👫👬KAHRAMANLAR:👭 👫
👧👧👧ESAS KIZ:ASLI GÜNGÖR
E.KIZ AILESI:
ABISI:SELİM GÜNGÖR
ANNESI:FATMA GÜNGÖR
BABASI:MURAT GÖNDER SEVGILISI:ENES BATUR S.
E.KIZ ARKADASLARI:YELİZ,SU,BERKE👦👦👦ESAS OĞLAN:YUSUF AKTAŞ
E.OGLAN AİLESİ :
ANNE:NASIBE AKTAŞ
BABA:RAHMİ AKTAŞ
ABLA:ZÜMRE AKTAŞ
KARDEŞ:HAMZA Y. AKTAŞ
ARKADASLAR:KERİM,ÇAĞLAR,
NERGİZ
O gün çok güzel bir gün olmayacak hissiyatıyla arkadaşlarım ile buluşmak için evden çıktım.Kulaklığım kulağımda,gözlerim telefon da ,pantolon içine tıkıştırdığım tsort ve iki yana örülmüş örgülü saç modelim ile caddede karşıdan karşıya geçmeye çalışırken aniden yağmur bastırmıştı.(yağmur demeye bin şahit ister doluydu birzat) kalabalık sağa sola kaçışıyor ben ise benim ıslanmamı bırakıp ıslanan telefonuna konsantre olmuştum. 10 dk gibi bir süre sonra yağmur dinmisti ben ise bir köşede bozulan telefonumdan ve ıslanan saçlarımdan dolayi sinirli bir şekilde "nerden çıktı bu şimdi Allah'ın belası şey üstüm başım hep battı." Diye söyleniyordum.
Buluşma yerine doğru yol almıştım ki yanımdan geçen bir araba yerdeki tüm çamurlu suyu üzerime fışkırtarak geçti iyice patlamaya hazır bomba gibi olmuştum.
Araba geriye doğru geldi ve siyah camını yavaşça açtı bir erkek sesi "bir şeyiniz var mı hanımefendi hatam için kusura bakmayın." Dedi. Sinirli ve agresif bir ses tonu ile "sence bir şeyim yok gibi mi duruyor. Üstüm başımı mahvetti bir de utanmadan 'kusura bakmayın' diyorsun sen benim ile dalga mı geçiyorsun be adam."Diye çıkıştım.
Aracın kapısı açıldı ve içinde uzun boylu, yakışıklı ,esmer bomba denecek bir genç çıktı ,saçları yağmurdan ıslanmış ve gözlerini kapatıyordu, tsortü üzerine yapışmış kasları belliydi.
Farkında olmadan "Ohaaaa bu ne amq bu da insan mı?" Demiş olabilirim genç ufak bir tebessüm etti. Ve "tekrardan özür dilerim bilerek yapmadım böyle bir şeyin olmasını istemezdim." Dedi mahçup bir bakışla. "Sorun değil ama ben bu halde dışarıda ne yapacağım hiç düşündünüz mü?
Siz altınızda araba ile istediğiniz gibi gezebilirsinix. " biraz düşündü ve "sizi bir teklifin var ama önce tanisalim bence." diyerek elini uzattı.
"Adım Yusuf, Yusuf Aktaş." Bende elini sıkarak "bende şey ıııı şeydi bir dk.... Aslı evet evet Aslı Güngör." "Güzel isimmiş şimdi teklifime gecebilirim bir mağazaya gidip ilk kiyafetlerini değiştirir ordan da kuaföre gidip saçını yaptırırız hem de arabayla bak nasıl teklif??" Dedi.
"Güzel teklif ama kabul edemem ben bana maddi bir yardımda bulunmanızı istememistim ben kendim alabilirim Teşekkürler." Dedim ve yoluma devam edecektim ki kolumdan tutup beni geri çekti ve "Özür maksatlı yanlış anlama lütfen teklifimi kabul et yoksa ben kendimi affettiremem ki." Dedi.
"Tamam olur ama bir kahve ismarlamadan bırakmam." Dedim olur gibisinden başı ile onay verdi ve ön kapıyı açtı "buyur prenses." Dedi. Bindim ve yola koyuldu.
Yolda bir şarkı açtı çok hoşuma gitti adını sorduğumda "REYNMEN-#BİZİZ " cevabımı aldım.
YUSUF:
--Tanıyor musun Reynmen'i?
ASLI:
--Hayır şarkıcı falan mı?
Y:
--Yok şarkıcı değil ama şarkı da söylüyor. Youtuber Reynmen.
A:
--Güzelmiş de gerçek adı mi Reynmen çok tuhaf geldi de ismi.
Y:
Hayır gerçek adı değil Reynmen ismi YAĞMUR ADAM isminin ingilizce karsitinin okunuş biçimidir.
A:
--Vay yy! ! sen seviyorsun sanırım bu adamı bunları bildiğine göre??
Y:
--Yok ya ne sevmesi sadece öyle arada dinliyorum.
A:
--Peki bu adamın gerçek adı ne ?Yusuf biraz yutkunduktan sonra "aaa gelmişiz gel bu mağazaya girelim. Dedi tamam dercesine tebessüm ettim ve araçta indik...
🍫🍫🍫🍫(Beğendiğiniz veya begenmediginix yerleri söylerseniz düzeltebilirim. Hatam veya eksiğim varsa şimdiden kusura bakmayın)🍫🍫🍫🍫