#3

18 1 0
                                    

Mam pewność że jesteś moją..- wzieła głęboki wdech i to co usłyszałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania- moją siostrą.
Jak zginą twój ojciec?-po zadaniu tego pytania wiedziałam jakiej oczekuję odpowiedzi
-Zginą w wypadku. Jak gdyby nigdy nic wracał z moich występów gdy nagle pijany (nie stwierdzino do końca) chłopak (20 lat) zajechał mu drogę. Oboje zginelu na miejscu wypadku.-moja twarz zrobiła się smutna bo kochałam tatusia jak żadne dziecko na świecie. Za tatą skoczyłam bym do ognia. Był mi bardzo, ale to bardzo bliski.
- A gdzie mieszkałaś?-musiałam zapytać bo to pytanie odpowie na wszystkie pozostałe odpowiedzi nawet te najmniejsze.
-Otóż nasza mama była po ślubie z twoim tatą. 6 lat wcześniej (2miesiące przed ślubem) zakochała się "chwilowo" w moim tacie. Bzykneli się po czym niefortunna wpadka i ja w formie dzidzusia. Po ślubie mama wyjechała do innego miasta do pracy po czym tam się urodziłam. Mój tata zabrał mnie i powiedział że mama ma męża i ułoży sobie życie a alimentów nie chce bo jak można brać pieniądze od kobiety. I tak jak mówił ułożyła sobie życie z mężem i założyła mini rodzinkę. Natoniast on zaopiekował się mną a gdy podrosłam opowiedział mi całą historię. - zatkało mnie. Mama miała romans? Wow! To do niej w ogóle nie podobne.

               Hejka!
Tu wasz miś z nową historią! Spodziewaliście się romansu? W sumie też go nie przewidywałan ale wyszło jak wyszło.
   
                 Buziolki:-)

Nowa PrzyjaźńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz