LUCY
Ev sahibinin bizi göz hapsine almasının getirdiği korkuyla Natsu'ya daha çok sokulmuştum. Bu adamın çenesi asla durmak bilmiyordu ve sabahtan beri ona uydurma aşk hikayelerimizden anlatıp duruyorduk.
Natsu parmağıyla saçımı kulağımın arkasına attıktan sonra eğilip "Öldürürüm ben bu herifi. Az kaldı sabrım taşıyor." dediğinde gülümsemeye çalışarak ona "Evsiz barksız kalıp köpekler gibi kulübede mi yaşamak istiyorsun?" sorusuyla karşılık verdim.
"Tsch."
"Senin gibi bir zavallıya nasıl bakmış böyle güzel bir kız? Hayatta inanmam!"
Masanın altından yumruğunu sıkan Natsu'nun yumruğunu açıp parmaklarımızı birbirine kenetledikten sonra ev sahibine gösterdim.
"Önemli olan birbirimizi sevmemiz, değil mi? Hem Natsu'ya haksızlık ediyorsunuz. O harika bir insandır."
Ellerimizi tekrar masanın altına indirmiş olmama rağmen Natsu'nun elini sıkıca tutmayı bırakmamıştım çünkü her an kalkıp adamı yumruklayacakmış gibi yerinde kıpırdanıp duruyordu.
Tekrar kulağıma eğilip "Onu öldürebilir miyim? Lütfen!" dediğinde elini sertçe sıkıp "Hayır!" diye fısıldadım.
"Bu serserinin ne iyi yönü olacak ki? Yakma bence sen kendini, boşanın gitsin."
"Yok amcacım sağol, ben karımı seviyorum. O da beni seviyor, bence gayet mutlu son. Hem ne derler üçüncü kişilere hep b..."
Dirseğimi Natsu'nun karnına geçirip susmasını sağladıktan sonra gülümseyip 'Bok yemek düşer.' deyimini kullanmasına engel olmuştum. Cidden dilinin kemiği yoktu bu serserinin.
Natsu'nun elini bırakıp masadaki bardaktan su içtikten sonra açıklama yapmaya giriştim. "Onun demek istediği bizim anlaştığımız, dimi hayatım?"
Attığım bakışlardaki ölümcül aurayı yakalamış olmalı ki "Şey, evet. Aynen öyle aşkım." derken soğuk terler dökmüştü.
Daha fazla bu işkenceye dayanamayarak onlara döndüm. "Bakın neden Natsu hakkında bir ön yargı sahibisiniz bilmiyorum ama o gerçekten harika bir eştir."
"Hadi ordan. Bu soytarı mı?"
"Bak hala konu..."
Elini sıkıca tutup susmasını sağladım. "Hayır ciddiyim. Çok kibardır ve neşelidir. Şevkatli ve sıcaktır. Onunla bir çatı altında olmama gerek yok, onunla yan yanayken bile bana evimdeymişim gibi hissettirir."
Natsu'ya kısa bir bakış attığımda beni izlediğini fark ettim ve elimi yanağına koyup gözlerine baktıktan sonra "Hastayken beni asla yalnız bırakmaz, bir şeye ihtiyacım olduğunda yanımda olur." dedikten sonra tekrar ev sahibine döndüm
"Böyle bir adamla yaşamak kutsanmış gibi hissetmene neden oluyor."
Oyunculuğumun iyi olduğu bir gerçekti ama bu numara değildi. Onun hakkında gerçekten böyle düşünüyordum.
Hala beni izlediğini fark ettiğimde ona gülümsediğim zaman utanarak kafasını çevirmesi oldukça tatlı bir tepkiydi doğrusu.
"Hala ikna edici değil. Bu serseri ve iyi bir eş olmaz. Külahıma anlatsın benim."
Bu kez Natsu'yu dürtmeme gerek kalmamıştı çünkü kendini yemeğe vererek kötü bakışlar atmayı tercih etmişti. Sanki yemeği öldürüyormuş gibi davranıyordu.
Bıçağı yavaşça ev sahibine doğrultmaya çalıştığını görünce eline yapıştım. "Aşkım! Neden artık sofrayı toplamaya yardım etmiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşı (TAMAMLANDI)
ФанфикEv sahibi bekar birine ev vermediği için ortada kalma ihtimali olan Natsu'nun imdadına en yakın arkadaşının sevgilisi Juvia yetişmiştir. Lucy dönem ortasında evinden kovulduğu için kalacak bir yere ihtiyacı vardır ve Juvia'nın ona sunduğu bu teklifi...