FATİH'TEN:
Yeterlerin evine gittiğimizde kapıyı o açtı. birbirimize öylece bakıyorduk. ta ki yeterin ninesi onu çağırana kadar. sonra ben erkeklerin yanına oturdum. sofrayı kurarken yeter, bana bakıyordu. ben de gözümü ondan ayırmadigim icin gözlerini kaçırdığini görebiliyordum. herkes yemek yiyordu. ben bu aralar yemek yiyemiyorum. bu yüzden tabağıma dokunmadım. yeter sofraları toplamaya başlayınca basıma ağrılar gidi. onu görünce karnıma ağrılar giriyor, başım çatlıyor. ya da onu düşününce. sonra yeterden ağrıkesici istedim önce izin vermedi. sonra mutfaga gitti ve ağrı kesici getirdi. ictikten sonra kafamı yastığa gömdüm. sonra yeterin o beni etkiliyen sesi "fatih fatih hadi uyan. fatih fatih hadi seni yatağına götürücem" ben hemen kalktım. sonra yeter koluma girdi. bir odaya girdik. beni bir yataga yatırdı. yatak yeter gibi kokuyordu. kendimi yatağa iyice sindirdim. sonra yorganı üzerime attı. kısaca tamamen yeterin kokusu içinde tekrar uykuya daldım. sonra gözlerimi açtım. hic kalkmak istemedigim icin yeterin kokusunu icime cektim. sonra kapı aćildi. ben de gozlerimi kapadım. birisi sessizce iceri girdi. ben baktım ki yeter di. tam ćıkıyorduki kolundan tuttum ve kenimle kapı arasına sıkıştırdım. o gozlerini kapattı. ben konusmaya basladım" bugun olanlar icin ozur dilerim. kendimi kaybettim. bak şimdi yine kendimi kaybedicem gözlerini aç." sonra dudaklarına yapıştım. çok sert öptüğümü farkındaydım ama o anki heyecanla. karşı koymasini beklerken o parmaklarımı saçlarımin arasından geçirdi ben de kollarimi onun beline doladım. kapı ve kendimin arasisa daha cok sıkıştırdim. bence ikinci öpücügu olasina ragmen gayet seksi öpüşüyordu. ben dilimi onun ağzınin icinde gezdirirken o da benim alt ve üst dudagımı emiyordu. sonra ikinizde nefessiz kaldık ve birbirimizi bıraktık. yeter kapıyı bir hışımla açtı ve kaçip gitti. ben de ustumu başımi düzeltip ćıktım. annemler dışarıdaydı. yeter bana baktı ve ben de gözkırptım. size yemin ederim yüzü kıpkırmızı oldu. eve vardigimizda uykum yoktu. herkes kendini yataklara attmıştı bile. ben de dısarı çıktım be sigaramı yaktım. sonra yetere mesaj attımaskim şimdi nasılsın?
hemen cevap geldi
YETER: ne olsun bıraktığin gibi
FATİH: ne yani hala o seksi öpücüğun etkisindemisin?
YETER:😶😶
FATİH: tmm tmm şaka yaptım. utanma hemen
YETER: ilk öpücüğumü çaldın benden
FATİH: owwww! ama kabul etmem gerekir ki ilk opucugunde olmasada ikincisin de baya seksiydin
YETER: fatih sen benle dalgamı geçiyorsun. yapma bunları lütfen
FATİH: askım hemen celallenme. gercekten çok güzeldi. seninle bir olmak. dudaklarını emmek. kokunu icime çekmek
YETER: fatih hadi iyi geceler😠😠
FATİH:iyi geceler güzelim. daha seksi öpüşmeler dileğiyle.💏💏
cevap gelmedi. bu kız çok utangaç. kötü birsey yapmadık ki. ama aklimda hala yeter var. offf! başıma ağrılar girdi yine. eve girdim ve ağrı kesici ictim. bunlar sanırım uyku yaptigi icin uykum geldi ve ben de yatmaya gittim.😴😴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ SEVDALI
Novela JuvenilO yıl köye çoban olarak gelen 17 yaşındaki FATİH. Daha fatihi görür görmez aşık olan 14 yaşındaki YETER... fakat fatih te bir gizem vardır.