(Keyifli okumalar...)
Zeliha
Sabah olmuştu. Gözlerimi açmaya çalışıyordum ama bir türlü olmuyordu . Neden benim için uyanmak hep bu kadar zordu ki ! Elimi yorganı açmak için kaldırdığımda bir şey hissetmemle irkilip duraksadım.
Gözümü yavaşça aralamam ve iki çift gözle karşılaşmam bir oldu . Bu o salaktı. Yoongi. Anın şokundan çıkıp çığlık attım . Neden burdaydı bu pis sapık . Allahım yoksa gece uyurken bana...! Hayır imkanı yok olsa uyanırdım. Lanet olsun ne oluyordu ? Birden elleriyle ağzımı kapadı. Üzerime çıkıp konuştu
"Kızım deli misin sen sabah sabah!" Diye bağırdı . Ben ise ağzımdaki elinden kurtulmaya çalıştım . Elini ağzımdan çekmişti ama üstümden inmemişti.
"İn üstümden pis sapık! Ne işin var burda " diye bağırdım bende . Kaşları çatıldı.
"Ne demek ne işin var burda" dedi . Beyninde sorun var galiba bu çocuğun
"Saksı çalışmıyor galiba ne işin var burda diyorum!" Diye bağırdım tekrar .
"Kızım sen manyak felan mısın ? Burası benim odam! " dedi sinirli bir şekilde . Ve hala üzerimdeydi lanet olsun ki ! Bir dakika! Ne ! Burası onun odası mı ?
Gözlerimi şaşkınlıkla açıp etrafa baktım . Cidden burası dün kaldığım oda değildi. Lanet olsun ne oluyordu! Yoksa beni buraya bu pis sapık mı getirdi!
"Lanet olsun beni neden buraya getirdin pis sapık!" Diye bağırdım. Aynı zamanda ellerimle ona vurmaya çalışıyordum . Bileklerimi yakalayıp konuştu
"Ne getirmesi be buraya sen kendin geldin!" dedi sinirli bir şekilde . Na-nasıl yani? Ben mi geldim buraya ! İyide nasıl olur ya ! Gözlerimi kocaman yapıp konuştum
"Nasıl ge-geldim ben buraya ya! Yalan söyleme!" dedim sinirle . Sinirlice güldü
"Sana neden yalan söyleyim ki ! Kendin geldin buraya hatta bana dedin ki ..." duraksamıştı. Ne? ne dedim sana çocuk hadi söylesene.
Gülümseyerek konuştu ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı . Bu hareketi gerilememe sebep oldu"...benimle sevişmek istediğini söyledin. " duyduğum şey karşısında şok oldum . O ise gülerek bana bakıyordu .
"Sen , sen ne dediğinin farkında mısın pislik herif! Ben böyle bir şey demedim . Sen bana dokındun.Bu tacize girer !" Diye bağırdım.
"Asıl senin yaptığın tacize girer . Dün o kadar istemediğimi söyledim ama beni zor duruma sokup yapmak sorunda bıraktırdın" dedi yine gülerek . Ne yani ben bu adamla gerçekten o iğrenç şeyi yaptım mı! Lanet olsun inanmıyorum ya ! Hangi kafayla böyle bir şey yapılır ki!
"N-ne zor duruma sokması ya ? Ne diyorsun sen?" Sesim titreyerek çıkmıştı . Yüzünü yüzüme tekrar yaklaştırdı
"Yanıma gelip t-shirt'ümün altından kaslarıma dokundun. Daha sonra aşağılara kadar indin " dedi gülerek . Lanet olsun midem bulanıyor !
"Kes seni pis sapık duymak istemiyorum!" Diye bağırdım.
"Bana sapık diyene bak !" Dedi oda sertçe . Gözlerimi kapattım gözümdeki yaşlar akarken. Bir anda onun kahkahalarını duydum . Bu canımı daha da çok yakmıştı.
Üzerimden inip kendini yan tarafa attı ve karnını tutarak gülmeye başladı . Yatakta doğrulup ellerimle yüzümü kapattım . İnanmıyorum ben böyle bir şeyi nasıl yapabilirdim ki ! Ağlamam daha da şiddetlendi. Birden ellerimi tutup yüzümden indirmişti. Ve hala gülüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik ✔ ~PJM~ [SMUT]
FanficZoraki Evlilik ✔ ~ PJM ~ ........... O an kafamdan kaynar sular dökülmüştü. Ne demişti o kocam mı dedi ? Beni parasıyla mı satın almıştı? Allahım daha bu sabah saçma diye dalga geçtiğim o 'Zoraki Evlilik ' hikayesini şimdi ben mi yaşıyordum. Bu olma...