Aslı telefonu ile uğraşırken "REYNMEN'IN SEVGİSİNİ" adı altında bir video gördü Yusuf ile o adam hakkında konuşmasını hatırlayıp merak edip videoyu izlemeye başladı.
Videodaki Reynmen aslında Yusuf'un taaa kendisi olduğunu ve bir kadın ile sarmaş dolaş fotoğraflarını gördü telefonu kapatıp arka cebine koydu ve çantasını alıp evden çıktı.
Kapıda onu bekleyen iki kişi vardı.
Biri Enes diğeri ise Yusuf'tu.
Aslı ikisinin de kendisini beklediğini anladı hangisine gidecekti bilmiyordu.Ama kalbini değil aklını kullanması gerekiyordu. Aslı Enes'e doğru yol aldı.A:Slm.
E:Slm,bugün nasilmiş benim sevgilim?
A:İyi. (Yusuf 'a bakar) hatta harika.
E:o zaman bugün nereye gitmek istersin?
A:(Yusuf'a bakar ve sinsi bir bakış ile)Sana gidelim sevgilim.
E: Olur hemde çok güzel olur.Yusuf daha fazla dayanamaz. Yanlarına gider.
Y:Kızım sen beni deli etmek için mi yapıyorsun öyleyse başardın. Hadi artık uzatma.
A:aaa Reynmen ben sizin fanınızımda bir imzalı foto alsam. (Dalga geçer)
Y: Öğrendin demek ki.Sana Söyleyecek tim ama öyle tutuldum ki sana söyleyemedim.
A:Sevgili yapmışsınız Reymen bey hayırlı olsun.
Y:Kızım yalan o.Aslı Enes'in koluna girer ve giderler Yusuf arkalarından bağırır. "Reymen" değil "Reynmen" 'N' ile 'N'....
Yusuf duvara sert bir tekme atar ve duvarın dibine eğilir yüzünü ellerinin arasına alır ağlamaya başlar.
NOT:ERKEKLERDE AĞLAR .
O sırada Selim gelir elini uzatır ve Yusuf'u ayağa kaldırır " noldu sana kardeşim ne bu hal?"
Yusuf tek kelime etmez. Sadece "Hakkını Helal Et Artık Bir Kardeşin Yok Artık Reynmen Yok. " Der ve gider.
Selim hiç bir şey anlamamıştır ama yinede hakkını helal eder.
Akşam olur Aslı eve gelir yemek masasında Selim Yusuf'un "Hakkını Helal Et "dediğini masadakilere söyler Aslı'da duymuştur korkar ve müsaade isteyip masadan kalkar. Odası cikmadan gizlice abisinin telefonunu alıp Yusuf'un numarasını kendi telefonuna kaydeder. Odasına çıkar kapıyı kilitler ve Yusuf'u arar.
A:Alo.
Y:Efendim kimin ile görüşüyorum?
A:Ben Aslı numaranı abimden aldım.
Y:Neden aradın?
A:Sesini duymak istedim.
Y: Peki duyduysan artık kapatıyorum.
A:Hayır kapatma senin ile yüzyüze konuşmak istiyorum.
Y:Tamam sahildeki balıkçı barinaginin oraya gel konuşalım.
A:Şimdi mi? Şimdi evden cikamam.
Y:Bay bay o zman.
A:Tamam geliyorum bekle.
Y:Hava soğuk üstüne kalın bir şeyler al.
Yusuf telefonu kapatır.
Yarım saat gibi bir süre sonra Aslı Yusuf'un yanına gitmiştir.A:Merhaba.
Y:Mrb.
A:Nasılsın ?
Y:Nasıl görünüyorum?
A:kötü. Neden yüzüme bakmıyorsun.
Y:Yüzüne bakınca eski parıltıyı eski aşkı eski Aslı'yı gorememekten korkuyorum.
A:Yusuf ben buraya şey demek için gelmiştim.
Y:Ne??
A:Ben Reymen'i,Yusuf'u ,Yağmur adamı adın her neyse ben seni ozledigimi söylemeye gelmiştim.
Y:Bende.
A:Bende derken sen de beni mi?
Y:Senin niye ozleyecegim Prenses bende kendimi özledim 😆 ooh canım kendim.😅😅
A: off Yusuf ya. Sen beni hiç özlemedin mi?
Y:İnsan kaybettiğini Özler ben seni hiç kaybetmedim hep yanıbaşımda kalbimin icindeydin.
Sarılırlar.Bir süre sonra Aslı'nın omzuna bir el dokunur Aslı korku ile "abi " Diye arkasını döner gördüğü kişi onu çok şaşırtır.
DİĞER BÖLÜME GEÇENE KADAR MERAK EDİN BİRAZ DİĞER BÖLÜM DEVAMI OLARAK YAPACAĞIM. ..