Hej, hej, hej!
Počela je škola i ovaj wattpad me zbog toga nervira, svi samo nešto kukaju kako moraju da uče i da nemaju vremena za priče i wattpad uopšte...
Serete!
Ali zaista!
Trebate već jednom naučiti kako da organizujete svoje vrijeme i da imate vremena za sve. A i niko vam ne traži da pišete nastavak svakog dana.
Inače, meni je u školi super (znam da nikoga ne zanima) kako je kod vas?
No, da se vratim na temu.
U ponedjeljak je školska priredba, a ja već na samom početku glumim na njoj. Uh, joj. Ne da sam nervozna, nego umirem. I još moram da izmijenim dijalog, tj. da ga sama napišem. Valjda se neću ništa obrukati.
A donijelo je to nešto dobro.
Išla sam iz škole sa likom koji mi se sviđa. Holy shit!!!
Pričali smo o priredbi i engleskom uopšte. Ja sam mislila da je on samo jedan u nizu koji ne zna reći ni svoje ime na engleskom. Ali onda mi je ispričao kako čita knjige na engleskom. *-*
Čita knjige! On čita knjige! Pa ja ne mogu biti srećnija.
I još mi je pričao na japanskom. Ne mogu da vjerujem kako je on predivaaaan! hahah
Pukla sam. Oprostite.
Što se knjiga tiče, nisam našla u biblioteci ništa od preporuka, ali sam ih naručila pa će stići uskoro.
A pročitala sam super knjigu Srećna djevojka, Jennifer Weiner.
Zaista je super i kao i iz svake dobre knjige, izvukla sam mnogo pouka. Ako imate vremena i volje pročitajte je.
Kradljivica knjiga, na preporuku Sare je sljedeća koju ću da čitam.
Inače, kako je vama u školi? Ima li ocjena? Jesu li profesori dosadni? Ima li slatkih momaka?
Predložite mi o čemu da pišem još.