Rozdział 1

1.2K 44 6
                                    

Jest to moje pierwsze takie opowiadanie, więc proszę o opinię.

******

Tenma wrócił do domu po męczącym trening. Chłopak podszedł do drzwi kuchennych, uchylił je i zajrzał do środka. Jak zwykle o tej porze zobaczył Aki, która przygotowywała obiad.
- Wróciłem. - powiedział niebieskooki.
-Witaj z powrotem. Jak w szkole? - zapytała uśmiechnięta kobieta.
- Dobrze. Idę się umyć przed obiadem. - powiedział i poszedł do swojego pokoju po ubrania. Wziął jakąś koszulkę i krótkie spodenki. Udał się do łazienki, kiedy tylko przekroczył próg pomieszczenia dostał wiadomość.

Od: MyHotDaddy
Hej kochanie.

Na twarz brązowo włosego wstąpił szeroki uśmiech i zaraz odpisał na wiadomość.

Do: MyHotDaddy
Cześć, tatusiu.

Od: MyHotDaddy
Jak tam skarbie?

Do: MyHotDaddy
Dobrze tatusiu. Właśnie szedłem wziąść kompiel.

Od: MyHotDaddy
A wyślesz ładne zdjęcia swojemu tatusiowi?

Tenma przypomniał sobie w tej chwili, że kupił coś specjalnie na tę okazję. Pobiegł z powrotem do swojego pokoju i wygrzebał z dołu szafy ładnie zdobione pudełko. Szybko udał się do łazienki i zamkął się w niej na klucz. Otworzył ostrożnie pakunek i wyciągnął jego zawartość. W środku znajdowały się urocze, białe podkolanówki, pudrowo różowa spudniczka i biały crop-top w truskawki. Założył wszystko na siebie i zostały mu tylko dodatki. Na szyi zapiął sobie białą obrożę z kryształkami, na głowie umieścił urocze kocie uszka. Błękitnooki przejrzał się w lustrze, po czym złapał telefon i zrobił sobie zdjęcie.

Do: MyHotDaddy
*zdjęcie zostało wysłane*
To ci musi wystarczyć, tatusiu.

Od: MyHotDaddy
Jak możesz robić to swojemu tatusiowi? Teraz mi smutno.

Do: MyHotDaddy
Spokojnie tatusiu. Przecież jutro też jest dzień, a teraz wybacz chcę wziąć kompiel.

Zablokował telefon i nalał wodę do wanny. Chłopak podszedł do szafki i wziął z niej swój olejek o zapachu wiśniowym. Wlał go do wody po czym zakręcił kurek. Ściągnął z siebie ubrania i usadowił się wygodnie w wannie z ciepłą wodą.
- Ciekawe co jutro zrobisz, tatusiu. - szepnął, by po chwili oddać się błogiej rozkoszy jaką była kąpiel.

*****

Taki krótki rozdział. Mam nadzieję, że się podoba!

Do następnego! ❤️

Just love my, Daddy | DaddyKink Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz