KEYİFLİ OKUMALAR
'Gerçekler nasıl da acıtıyor insanın canını.'
➿
Dikildiğim yerden acıyla kıvranan adama bakarken kullanılmışlığın verdiği nefret duygusuyla gözlerimin içine bakıyordu.Oysa bilmiyordu ki burada sadece kullanılan o değildi.Bir bakıma bende burada kullanılmış ve görevimi yerine getirmiştim.
-Düşüncelerin bana doğru yolu gösterdi.
James de iki dizinin üzerine çökmüş Caleb'a karşı bir dizini kırarak yere doğru çökmüşken Caleb bakışlarını ona çevirdi.Onu konuşturmuyor olması bir yana bunu ben olduğum için yapıyor olduğunu biliyordum.Öğrenmememi istiyordu ve bunda da o kadar başarılı oluyordu ki neler olduğu hakkında soru sormamak için kendimi zor tutuyordum.
-Ka..kaçışın yok!Seni yakalayacaklar ve ordunun eline düşeceksin.
Caleb'ın ilk kez konuşmasına karşın kaşlarım çatıldığında göğsümün tan ortasında duran bir yumru vardı.Ne yana dönersem döneyim o kadar acıtıyordu ki konu James olunca kelimenin tam anlamıyla nefessiz bırakıyordu.
-Yani?
James'in sakin ses tonu bir an ürpermeme neden oldu.O kadar nefret doluydu ki bu sakinliği aslında çok şeyi ifade ediyordu.Caleb, James'in sorusuna karşın yüzünü buruşturduğunda yutkundum.
-Sen hayvansın hatta bir yaratıksın James!Kimse sana yardım edemez ve sen olduğun şeyden kurtulmaya çalışırken aslında daha çok battığının farkında bile değilsin!
Tiksinircesine James'e bakarken damarlarımda hissettiğim sızı bir an kollarımın uyuşmasına neden oldu.İçimde bir dalga yükselirken James benden önce davrandı.Uzun parmakları büyük bir hızla Caleb'ın boynuna sardığında hareket edemedim.
-Bu yaratık hepinizin sonunu getirmeden asla batmayacak!
Büyük bir soğukkanlılıkla sarfettiği sözcükleri beni bile etkisi altına alırken az önceki hissettiğim şey beden dilindeki sakinliğin aksine gerçekten hisseti idi.Dur bir saniye!Ben bunu nasıl hissetmiştim?
Caleb'ın kızaran yüzüne inat hareket etmek için çırpınıyordu.Fakat James'in etkisi o kadar fazlaydı ki doğaüstü güçleri Caleb'ı etkisiz kılıyordu.James'in gözleri siyaha boyanırken elini gevşetti.Yarım saatten bu yana anlamlandıramadığım konuşma ikisi arasında sürüp giderken bir ara bunu bölen James'in ayaklanıp büyük çift kişilik yatağın altına uzanması ve siyah bir çanta çıkarmasıyla son bulmuştu.O kağıtlarda neler yazıyordu ya da Caleb'ın düşüncelerinden neler geçiyordu hiçbirini bilmezken irdeleyemiyordum.
Caleb konuşmaktan çok yeniden kızardığında gözlerinin yukarıya doğru kayması ve aynı anda yan devrilmesi sadece saniyeler içinde gerçekleşmişti.
Gözlerimi kırpıştırarak ne olduğunu anlamaya çalıştığımda gözleri kapanmıştı.Aynı anda James çöktüğü yerden hızla kalkarken diğer elindeki kağıtları ceketinin iç cebine yerleştirdi ve tek kırpışla eski haline gelen gözlerini bana dikti.-Sıra sende.
Bileğimden yakaladığı gibi beni peşinden sürüklemeye başladığında ona yardım ettiğim halde bana nasıl sinirlenebiliyordu?Odanın kapısına doğru yöneldiğinde ayağımdaki topuklu ayakkabılar kahretsinki dengemi sağlamamda bana zorluk çıkartıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
Fantasyİnsan hayatı kurtarmak sizin için ne kadar önemliydi? Bir hayat kurtarmak isterken kendi hayatınızın kelimenin tam anlamıyla cehenneme dönüşeceğini bilseydiniz yine de yardım eder miydiniz? Ben ettim. O sıcak gecenin ev sahipliği yaptığı sokakta otu...