I need your help

114 15 12
                                    

I need your help.

Please don't ignore this.

Dakle, znate priču o Dejanu? Vjerujem da većina vas zna.

Stvar je u tome da sam se odljubila od njega. Nakon nekoliko mjeseci tuge i plača, napokon sam se odljubila.

Kako mi je to uspjelo?

Well, našla sam novu ljubav. Dobro, ne mogu to nazvati ljubav. Ali mislim da mi se počinje sviđati jedan dečko. Stariji je od mene 5 (i think) godina. On je prezgodan.

Živi blizu mene i već dvije godine mi je onako cute and hot.

Ugl moja drugarica ga počela zvati tetak. Msm preko ljeta su se družili i ona je došla do ideje da ga zove tetak. Ne znam ni sama zašto.

I tako, jednom smo ta drugarica i ja šetale i on nam je išao u susret. Njih dvoje su stali da se pozdrave, a ja sam rekla samo jedno sramežljivo 'ćao' i stajala sa strane. I onda se on okrenuo ka meni i rekao "Pa gdje si ti komšinice?" i pošto sam ja bila u nekim uskim helankama on me odmjerio od glave do pete, sa nekim preverznim osmijehom na licu.

I onda je počeo da priča o popravljanju komšinskih odnosa, a svo to vrijeme mu je pogled bio tamo gdje ne treba. I jednom mi je slučajno dotakao ruku.

I taj njegov dodir je značio nešto.

I mean-meni je značio.

Već dvije godine sebi govorim kako si ne smijem dozvoliti da mi se svidi i ovo što mi je gledao u grudi i zadnjicu je značilo da si to nikako ne smijem dopustiti.

Ali kako kada se on meni sviđa bez obzira na sve?

I ne znam šta sada da radim.

Rekao je mojoj drugarici da želi da bude sa mnom. Ali ja sam ta koja ne zna šta želi.

Neću opet da se zaljubim u idiota i da patim. hah.

Inače je on prezgodan. Ima najveću zadnjicu koju sam ikada vidjela. hahah. ali ozbiljno.

Može savjet?

Obratite pažnju na pjesmu pored!

It's my lifeWhere stories live. Discover now