1.50

1.6K 156 68
                                    

Hepsi bir anda ayaklandı. Çevredeki birçok kişinin bakışları da o yöne kaymıştı.

"Mark, Mark! MARK!"

"Haechan kapa çeneni, iki dakika bir rahat dur!"

Haechan denizde köpek yüzüşüyle olduğu yerde çırpınıyordu, gözleri kısık, ağzı yamuk bir şekilde olduğu yerde debeleniyor, arada ağzına kaçan tuzlu suları tükürüyordu.

"Değdi! Ayağıma bir şey değdi!"

"Yosun o sadece!"

Mark, debelenen Haechan'ın yanına gitmiş, Haechan da anında boynuna yapışarak onu neredeyse suda boğulma raddesine getirmişti.

"Yok, hayır! Yosun olamaz! Yengeç olabilir mi? Balık mı? Ay ben sevmem balık falan! Ya piranaysa?! AY MARK ÖLDÜN MÜ?!"

Herkes denizde debelenen ikiliye bakarken Mark suyun yüzeyine en sonunda kafasını çıkarabilmiş ve derin bir nefes alarak ardından öksürmeye başlamıştı.

Yukhei hafif kaşları çatılmış, yüzünde bir gülücükle ikiliyi izliyordu. İkili kıyıya yaklaşmıştı. Sınıf arkadaşı, Mark; yanındaki çocuğa azarlarcasına konuşuyor, Haechan ise gülmemek için dudaklarını birbirine bastırarak kasılan karnını tutuyordu.

Jungwoo ikiliyi izleyen Yukhei'yi süzüyordu. Saçları hafifçe kurumuş, omuzlarından aşağıya doğru dökülen havlu yavaşça daha da aşağıya kayıyordu. Yukhei aniden ikiliyi kameraya alan Yuta'ya döndü. Bu ani hareket karşısında Jungwoo anında başını onun bulunduğu yönün aksine çevirerek yüzünü şemsiyeye çarptığında gözünü acıyla sımsıkı kapadı. İşte şimdi bu sefer hepsinin gözleri Jungwoo'yu bulmuştu. Sicheng anında ayağa kalkarak arkadaşının yanına ilerledi ve omzundan tutarak onu yana doğru çevirdi. Yukhei de onun ardından yanına gelerek başını eğmiş olan Jungwoo ile göz kontağı kurmak istercesine hizasının biraz altına gelecek şekilde eğilmişti. Yuta kamerayı kapattığında onlara dönerek ne olduğunu anlamamışçasına yanlarına geldi.

"Jungwoo? İyi misin?"

"Tam olarak nereni çarptın?"

"Hey, ne oldu?"

Ancak Jungwoo'dan ses yoktu.
Yukhei, Jungwoo'yu bileğinden tutarak sürüklemeye başladı.

•Girlfriend• ::Luwoo::Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin