Kihasználva az alkalmat, hogy szombat van, egész délelőtt eludtam. Délben keltem fel, megfürödtem, felöltöztem. Tök jó, hogy nem kellett sietnem. Mondjuk tartott 1 óráig mire elkészültem. Leféle menetet isteni illatok csapták meg az orrom.
- Reggelt kicsim! - köszönt.
- Szia anya! - mentem közelebb, hogy megnéztem mit készített.
- A kedvencedet főztem. - mondta és megmutatta a sült húst és krumplit.
- Uh.. Köszönöm - örültem. - de miért ezt főzted?
Anya ritkán szokott főzni, nem azért, mert nem tud, hanem soha nincs rá ideje.
- Tudod a nagyiék meglátogtnának születésnapod alkalmából... - időben szólt, mivel csak 1 hónap múlva lesz.
Tudni kell, hogy nagyon nem bírom a nagyiékat. Mindig van valami rossz szavuk rám, hogy hogy nézek ki, miért nincs barátom, hogy úgy nézek ki mint egy utca széli rossz lány, és hasonló szép megjegyzések... Jah és a kedvencem, ,,hogy ha így folytatod, soha nem lesz barátod,,... Igen... Szóval nem igazán hoz lázba, hogy időt töltsek velük.
- Anyaaa.... Nem igazán tartom jó ötletnek.
- Tudom kicsim, ha nem akarod nem jönnek. - mondta csalódottan.
- Oké.. Átgondolom. - javasoltam.
- Rendben. Ülj le és egyél. - mondta és tett elém egy adag étel.
- Köszönöm. - mondtam és neki álltam enni.
Tényleg olyan finom volt, ahogy kinézett. Még is értem mindet. Felálltam , hogy a mosogatoba rakjam a tányerom.
- Köszönöm, finom volt. - mondtam és épp indultam fel, mikor épp csengettek.
-Nyitom.!! - orditottam.
Az ajtóban Lori állt.
- Szia. Gyere be. - mondtam és arrébb álltam.
- Szia, köszi. - lépett beljebb. - nem zavarlak?
- Dehogy. Mi történt?
- Tudom, hogy későn szólok, de nincs kedved eljönni velem strandra? Most. - tette hozzá.
Igaz, hogy szeptember közepe volt, de még mindig elég meleg és jó strandoláshoz. És a tv szerint ez az utolsó meleg hétvége.
- Nem is tudom. - gondolkodtam.
- Légyszi. Luke elhívott, de nem szeretnék vele kettesben menni.
- Miért? Történt valami tegnap? - nem válaszolt, de finoman jelezte, hogy négyszemközt kéne beszélnünk.
Elmentünk a szobámba és leültünk az ágyra .
- Na, mesélj. - mondtam.
- Semmi különös nem történt. Csak megcsókolt. De érzem, hogy többet akar. És hogy ha fürdőruhában leszünk ketten.....
Értem mire gondol. De csak mert sok ilyen filmet láttam 😂😂
- Akkor miért mondtad, hogy elmész vele? - néztem rá értetlenül.
- Nem tudom. - mondtam és a padlót nézte.
Lori igen szégyenlős lány, velem ellenben.
- Oké.... Elmegyek veled. Mikor találkoztok?
- 3 kor. - mondta és a nyakamba ugrott. - köszönöm.
- Nincs mit. Szóval van másfél óránk. És fél óra sétára van innen. Keresek egy fürdő ruhát. - jelentettem ki. Túl sok fürdőruhát nem tartok. Van egy piros egybe részes és egy fehér bikini.
- Mutasd! - mondta Lori.
Felvettem előbb a pirosat,amit még anya vett nekem pár évvel ezelőtt.- Neeeeem. - mondta Lori.
Nem tudom mi a baja vele. Szerintem tök jó.
- Mutasd a másikat. - dobta oda nekem.- Ez az! Ezt kell felvenned!
Hát jó. Végülis nekem teljesen mindegy. Legalább van rajtam valami. (vicc volt)
Lorinak is egy hasonló fürdőruhája van, csak neki rikító piros. Nagyon jól áll neki.
Felettünk a fürdőruhára egy hosszabb, lenge ruhát.
- Anya. Elmehetek Lorival a strandra? - igen, tudom időben kérdezem.
- Persze szívem. Érezzétek jól magatokat és időben érjetek haza.
- Rendben. Szia. - közöltem el és kiléptünkk az ajtón.
Azalatt a fél óra alatt sokat beszélgettünk. Kiderült, hogy a még meg nem hirdetett bálra már van partnere.
- Ámulatba ejstesz. - dicsérte.
Tényleg. Lori egy nagyon szép lány, akinek valaki mindig csapja a szelet. Egy kicsit irigylem. Jó érzés lehet, hogy ha ennyire érdekel valakit..
- Nyugi. Neked is lesz partnered. - vette észre, hogy elgondolkodtam.
- Ahha. Nem hiszem, de azért köszi.
- Én meg biztosan tudom. - mondta nagy vigyorral az arcán.
- Lori. Mit tudsz amit én nem? - nem tudom mit titkol.
- Van egy titkos rajongód.
- Hát... Tényleg jól titkolja - nevettem el magam.
