Hayatının rahat olduğunu düşünerek hata yapmışım Jin. Bugün bir kaç öğrencinin seni dövdüklerini gördüm. Canın yanıyordu ve dişlerinin arasından sessizce küfür edip duruyordun. İçim cız etmesine rağmen seni koruyamamıştım. Çok güçlülerdi Jin, elimden gelmezdi ki bir şey.
Onlar gittiğinde elimdeki pansuman çantası ile yanına koşmuştum. Çantayı ne zaman mı aldım? Kaşla göz arasında. Neyse, önemli olan o değil ki.
Beni gördüğüne sevinmiş olmalısın ki çiziklerle dolu olan yüzünde güller açmıştı. Yine de karizmamı bozmadım ve seni azarladım. Hala daha gülümsüyordun. En sonunda "teşekkürler" çıktı dolgun dudağının arasından. Teşekkür ettin bana, sana hiçbir yardımda bulunamamış olmama rağmen.
Sana o çocukların kim olduğunu sormayı çok istiyordum. Gerçi öğrensem bile ne yapabilirdim ki? O tarz çocuklar dillerinden çok yumruklarını konuştururdu.
Yine de ben kararlı bir insandım. Sormak istiyorsam, soracaktım tabii.
"Onlar kimdi Jin?"
"Kimden bahsediyorsun? "
Bana anlatmak istemediğin belliydi lakin benim ısrarcı gözlerime karşı pes etmiştin.
"Onlara ihanet ettiğimi söyleyip, dövmeye başladılar. Karşı okuldanlar."
Karar vermiştim tam şuanda. Onlarla konuşmaya gidecektim.
Son dersten kaçarak bir şekilde karşı okula girmiştim. Tabii biraz zorlu olmuştu ama zayıf bir çocuktum. Her yerden geçebiliyordum.
Bahçede seni dövenleri görünce derin nefesler alıp verdim. Herhalde saldırmazlardı hemen değil mi?
Yavaş adımlarla yanlarına kadar yürüdüm ve yalandan öksürerek bana bakmalarını sağladım. Tam ağzımı açıp konuşacakken; sağ kaşının kenarını kazımış psikopat tipli bir çocuk gülümseyerek, diğer çocukların aralarından çıkmıştı.
Çok korkmuştum.
"Sen o'sun. Jin'i değiştiren çocuk! "
Dişlerini sıktığını farkettiğimde ellerimi iki yana doğru şaşkınca salladım.
"Hayır ya--"
Tam o sırada yoktan varolan sen, beni elimden tuttuğun gibi oradan uzaklaştırmıştın. Arkamızdan koşarak gelen o çocuklardan el ele tutuşarak kaçıyorduk.
Korkmam gereken yerde, mutluydum.
Senin yanında güvende olduğumu bilmek, bana güç aşılıyordu.
Bedeni güçsüz olan benim, güçlü bir kalbim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇSÜZ ♤taejin
Fanfic"benimle uğraşanların yanında seni de görmem, bende büyük bir travma etkisi yarattı. "