Aslı'nın omzuna ki elin sahibi Reynmen ile sarmaş dolaş görünen kadının ta kendisiydi. Aslı Yusuf'u ittirip ayağa kalktı.
KADINI Q İLE GÖSTERECEĞİM KONUŞMADA BİLGİNİZE ..A:Sen sen o'sun.
Q:Evet ben o'yum.
Y:Senin burda ne işin var??
Q:Sevgilim değil misin seni görmeye geldim?
A:Yusuf ne diyor bu?
Q:Yalan söylüyor seni benden uzaklaßtırmaya çalışıyor.
A:Yusuf ben gidiyorum sen bu işi hallet. Seni seviyorum bunu da unutma.Aslı Yusuf'u öper ve gider.
Eve varınca Yusuf mesaj atmıştır.
Y: Bndn bu kdr artk tksn by.
A:Tmm.
Y:Bu kdr mi
A:Evet ne bekliyordun.
Y:pk.Yusuf AKTAŞ kişisi engellendi...
Aslı camdan bakarken Yusuf'un arabasını görür aşağı iner.
A:Yusuf!
Y: Prenses.
A:Ne oldu şimdi o kadına? Artık bize bulasmayacak değil mi?
Y:Yok prenses artık bulasmayacak.
A:Senin telefonun Nerede?
Y:Bilmiyorum ki az önce aradım da bulamadım neden sordun?
A:hiç öylesine.
Yağmur yağmaya başlar. Aynı o günkü gibi.A:Ben ne kadar sansliymisim ya.
Y:Neden ki prenses ne oldu?
A:Bu hayatta kim yağmur adamı görmüştür ki. Ama ben gördüm hem de bana şu yağan yağmuru sevdirdi.
Y: yağmur adam herkese görünmez,sadece aşık olduklarına.Yağan yağmurda ikisi de ıslanmıştır. Yusuf yaklaşır ama öpmez sarılır sımsıkı sarılır. O anda onları gören Selim yanlarına gelir.
S:Ne oluyor burada?
Y:Ne varmış ?
S:Sen ve Aslı nasıl sarilirsiniz?
Y:Böyle (tekrar sarılır. )
S:Yusuf bana bak siz yoksa.??
Y:Kardesim bu güne kadar sana emanetti bundan sonra bana emanet. Bana güven.
S:Eyw.
A:Abi kızdın mi?
S:Aslı yürü eve biz biraz konuşalım.
A:Tamam abicim.
Y:Görüşürüz prenses.
A:görüşürüz Yusuf. Şey Yusuf abi.Aslı eve gider.
S:Anlat bakalım kardeşim.
Enes'e ne oldu?
Aslı ile ne zamandan beri gorusuyorsunuz?
Benden nasil çekinmeden Aslı'yı sevebildin?
Baştan başla bakalım.
Y:Aslı sana söylemiş ben Aslı ile kötü bir olay ile tanıştım affettirmek maksatlı ufak jestler yaptım o jestler de işte biraz yakınlaştık bizi sonra işte ne olduğunu anlamadan ben kardeşine aşık oldum o da bana. Sonra ben Aslı'nın senin kardeşin olduğunu öğrenince sana soyleyecektim bizi ama Aslı 'ya vurduğunu duyunca benim yüzümden kıza bir şey yapma diyerek uzun süre ortalıktan kayboldum ama ben öyle bir tutulmuşum ki kardeşine onsuz nefes dahi alamadım. Geri geldim, geri geldim gelmesine ama o zman da Aslı beni cezalandırmak için Enes'i bulmuş. Ben de ask acisindan kendimi içkiye vurdu kafa ucukken bir kadın benim ile sarılıp fotoğraf cekinmis bende biraz tanindigim için Aslı bunu öğrenmiş ve sinirden Enes ile sizi tanıştırmış sonra ben ona durumu izah ettim sana gelecektik ki Enes'i Aslı'nın sevgilisi sandığın için sana gelemedik biz de gizlice bulusuyorduk ta ki şimdi bizi yakalayana kadar.
S:Yusuf şimdi bak kardeşim bu böyle olmaz.
Y:Nasıl yani?
S:Böyle yağmurun altında hasta oluruz gel eve geçelim Aslı bize çay koysun öyle.
Y:Sen onay verdin mi şimdi? Onay vermediysen ben girmeyeyim kızı umitlendirmeyeyim?
S:oglum sen demedin mi bundan sonra bana emanet diye sen emaneti böyle mi sahipleniyorsun?
Y:Kralsin sen ya.
S: Oğlum sen kraliyet ailesi niye bu kadar takılıyorsun prenses,kral vb. Falan.. Hahahaha
Y:Alışmısız artık ne yapalım. Biraz daha islanacak mıyız yoksa eve geçelim mi???
S:Yürü oğlum yürü eve.Eve girerler. Aslı meraklı gözlerle Yusuf'a bakar Yusuf'un umutlu göz kırpisi onay aldıkları anlamına gelmişti Aslı koşarak abisine sarılır.
A:teşekkür ederim abicim. Çoook teşekkür ederim.
S:Kızım tamam boğdun beni yeter düğününde oynayamam sonra bak.
Sen bize hadi 3 çay koy da gel.
A:Hemen abicim hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALIMDEKİ BEY (REYNMEN)
Krótkie OpowiadaniaKötü bir gün ve o gün olan harika olay.