Korkuyorum Jin. Duygularımdan korkuyorum. Duygularımın senin canını yakacağından korkuyorum. Normal bir şekilde,kızlardan hoşlanan senin kalbini kırmak istemiyorum. Beni dost olarak gören gözlerinin,sislenmesini istemiyorum. Fakat,ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Duygularımı galiba saklayamıyorum..
"Hey Tae, şu aralar yanımdayken kızarıp duruyorsun. Ateşin mi var? Hasta mısın?"
Evet hastayım Jin. Sana hastayım ben. Benim doktorum ol ve beni bu hastalıktan kurtar.
"Ha-hayır iyiyim ben. A-acıktım,sen?"
Gülümsediğinde başımı eğiyor ve gözlerimi senden kaçırıyorum. Sana bakarken nefes alamıyorum. Daha liseyi bitirmeden ölmek istemiyorum. Neden kalbim hem benim hem de senin için bu kadar zararlı?
"Bende ne zaman soracaksın diyordum. Hadi ramen yiyeliim!"
Koştura koştura dükkana girdiğinde karnımı tutuyor ve tuttuğum nefesimi rahatça havaya veriyorum. Sanırım yemek yerken gözlerim sana kayacağından boğulacağım. Beni kurtarırsın değil mi? Sırtıma vursan yeter..
***
"Bir daha boğul da gör kurtarır mıyım seni?! Aptal!"
Bana atarlandığında yanaklarımı şişiriyor ve hemen yanında aylak aylak yürümeye devam ediyorum.
"Bu zaman kadar beni incitmenin karşılığı işte!"
Dediğim şeye karşı yüzün düşüyor ve elini yumruk yapıp, koluma vuruyorsun.
"Hatırlatıp durmayı kes! Kendi sebeplerim vardı!"
"Tabii tabii~"
Seni çok sinir ettim galiba. Yüzün kolun falan morardı. Woah,patlıcan cosplayi mi yapıyoruz?
"Taehyung cidden eve gidince güzel bir duş al da,bir köşelere saklanmış beynin ortaya çıksın."
"Hey,benim beynim yerinde zaten!"
"Tabii tabii~"
Beni taklit ettiğinde burun kıvırıp,kollarımı kavuşturuyor ve sana sırtımı dönüyorum.
"Hey hey,trip mi atıyorsun?"
Gülerek bunu dediğinde mimiklerimde bir değişim olmuyor. Sana kızdım!
"Ahh bu halinden nefret ediyorum."
N-nefret mi ediyor? O benden nefret mi ediyor? Hadi ama neden kalbim kırılmış gibi hissediyorum? Ben bu kadar alıngan biri değildim..
"Sen ağlıyor musun?"
"Evet! Ağlıyorum tamam mı?!"
Şaşkınca beni omuzlarımdan tutup,dibime girdiğinde yanağına tokat atmamla irkiliyorsun.
"Bana yaklaşma!"
"Hadi ama Tae kız gibi davranıyorsun!"
Biliyorum.. ama duygularımı kontrol edemiyorum. İlk defa yaşıyorum bu duyguyu.
Bu yüzden senden özür dilerim Jin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇSÜZ ♤taejin
Fanfiction"benimle uğraşanların yanında seni de görmem, bende büyük bir travma etkisi yarattı. "