Gözlerimi annemin bağırmalarıya açtım. uyandığimda annem sofra hazırlıyordu. baktım akşam yemegiydi.dışarı baktım hava karanlıktı. çok saçma . ablam geldi
" sonunda uyanabildin. sabahtandır seni çağırıyoruz. " ne ben anneme yardım ettikten sonra uyumaya mı gittim. yani o gördügüm şeyler... hayır rüya olamaz. aptal yeter başka ne olabilirdi. sence yeni gördüğün biri sana öyle samimi davranırmıydı. zaten sen de gidip o çocuga öyle davranmazdın. neyse. ama ćok gerçekçiydi. acaba çocuk öylemiydi. yani yüzü ve bi de adı fatih miydi? boş ver
gitsin. zaten yarın gittiğimde orada olmaz. yani öyle düşünüyorum. yemek falan yedik. yatma vakti gelince uykum olmadığı için ben de dışarı çıktım. gök yüzünde ay ve yıldızlar çok güzel görünüyordu. kendimi çimlere uzattım. köy zifiri karanlıga gömülmüstü. herkes uykudaydı. tabi benden hariç. düşündüm. olanları. gördüğüm rüyayı. o çocuğu. yani fatih diye bildidiğim cocugu. acaba nasil biri. offfff! kendine gel yeter . salak biri için bu kadar düşünme. ama ne yapayım merak ediyorum. düşündüm de acaba feneri alıp da oraya gitsem. ben korkmuyorum. evet gidebilirim. eve parmaklarımın üzerinde yürüyerek girdim. feneri alıp çıktım. o yere doğru yürümeye başladım. biraz ürkütücü ama ben korkmuyorum. gittim ve o çocuğun durdugu yere feneri tuttum. kimse yoktu. yetercim ne bekliyordun? o gizelmli çocuk orada put gibi bu saate kadar seni mi beklicekti. geçekten salaksın. gittim ve oraya oturdum. buradan gök yüzü daha bi güzel görünüyor. ay ve yıldızlara bakarken gözlerim yavas yavas kapanmaya başladı.
kendimi uzattım. ve uykuya bıraktım...Offfff! gözlerimi açtığımda gizli yerimdeydim. kolumdaki saatime baktım. saat 3:26 idi. hava hala karanlıktı. ben de hemen feneri alıp buradan uzaklaştım. eve gitiğimde kimse uyanamıştı feneri falan yerine bıraktım. yatağıma girdim ama uykum gelmedi. öylece yatakta kıvrandım. duvardaki saate baktım
4:35 ti. baktım annem uyandı. tam uzerime yorgan atacaktı ve uyanık olduğumu gördü. ve sordu" kızım sen neden bukadar erken uyandın? " " uyku tutmadı. eğer yardım edecek birey varsa yapayım. " dedimim. annem " inekleri sürüye bırak. çobana, sana göstereceğim ineğin bundan sonra sürüye katılacağını söyle." başımı olumlu anlamında salladım.
kalktım, pijemalarımı çıkattım. giyisilerimi gidim. inekleri dereye götürdüm ki su içsinler diye. sonra sürüye bıraktım ve eve doğru ilerlerken küçük bir çocuk gördüm. elinde poaça , ayağında küçücuk terlikler bana bakıyordu. çocuğun yanına gittim ve
" sen ne tatlı şeysin öyle. adın ne?" çocuk genç bir cocugun bacağına sarıldı. ben de cocugun bacağına sarıldığı kişiye baktım. HAYIR! BU RÜYAMADA GÖRDÜĞÜN O ÇOCUK. DEMEK BÖYLE BİRISİ VAR. O ZAMAN BU BENIM YERIMDEKI ÇOCUK. çocuğa mal mal bakıyordum o da benim yüzüme bakıyordu. bir anda kendime geldim ve" neyin oluyor? yani kucağındaki? " cevap vermeden gitti. ne kabalık. tam öküz.ben de eve gittim. uykum gelmişti. yatağıma girdim. ve olanları düşündüm.demek rüyamada gördüğüm çocuk oydu.giyimi bile aynıydı. bunları düşünürken uykuya daldım...MERHABA OKURLARIM.YAZARINIZ SİZİ İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPIYOR. BU YUZDEN DE OY YORUM VE TAKIP.... ÖPÜLDÜNÜZ☺😊😊😀😃😛😜😚😘😗👄💋❤💜💙💚💛✋✋✋☆☆☆☆☆☆oyyyyyyyyyyyy!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ SEVDALI
Teen FictionO yıl köye çoban olarak gelen 17 yaşındaki FATİH. Daha fatihi görür görmez aşık olan 14 yaşındaki YETER... fakat fatih te bir gizem vardır.