4.Bölüm (Ev Arkadaşı ve Eş)

2.3K 278 160
                                    

Lucy evi incelerken burayı oldukça sevdiğini düşünmüştü. Bir erkeğin evinde kalacağını düşündüğünde temizlik konusunda endişelenmişti ama ev gayet temiz görünüyordu, üstelik her şey yerli yerindeydi.

İlgi alanı olduğu için sevinçle kitaplığa gitmişti Lucy ve gördüğü manzara onu gerçekten mutlu etmişti. Zevkli biri olduğuna karar verip eline en sevdiği kitaplardan birini almıştı.

Sayfaların büyüsüne dalmışken kapı açılınca Natsu'ya yardım etmek için kitabı yerine bırakıp kapıya ilerledi.

"Bunun için üzgünüm, normalde taşırdım ama buraya gelene kadar canım çıktı. Bir türlü adresi bulamadım ve aynı yerleri dolaşıp durmak zorunda kaldım."

"Hiç şaşırmadım, bir yıldır burda kalıyorum ama her seferinde kaybolup yolu uzatırım."

Natsu gülümsemişti. "Zaten ağır değildi. Valizler dediğinde biraz gözüm korkmuştu ama bu kadar az olduğunu düşünmemiştim ve de hafif."

"Ben pratik bir insanımdır!"

Natsu onu yakalamış gibi "Tüm eşyalarını toplayacak vakit bile vermediler, dimi?" diye sorduğunda Lucy dudak büzmüştü.

"Yüzüme vurmak zorunda mıydın?"

"Sanırım değildim ama gerçekler acıdır."

Lucy bu küçük sohbetten zevk almıştı. Omuz silkip elini valize attı. "Şunları kenara bırakıp üstümü değiştirdikten sonra seninle ciddi bir ev planlaması yapalım, hayatım."

Bu küçük göndermeye aynı şekilde ciddi olmaya çalışarak "Sen yeter ki iste sevgilim." diye yanıt vermişti Natsu.

Lucy odaya gittiğinde kendini koltuğa bırakan Natsu bunun eğlenceli olacağını düşünmüştü. Onu şimdiden sevmişti ve anlaşması zor birine benzemiyordu.

Ev sahibine karşı sergilediği Oscar'lık performans da düşünülürse bu konuda da bir sıkıntı yaşamayacaklardı.

Natsu ilk defa Juvia'nın önünde diz çökerek ona teşekkür etmek istediyse de bir kere taviz verdi mi onun acımasızlığı altında ezilecek olduğu gerçeğini düşünüp vazgeçmişti.

Genç kadın rahat kıyafetlerle içerden çıktığında ona bakıp güzel göründüğünü düşünmüştü Natsu. Bu onu şanslı bir adam yapıyordu sanırım.

Koltuğa çöküp ona dönen Lucy'se gülümseyerek "Resmi olarak tanışma şansımız olmadı, ben Lucy sanırım artık eşinim." demişti. Potansiyel kelimesini Gray'in dediği gibi kaldırmıştı genç kadın.

Aynı sevecenlikle ona uzatılan eli sıkan Natsu "Bende Natsu, ev arkadaşınım." diyerek aralarındaki anlaşmayı tamamlamıştı.

Lucy ortaya "Bir tanışma hikayesi uydurmamız gerek." fikrini koyduktan sonra "Sahi! Ben Juvia ve Gray'in yakın arkadaşlarını hep tanırım. Neden seni tanımıyorum?" sorusuyla devam etmişti.

Natsu omuz silkmişti. "Muhtemelen onlarla birlikte yaptığınız tatillerden tanışıyorsunuzdur, Juvia seninle aynı yerde yaşadığından söz etmişti."

"Evet, yazlık bir yerdir. Okul bitince de genelde vakit geçirmek için gelirler, birlikte tatil yaparız."

"Evet, işte o tatillerin hiçbirine katılmadığım için sanırım."

Lucy'nin düşük bir ses tonuyla "Yalnız hissedeceğinden korktuğun için mi?" diye sorması Natsu'nun şaşkınlıkla ona bakmasını sağlamıştı.

"Nasıl anladın?!"

"Onlarla tatilde zaman geçirmek gerçekten harika ama her zaman çiftlerin birbirine odaklandığı sıcak anlar vardır ve o anlarda sap olan kişi hep yalnız kalır."

Ev Arkadaşı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin