Drago mi je što ste ovo predložili jer sam nekako već duže vrijeme htjela pisati o divnim osobama koje sam upoznala na wattpadu. Ljude kakvih u mojoj okolini nema i jako bih htjela sve vas da upoznam uživo.
Dakle, u opisu stoje moje najdraže osobe. One sa kojima se najčešće dopisujem, iako se u poslednje vrijeme slabo čujem sa svima. Krivo mi je što nemam vremena, ali već ću nekako naći načina da sve nadoknadim.
Starting with Sara. Nju sam prvu upoznala na wattpadu. Veoma brzo smo se počele dopisivati i ona je jako super osoba.
Marta. Dobro, dvije Marte. Jedna je moja zaručnica, a druga je moj twins. Okej, prvo vam zadivim na imenu jer se tako zove lik u Doctor Who'u. Jako vam zavidim. Dakle, moja zaručnica vam je jedna predivna osoba. Uvijek je bila tu za mene. Kada sam imala broken heart ona je bila tu da sasluša sve moje gluposti. Pomogla mi je da shvatim u kakvog sam kretena bila zaljubljena i hvala joj na tome. Uvijek smo imale teme za razgovor i stvarno sam srećna što sam je mogla upoznati, barem preko wattpada. Nadam se da ćemo jednoga dana imati priliku i da se uživo upoznamo.
Što se tiče druge Marte sa njom sam se tek skoro počela dopisivati. Tako mi je krivo što se prije nismo upoznale jer sam shvatila koliko smo nas dvije zapravo slične. Po svemu. Imamo isti san i nadam se da ćemo jednoga dana nas dvije biti u istom bendu. Već imamo jednu snimljenu pjesmu, hahah.
Bo. Osoba sa kojom mogu pričati o fudbalu do mile volje. Tako sam srećna što imam priliku da se sa njom dopisujem jer je ona jedna predivna osoba i vrhunski pisac. Jedina osoba koja je žestoki navijač Barce, a da sam dobra sa njom. Iako ja navijam za Real, kliknule smo. Kao i ostale, voljela bih je jednoga dana upoznati.
Josipa, zapravo dvije Josipe. Prva Josipa je osoba sa kojom sam se najčešće dopisivala o dečkima. Yeah, čula je moju patetičnu ljubavnu priču, hah. Jako je dobra osoba i piše predobro. Voljela bih je upoznati jer imamo mnogo toga zjedničkog i jer je predobra osoba... Jesam li već pomenula kako je ona dobra osoba?
Druga Josipa će se udati za mog brata. Pjevačica moja, hah.
Danijela. To vam je moja predivna imenjakinja. Ona vam je prijateljica kakvu samo možete poželjeti. Pomogla mi je da povratim samopuozdanje kada sam ga izgubila i wattpad bi bio glup bez nje.
Belma. Malo je falilo da je zaboravim. I sa njom sam se počela skoro dopisivati i jako brzo smo kliknule. Volim osobe kao što je ona-koje imaju isto mišljenje kao ja oko mnogih stvari. I zaista se razumijemo.
Nina. Nismo se mnogo dopisivale, ali mi se čini kao super osoba.
Kerima. Osoba čije priče pratim od samog početka. Moj lajk je bio drugi na Wolf, hah. Čim sam pročitala prvu rečenicu znala sam da će to biti nešto posebno. Nisam imala baš priliku da je upoznam, ali nadam se da ću uskoro imati. I da, reklamirala mi je priču na stranici. Hvala na tome.
Amra. Da je ne bih zaboravila. Jako kul i smiješna cura i tako sam srećna što je poznajem, preko wattpada. Jednom je čak dolazila u moj grad, ali mi se tada nismo poznavale. Nadam se da ću jednom imati priliku da odem u Mostar i upoznam je.
Azra. Ne znam zašto tek sada pišem, hah. Jedna je od najboljih na wattadu. Zaista joj se divim na svemu što je napisala. Njena priča je bila jedan od razloga zašto sam napravila wattpad.
Tu su valjda svi. Izvinjavam se ako sam nekoga zaboravila, ali takva sam ja. Često zaboravljam.
Dakle, želim vam se svima zahvaliti što postojite. Wattpad je postao moje utočište i obožavam biti tu. Čim pročitam neki komentar na mojoj priči ne skidam osmijeh sa lica i zaboravljam na probleme. Da nije svih vas moj život bi bio pust, a ocjene bolje, hah. Šalim se za ocjene. To je zbog njega, a ne wattpada.
Sljedeće ide sutra i poslušaću Belmin prijedlog da pišem o idolima, a njih zaista ima puno.
Pjesma pored, obavezno poslušajte.