iltifat etmesini beklemiyordun heralde?" sorusuyla bu duruma şaşıracak bir şey olmadığını belirtmeye çalışmıştı.

"Doğru, Juvia o haşereye iltifat etmez aksine o haşerenin Juvia'nın önünde diz çöküp ne dilerse yapması gerekir. Sonuçta onu Lucy ile Juvia tanıştırdı."

Bu cümleye gülmüştü güzel sarışın. "Haklısın Juvia, sonuçta bizi sen tanıştırdın. Dile benden ne dilersen."

"Juvia, Lucy'nin memnun olmasına çok mutlu oldu! Ama o gereksiz umrunda bile değil Juvia'nın! Lucy  Juvia senden bir şey istemiyor ama ondan sürünmesini isteyebilir!"

Biraz durduktan sonra "Gerçi Juvia onun zaten bir sürüngenden farksız olduğunu düşünüyor." diye de eklemişti.

Natsu "Ben hala burdayım!" dedikten sonra bile ikisinin sohbete devam ettiğini görünce "Sanki bu umurlarındaymış gibi araya giriyorum ben de" diyerek pes etmişti.

"Onu bunu geçin de neden bize söylemediniz, onu anlatın."

Lucy Gray'e dönüp "Daha erken söylemek istedik ama bir türlü fırsat olmadı. Biliyorsunuz final haftası araya girdi ve kimsenin enerjisi yoktu." dediğinde Natsu gözlerini kaçırmaya başlamıştı.

"Sakın." Dedi Gray. "Sakın bana bu gereksizin herhangi bir dersten kaldığını söylemeyin!"

Natsu bu sefer "Sen kime gereksiz diyorsun buzdolabı?!" diye kükrediğinde Lucy onu ensesinden tutup oturtmak zorunda kalmıştı.

"Hiç bana kükreme Natsu. Bu yaz Lucy ve Juvia'nın yazlık evlerine geleceğine söz verdin."

"Evet! Juvia senin Lucy'i bu kadar geç bulmanın her yaz bizimle gelmeyi reddetme aptallığını göstermenden kaynaklı olduğunu düşünüyor."

Ellerini göğsünde birleştirerek "Sen bilirsin." demişti Gray. "İstiyorsan gelme. Lucy orda kendine bir yaz aşkı bulduğunda döndüğümüzde sen de avucunu yalarsın, olur biter."

Bu cümle üzerine bir çocuk gibi kafasını Lucy'e çevirmişti Natsu. "Lucy, beni bırakıp bronz kaslı bir yaz züppesine gideceğini söyleme lütfen."

Güzel sarışın ise gülümsedikten sonra sevgilisinin dudaklarına bir öpücük bırakırken "İhtiyacım olan tek bronz kaslı züppe sensin." demişti. "O yüzden yaz okulunu unut."

Somurtarak "Bu sefer benim suçum değildi!" demişti genç adam. "Bizim sınıf gerizekalılarla dolu olduğu işin her sene çan sistemiyle geçiyordum ama Lucy bu sene çanın kalktığını söylediğinde son dakika da her şeyi çalışmak zorunda kaldım."

Gray göz devirip "Hayatımda duyduğum en saçma bahane." demişti. "Sanki çanın kalktığını önceden öğrensen çalışmaya hemen başlayacakmışsın gibi konuşma, hepimiz senin son dakika insanı olduğunu biliyoruz."

Omuz silkmişti Natsu. "Merak etmeyin, Lucy beni sınav haftası yoğun bir çalışma kampına soktu, tüm derslerden AA bekliyorum."

Dalgayla "Kıçımın AA'sı. Vize notlarını bilmiyoruz sanki haspamın." demişti Gray. "En kötü ihtimal bütlerde geçiyorsun yoksa sana yemin ederim Lucy'e bronz kaslı züppelerin en iyisini ayarlarım."

Lucy "Gerçekten bunu yapar mısın?" sorusuyla Gray'e döndüğünde kolunu cimcikleyen bir adet Natsu ile karşılaşmıştı.

"Acıdı!"

Ev Arkadaşı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin