Farm - Larry Stylinson

1.5K 62 4
                                    

Město. Kamarádi. Alkohol. Holky. Jak mi tohle může máma udělat? chci zpátky! hned teď a napořád. Nikdy jsem si neuvědomil, jak moc miluju noční ulice Londýna, lidi plazící se v oblaku štiplavého dýmu z barů a dokonce i ty nudný deštivý dny který jen tak proválím v posteli s hrnkem kakaa a mýma oblíbenýma seriálama.

A teď tu já, Harry Edward Styles, stojím před masivní farmou, která se zkládá z velikýho a očividně i starýho rodinýho domku, ohrady, stájí a obrovské louky, za kterou se odrážela hladina jezera. To všechno podtrhnuto lesem který se tyčil za tím vším co moje milovaná matinka nazvala nádherou. Když se jí to tak líbí, proč si tady nezůstane ona?

Sam, starší chlápek tvaru kuličky ke mě přišel aby mi potvrdil můj rozsudek. Dva měsíce prázdnin strávené na jeho farmě. Nenávidím zvířata, nenávidím čerstvý vzduch a nenávidím... wow. Do mého zorného pole se dostal kluk, světle hnědé na krátko střižené vlasy, modrobílé pruhované tričko s krátkým rukávem a červené šórtky. K tomu kotnkové tenisky. Že by tu nakonec byl někdo, s kým by se dalo vycházet?

"Ahoj, já jsem Louis," usmál se a okolo očí se mu udělali jemné vrásky. "Sam mi dal pro dnešek volno, že tě mám províst po okolí." Všimnul si, jak ho skenuju pohledem. Nervózně se zavrtěl a ve tvářích lehce zrudnul.

"Jo, jasně, cokoliv chceš," pokrčím rameny a podívám se jinam. Tón mýho hlasu je naprosto lhostejný ke všemu a všem. Máma mě svírá v objetí ale já ji od sebe odstruju. Vidím její ubížený pohled, ale ona nemá právo. To já jsem ten, co bude mít zkažený prázdniny! povzdechává si a loučí se se Samem. Nasedá do našeho auta a zachvíli už jen sleduju jak se prach ze 'silnice' vrací zpátky na zem.

"Co by jsi chtěl vidět jako první?" zeptá se Louis a já jen krčím rameny. "Víš, jsem rád, že tu budeš. Ostatní jsou tu dospělí a tak s nimi není řeč." pokračuje a já si na důkaz toho, že mě nezajímá strkám do uší sluchátka a v Ipodu vybírám písničku.

"Ah," odečtu z jeho rtů ze kterých zmizel nadšený úsměv. Dokonce i jeho oči přestali jiskřit. Ale co. Nehodlám se tu s nikým bratříčkovat. Tohle je pro mě peklo na zemi. Nikdy jsem si ani nedokázal představit, že bych si přál konec prázdnin.

Farma a já? vážně špatnej vtip.

A/N: čauko miláčci, netradiční prostředí, že? každopádně doufám, že se tahle ffka bude někomu líbit, protože už ji mám celou, celičkou vymyšlenou a když jsou ty prázdniny tak povídka o nich není zas tak bad idea, ne? comments & votes or I rape you! Q__Q just kidding, but you can do it. :D

Farm - Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat