Dzień minął szybko. Zapadł już zmierzch. Na zewnątrz było słychać tylko szum liści powiewających na chłodnym wietrze oraz krople deszczu wpadające do rozmaitych kałóż, które pokrywały cały chodnik. Raz na jakiś czas można było dostrzec przechodnia wyłaniającego się z ciemności, jednak bardzo szybko spowrotem się w niej rozpływał.
Jedyną osobą, która zdawała się nie być przygnębiona warunkami pogodowymi, była dziewczyna zamieszkująca pewną starą kamienicę na opuszczonej części uliczki. Obskurne ściany samym widokiem straszyły przechodniów i rzadko kiedy ktoś zagłębiał się w te rejony. Wieczór, jak każdy inny, spędzała sama w swoim zniszczonym pokoju na najwyższym piętrze budynku. Fioletowo-niebieska farba miejscami odrywała się od ścian, meble były w kiespkim stanie, a całe wnętrze oświetlała stara jarzeniówka. Wokół unosił się zapach różanych perfum nastolatki, który nawet tak bardzo zaniedbanemu mieszkaniu dodawał czarującego uroku.
Z tego jednak miejsca przez zniszczone okno, które zapewne pamiętało lata wielu poprzednich właścicieli, widać było wielki wieżowiec, który pomimo tego, że znajdował się w sąsiedniej ulicy, swoją wysokością wybijał się ponad wyniszczone kamienice. Była to potężna firma, najpopularniejsza w całym Chicago. "Kropla Życia", tam właśnie, jako zwykła sprzątaczka pracowała mama Klary. Nie zarabiała wiele, ale wystarczało na utrzymanie jej i córki.
W tym potężnym budynku, w którym pracowała masa osób, a właściciel nie mało zarabiał, mieściło się tak zwane "zakazane piętro", a raczej pokój znajdujący się na szczycie. Plotki mówiły, że owe pomieszczenie jest zabezpieczone najdoskonalszymi szyframi i kodami, których żaden haker by nie złamał.
Dziewczyna zawsze się zastanawiała co się w nim znajduje i dlaczego tam zawsze świeciło się światło. Kilka razy pytała o to mamę, ale ona za każdym razem odpowiadała, że według umowy nie może wchodzić na ostatnie piętro, ponieważ zostanie zwolniona. Klara jednak nie ustępowała i miała już plan jak dostać się do tej firmy...
CZYTASZ
Istoty nocy
Science Fiction*Czasu nie cofniesz, ale błędy możesz naprawić* Chicago - zwykłe miasto Klara - zwykła dziewczyna Kropla Życia - niezwykła firma Ciekawska natura Klary od zawsze przeważała, nad jej racjonalnym myśleniem. Nie było łatwo czegokolwiek przed nią ukryć...