Yusuf bir kaç hafta Aslı ile hiç görüşmemeye başlar. Aslı onu bir kez görse nedenini soracaktır ama o kavgadan sonra kimse Yusuf'u bir daha görmemiştir.
Aslı abisine bir sevgilisi olduğunu söyler ama o kişi Yusuf değil de Enes isminde başka biridir. Abisi Enes ile tanışır aralarından su sızmaz duruma gelirken hatta Enes Aslı 'nın tüm ailesi ile tanışmış Aslı da Enes'in ailesi ile tanışmıştır. Uzun bir süre sonra Yusuf çıkagelir.
Aslı evden çıkarken Yusuf'u görür ama gormemezlikten gelir Yusuf Aslı'nın kolunu sıkarak kendisine doğru çeker.
Y:Ne oluyor kızım ne bu trip?
A:Kolumu bırak acıtıyorsun.
Y:Sen ilk bana cevap ver.
A:Yusuf bitti artık.
Y:Ne bitti kızım deli etme adamı .
A:Sen yokken ben deli olmuştum artık sıra sende .
Y:Sorun anlaşıldı. Kızım biraz kafa dinleyip geri geldim işte. Tekrar sana geldim.
A:Artık biz yokuz Yusuf artık teksin.
Y:Kızım numaran yoktu ki bende arayip haber verseydim. Neyse geldim işte hadi prenses uzatmada gidelim.
A:Elveda Yusuf kendine iyi bak. 😖😓Aslı kolunu Yusuf 'un elinden çeker ve gider. Yusuf bir sigara yakar arabaya atlar ve bir sahil kenarına gider orada Selim ve yanında birini görür yanlarına gider.
Y:Selamün aleyküm gençler ne yapıyorsunuz burada?
S:Vay sen yaşıyor muydun?
Y:Niye lan ölmem mi lazım.
S:Yok da ne biliyim çekip gittin hemen.
Y:Sinirlerim bozulmuştu kardeşim biraz kusuruma bakma sende.
S:Yok oğlum ne kusuru.
Y:ee bu delikanlı kim?
S:Enistem oluyor kendisi hahaha.
Y:Nasıl eniste?
S:Aslı'nın erkek arkadaşı Enes.
(Enes e döner)
Enes bu da benim kardeşim gibi sevdiğim arkadaşım Yusuf.
Y:Nasıl amk Aslı ve Enes olmaz oğlum.
S:Niye olmasın ki?
Y:Aslı daha küçük o yüzden dedim.
S: Oğlum karismayalim ya sevmişler ki Aslı getirip tanıştırdı bizi.
Y:Neyse benim biraz içim vardı size iyi günler.
Yusuf sinirli bir şekilde bir meyhaneye gider ve en ağır içkiyi getirmelerini ister asla alkol almayan Yusuf bir kız için o gün sabaha kadar içer.🍦🍦🍦 BEYİN ERROR VERDİ DEVAMI GELMİYOR KISA BİR SÜRE SONRA DEVAM EDECEĞİM. 🍰🍰🍰