BÖLÜM 5

42 7 0
                                    

Baktım o cocuk yani fatih. şaka gibi. hemen doğruldum ve" sen" tam birsey söylüyordum " şşşş! anı yaşa soru sorma"
tabi bunları söylerken hala gözlerini aćmamıştı devam etti " bakıtım evde yanlızdın. senin buraya akşamları geldiğini biliyorum. dedimki bu kızı yanlız bırakmayayım. aslında evine gelecektim sonra hissettim burada olduğunu." ben hayretler içerisinde ona bakıyordum. sonra cesaretimi topladım " adın ne?" cevap vermedi.  sinirden kudurdum ve
" sabah ta ayni şeyleri yaptın. soru soruyorum cevap vermiyorsun. sonra seni rüyalarımada görüyorum. adın fatih olursa tam isabet olur. " sırıttı ve gözlerini bana kitledi. " rüyan doğru söylemiş. adım fatih. peki etrafına bak. sence bu gerçek olabilirmi? yani ben ve sen . böyle bir yerde. şimdi görüşürüz. emin ol bundan sonra... neyse" ona baktım" neyse diyorsun. ama ben hala seni anlamıyorum. biraz düz konuş. ben ve sen derken. bunlar gećek. sen gizemlisin. kim olduğunu bilmiyorum. bugun ćobanla geldin evime. bari kim olduğunu sölye. " ' yeter yeter kızim kalk. yeter yeter kızım kalksana' diye bir ses duyana kadar oradaydım ve fatih öylece bana bakıyordu ve kaybolup gitti. tabi bu sesi duyduktan sonra. gözlerimi actım ninem beni kaldırmaya çalışıyor. yataktaydım ve hala akşamdı. " sonunda kızım sana demedimi bize gel diye. niye gelmedin. bak dedenle amcan yemek için seni bekliyorlar.hadi elini yüzünü yıka" gözlerimi zor açarak" nine ben yemek yedim. hem evde tek başıma korkmuyorum. uykum var . hadi herkese afiyet olsun. amcamlarara selam söyle. hadi nine ." " kızım gel bizde kal. burda yanlız yapamazsın. "  ofladım ve" offf! nine hadi görüşürüz" ninem" kızım ama birsey olursa bize gel tamamı kuzum"
" tmm nine gelicem" ninem evden ćıktı. bende saate baktım 20:13 tü. aç değildim. tv açıp izlemeye başladım. tabi gözüm tv aklımada o rüyadaydı. çok garip. gözlerim kapanmaya başladı ve kendimi uykuya verdim...

   
   MERHABA OKURLARIM. SİZİ ÇOK SEVİYORUM. EMEĞE SAYGI OLARAK OY YORUM VE TAKIP LÜTFEN ÖPÜLDÜNÜZ...☺😀😁😄👄💋❤💙💚💜💛💓💔💕💖💖✋✋👍👍👌👌☆☆☆☆

YANLIZ SEVDALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin