Special::2:: 2/4

1K 70 31
                                    

"Somin?"

Üstündeki örtüden bir an önce kurtularak şaşkın yüz ifadesi Somin'in düz suratıyla karşılaştı. "Burada ne işin var?"

"Bebek bakıcısı arıyorum." dedi göz devirirken ve kollarını göğüsünde birleştirdi. Jungwoo'nun şaşkınlığı artmıştı.

"Ama.. Karnın..?" diye geveledi gözleri kızın düz karnına inerken. Somin ne bekliyordun dercesine başını salladı. Jungwoo'nun kafası iyice allak bullak olmuştu.

Kapının yakınlarından gelen ses Somin ve Jungwoo'ya sesleniyordu. "Jungwoo, birazdan Bayan Park'lar ile yemek yiyeceğiz. Gecikmeyin."

"İş için yapılmayan entrika kalmıyor. Ailemden aldığım yegane özellik herhalde." Somin etrafa biraz göz gezdirip Jungwoo'nun yanına, yatağın bir köşesine oturdu. "O çocuk Yukhei'den değildi, sadece intikam içindi. Ki zaten Yukhei bir yolunu bulup beni etkisiz hale getirdi. Ama anladığım kadarıyla şu an bu konuda benden daha iyi olan biri var ha?" Jungwoo düşünmek için kendini zorlarken tek bir laf bile edemiyordu.

"Olay her ne ise, ben Yukhei'nin sana kasten bir zarar vereceğini sanmıyorum."

Oğlan yüzünü kıza döndü. "Olayın Yukhei olduğunu nereden çıkardın?"

Somin başını iki yana salladı ve iç çekerek elini oğlanın omzuna destek verircesine koyarak sıktı. "Beceremiyorsun Jungwoo, olmuyor."

"Hiçbir zaman da beceremedim zaten, değil mi?" Jungwoo iç çekerek omuzlarını düşürdü.

"Bebeği aldırdın mı Somin?" Somin bu soruyla başını yere eğdi, göz kapakları yarıya kadar düştü. Boğuk ve cılız bir sesle cevaplarken sorusunu gözleri biraz da olsa yaşlandı.

"Bebeğim... düştü." Jungwoo ne yapacağını bilemedi. Teselli etmek istedi ama böyle bir durumda nasıl teselli edilirdi bilmiyordu. Yalnızca elini kızın eline koyarak kavrayabildi.

"Ama onun için çok daha iyi, değil mi? Böyle bir dünyaya, benim gibi bir anneyle gelmeyeceği için..." Somin göz birikerek artan yaşlarını koluyla sildi.

"Jungwoo, canımızı yakan kişi aynı. Sana tüm hikayeyi anlatacağım."

Odanın dışından bir ses duyuldu, annesi yemeğe çağırıyordu ikisini. Jungwoo ne hissedeceğini bilemez halde Somin ile birlikte kapıya oradan da yemek masasına ilerledi. Park ailesine üstünkörü bir selam vererek kendi sandalyesine oturdu. Kafasını kaldırıp tam önündeki yüze baktığında Somin'i görmek bu yüzü görmenin verdiği şokun yanından bile geçemezdi.

::                                  🌻                                    ::
Sizce kim o? Hı hı hı?
Evet ölmedim.
Yazmaya çalışıyorum bir şeyler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•Girlfriend• ::Luwoo::Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin