the world after 1000 years

90 15 5
                                    

Kako vidim svijet za 1000 godina?

Well, ja tada neću ni postojati tako da me nije ni briga. I mean, možda tada neće biti ni planete Zemlje. Kako smo počeli, uskoro će biti uništena.

No iako ne bude, kakvi će ljudi živjeti na njoj? Plašim se i pomisliti na to.

Ako su sada ljudi ovako površni kakvi će biti za 1000 godina.

Valjda će tu biti moji potomci da spase svijet. Hah. Just kidding, ofc.

I ne znam šta bih još rekla. Prolazi mi hiljadu misli kroz glavu o ovoj temi, ali sam previše lijena da ih napišem.

Šojka rugalica je konačno dospjela u moje ruke. Čitala sam i na internetu, ali to nije isto. Sinoć sam završila čitanje i sutra ću vjv u bilioteku, pa ću da podignem neku od knjiga koju ste mi preporučili. Ugl ih planiram sve pročitati.

Za sada ću reći svoje mišljenje o trećem dijelu Igara Gladi.

Iskreno, mislila sam da od drugog dijela ne može biti ništa bolje. Knjiga je fantastična, ali kada sam pročitala ovaj dio nisam mogla obuzdati emocije. Finnick je poginuo? Ne znam kako sam podnijela taj dio. No, bitno je da su Gale i Peeta na kraju ostali živi.

Koliko god sam do sada pročitala knjiga, ni jedna nije uspjela ono što su Igre Gladi-da mi drži pažnju svo vrijeme. Nisam odustajala od čitanja nikako. Desi se da mi knjige brzo dosade i da mi treba odmor da bih nastavila čitala, ali sa Igrama Gladi je to bilo drugačije. Nisam mogla ispusitit knjigu  iz ruke. I uveče kada sam morala ugasiti svijetlo, stavila sam je ispred laptopa i nekako naprezala oči da pročitam. Iako je ponoć već odavno bila prošla. Da je neka druga knjiga u pitanju vjerovatno bih je ostavila i otišla spavati, pa nastavila tek sutra.

Ali to je Suzanne Collins. To samo ona može.

I ako slučajno ima neko da nije pročitao knjigu, neka se odmah baca na čitanje. Neće požaliti.

Good luck svima koji sutra kreću u školu. Moja prva sedmica je završena i sve je bilo super. Volim srednju školu! Za sada. hah

Ostala sam bez ideja, predložite nešto o čemu nisam pisala prije. Ko smisli, posvetim mu dio. okay? okay...

It's my lifeWhere stories live. Discover now