Znamo svi šta je danas i povodom toga želim nešto napisati. Nisam doba u pisanju ovakvih stvari, ali to je iz srca.
Četiri godine. Prošlo je četiri godine od kako je nastao bend koji je promijenio svijet. Njih petorica su promijenili živote na milione djevojaka, među kojima sam i ja. Osoba kojoj sam najviše zahvalna jeste Simon Cowell. Jer da nije njega, One Direction nikada ne bi postojao.
Nije bila slučajnost što su baš njih 5 stavili u bend, to je bila sudbina. Sudbina da baš oni budu ti koji će da osvoje svijet muzike svojim predivnim anđeoskim glasovima. Mnogi bi rekli da je to samo bend, ali oni ih gledaju drugim očima, a ne očima Directionera.
Skoro tri godine sam Directioner i time se ponosim. Ljudi su mi govorili kako sam budala što ih volim, iako ih ne znam i vjerovatno ih nikada neću upoznati. No oni ne znaju da su oni ti koji su me održavali u snazi. Svaki put kada bi me neko rasplakao i povrijedio, otišla bih u svoju sobu, pustila njihovu muziku i bila okružena njihovim posterima. Svaki put kada sam htjela odustati, oni su bili razlog da nastavim dalje. Oni su me naučili da vjerujem u svoje snove i da, bez obzira na sve, nikada ne odustajem. I zauvijek ću im biti zahvalna na tome. Jer sam zahvaljujući njima ja snažna i odlučna osoba.
Istina, koliko god me oni činili srećnom, toliko mi je i bilo teško. Nije meni bilo teško zbog hejtera jer sam sa njima lako izlazila na kraj. Bilo mi je teško gledati Zayn'a sa drugom osobom. Sa djevojkom koja ga ne zaslužuje. I muka mi je od ljudi kojima je Perrie idol. Zaista. Nije me briga ako me zbog ovoga počnete hejtati, ali ja ću vam reći svoje mišljenje. Perrie da je neka dobra osoba i Anđeo kakvom je svi vi zamišljate, nikada ne bi dozvolila da nakon što svaka pjesma Little mix'a izađe Zayn trči da to postavi na twitter. Ne kažem ja da je Little mix popularan samo zbog Zayn'a. One su osvojile X Factor što i nije mala stvar. Ali, budimo realni, koliko vas je čulo za njih prije nego što su se Zayn i Perrie smuvali? Koliko vas ih sluša samo zbog Zayn'a? Po meni, Perrie i nije neka pjevačica. Okej, ona zna pjevati, ali takve se mogu naći na svakom koraku. Ostale tri cure imaju dobre glasove, ali vi se opet lijepite za tu Perrie jer je ona sa Zayn'om. Bilo me sramota našeg fandoma kada je bio njen rođendan. Pa ljudi vi više pričate o njenom rođendanu na stranicama 1D'a nego o Zayn'ovom.
Krivo mi je što se ovoga moram prisjećati baš na njihov rođendan, ali me to previše boli.
Imala sam još mnogo toga reći, ali je počelo da grmi i ja moram gasiti laptop.
Ali eto, 1D i svi Directioneri srećan rođendan. Dečki hvala vam što postojite. Jednoga dana ću svojim unukama pričati o bendu koji mi je promijenio život. Vjerujte mi da hoću.