- És nem mondanám el ki az? - kérdeztem, de válaszra nem számítottam.
- Kizárt. Úgy nem lenne sem titok, sem meglepetés.
- Hát jó. - mondtam kisse csalódottan
- Amúgy tetszik neked valaki? - kérdezte.
- Nem. Vagyis nem tudok róla. - nem is tudom.
Nem igazán gondolkodtam azon, hogy tetszik e valaki.
Vagyis amúgy is mindegy, mert általában aki tetszik, annak én nem, szóval. Fölösleges meg miért kinőttem magam.?
- Ez majd változni fog. - wow. Ezt nem hiszem el.
A strand előtt megláttuk Lukeot.
- Szia.. Sztok... - kissé csalodottnak tűnt.
- Szia. - meresztettem rá nagy vigyort.
- Hello. - mondta kissé megszeppenve Lori.
Inkább csak a fiúk előtt szégyenlős.
- Bemegyünk? - kérdeztem.
- Menjünk - mondta Luke úgy, mintha szívességet tenne. Lorival előre mentünk, és egy szimpatikus helyen letettük a törölközőinket.
Levettük a ruháinkat, így már csak egy bikini volt rajtunk. Luke elég feltűnően megnézte magának Lorit.
- Csobbanunk egyet? - zökkentettem ki Lukeot.
- Persze. - mondta Luke.
- Menjünk.! - mondta Lori és előre sietett.
Látszott rajta, hogy kellemetlenül érintette, hogy ennyire megbámulta őt .
Luke hirtelen megállt és megragadta a karom.
- Figyelj, kislány. Nem kéne itt lenned. Lorival szeretnék egy kis időt kettesben tölteni és nem téged bámulni. Lori azért sokkal szebb látvány.
- Ahha értem. Még ha szépen kérte volna, akkor SE mentem volna el innen és hagyján veled kettesben. Ő egy aranyos ártatlan lány, te meg egy bunkó állat vagy. Ne is számíts arra, hogy itt egy perc nyugototok is lesz. Na szia. - szabadítottam ki a kezem és Lori után mentem.
Hátra néztem. Luke még mindig ott állt, meglepett arccal. Gondolom nem erre számított. De ez van. Biztos, hogy nem hagyom itt Lorival.
- Mi történt? - kérdezte a medencéből a barátnőm.
- Semmi különös. Mondta hogy hagyalak titeket kettesben.
- És mit mondtál? - oké nem egy zseni de attól még a barátnőm.
- Termeszetesen nemet. Nem hagylak itt vele.
Nem mondott semmit, csak elúszott. Nem úgy nézett ki, mint aki örült volna a valaszomnak. Sőt inkább másra számított. Luke is ideér és bejött a medencébe. Megkereste Lorit és együtt úszkáltak. Luke keze végig Lori derekán volt vagy lejjebb. Bele avatkozni nem akartam abba amit csinálnak, csak távolról nézve érzékeltettem, hogy nincsenek egyedül.
Lori oda úszott hozzám.
- Figyi, ha gondolod nyugodtan mehetsz re is bármerre. Megvagyok. - Ahha, finoman leakart rázni.
- Nem köszi, jó itt. - mondtam.
- Oké... Átfogalmazom.... Kettesben szeretnénk maradni. Tudom, hogy nem ez volt a terv, de így alakult.
- Hát jó... Akkor én haza mentem. De nem hiszem, hogy kettesben kéne maradnotok. - próbáltam meggyőzni.
- Hidd el. Tudom mit csinálok. - mondta határozottan és vissza úszott Lukehoz, majd onnan folytatták, ahol abba hagyták.
Kimásztam a medencéből, és ida mentem a törölközőinkhez. Megtöröltem magam és a hajamat is . Mikor felnéztem Adam haladt el előttem. Ő is észrevett engem.
- Szia Rose. - köszönt és tovább ment.
Láttam, hogy pár méterrel arrébb álló csapathoz csatlakozik. Nem ismertem őket, se látszólag jóban vannak.
Elindultam haza felé. Alig egy órát voltam a strandon, szóval bőven időben értem haza.
- Szia. Hogy hogy már itthon vagy? - kérdezte anya.
- Úgy döntöttünk elég volt egy óra is. - próbálkoztam hátha elhiszi.
- Ezért érdemes volt lemenni - jegyezte meg.
- Jól éreztük magunkat, szóval igen.
- Rendben.
Felmentem és a vizes cuccaim ledobtam a fürdőben. Úgy döntöttem egy nagy kád vizet engedek és elleszek ott egy ideig.
1 órát töltöttem bent, majd úgy döntöttem felhívom Lorit, hogy milyen volt. De nem vette fel. Biztos még együtt vannak.
Este 8 felé újra felhívtam, de most sem vette fel. Kicsit aggódni kezdtem, de csak nem esett baja.
Remélem.
KAMU SEDANG MEMBACA
A rosszfiúk varázsa
RomansaEgy teljesen átlagos lány egy új helyre költözik. Nem ismer senkit, új hely új iskola. Nem egy népszerű lány. Szeret olvasni és igen okos. Találkozik egy sraccal aki pont az ellenkezője. Bunkó, helyes, mindenki kedvence. Vajon lesz köztük valami? Mi?