Wizyta Ministra Magi

374 12 0
                                    

Minol tydzień od minionych wydarzeń , Harry nie był zły na ciotke z powodu nieudanych spotkań rozumiał ja była przecież uzdrowicielką .
Gdy siedział i rozmyslal o randce niespodziankę dla Ginny słyszał trzask w kominku w którym pojawił się Minister Magi .

   - Witaj Harry świetnie wyglądasz .
- Część co sprowadza cie do moich skromnych progów ?
- Słyszałeś o ostatnich wydarzeniach w ministerstwie na przesłuchaniu .
- Tak nie rozumiem co ja mam z tym wspólnego ?
- Obawiam się ze twoja ciotka dala nam fałszywe wspomnienia z tego dnia przecież nikt nie bil by w czasie przesłuchania . Uważaze ofiara stali się moji pracownicy .
- Nie sadze by kłamała po co miała by to robić ?
- Jest przyjaciółką Snapa , na pewno zmotyfikowala wspomnienia by co chronić twoim zadaniem będzie dowiedzenie się prawdy .
- Mogę spróbować ale nadal uważam ze pokazała prawdę .Z drugiej strony po co przesluchujecie profesora Snepa ?
- Widzis musimy sprawdzić czy nie zabijał w czasie wojny i przed nią .
- Dlaczego sam nie zapytasz go o to .
- Twoja Ciotka twierdzi ze stan zdrowia na to nie pozwala znów lepiej nie zadzierac jest potężna czarownica .
- A ja niby mam się narazić niech zgadne  tego tez mam się dowiedzieć .
- Owszem , ona ma wadę szanuje rodzinę ponad wszystko.Na mnie już czas zobacz te informacje jak najszybciej .
- Chciałbym niewiem gdzie mieszka ?
- Masz tu adres Dolina Godryka 5 powodzenia oby ten twój profesorek okazał się rzeczywiscie niewiny w przeciwnym razie uniewinienie zostanie odwołane .
  - Dziękuję za informację.Do zobaczenia .
- Do zobaczenia .
- Chociaż może pójdziemy razem będzie prościej .
- Zgoda jutro punkt 10 :00 Dolina Godryka .
- Oczywiście panie Ministrze .

Teleportował się po tych słowach .
Harry nie wierzył w fałszywe wspomnienia .Postanowił dalej planować randkę by oderwać się od złych myśli oraz rozmowy jaka go czekała jutro .
   
                  Dom Agaty
Severus i Agata grali w szachy czarodziejów .
- Mam złe przeczucie .
Powiedziała Agata .
- Jakie ?
- Mam wrażenie ze coś się stanie niebawem .

Niedokonczyla miała wizje jutrzejszej rozmowy .

- Jutro przyjdzie Harry z Ministrem na przesłuchanie twierdzi ze dałam fałszywe wspomnienia .

- Jesteś pewna ?
- Tak moje wizje zawsze się sprawdzają .
- Wiesz o co będą pytać ?
- Niestety nie niewazne o co przecież pokazałam im prawdę .

Severusowi przyszedl na myśl azkaban .Polecialy mu łzy .
Agata przytulił go.

- Nieplacz nie zrobiłeś nic złego .
- Ale mu sluzylem już nigdy nie bede miał spokojnego życia .
- Nieprawda wszystko się ułoży .
Wstali przytuleni w siebie nawzajem .
Gdy się uspokoił Severus zrobił kolacje ze świecami .W tym samym czasie Agata brała kompiel .
Była bardzo milo zaskoczona .
- Chciałbym ci podziękować za wszystko co dla mnie zrobiłaś nigdy ci tego nie zapomnę .
- Ty zrobiłby to samo na moim miejscu.Dlaczego akurat teraz ?
- Gdyby przesłuchanie się nie udało , nie miałbym okazji zrobić tego godnie .
- Pamiętaj jestem z Tobą tutaj będzie dobrze .
Złapali się za ręce i zaczęli jeść .

   Po kolacji Agata przytulila go i podziękowała za bardzo miły wieczór .
Oboje byli szczęśliwi już prawie zapomnieli o wydarzeniach w minionym tygodniu .Położyli się szczęśliwi do swoich sypialni.

Severus i Agata stawali się sobie coraz bllisci , choć nie chcieli się do tego przyznać sami przed sobą .




















Harry Potter życie po bitwieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz