PART 2.

239 16 0
                                    

Pov Κατ .

Αφού όλοι η εβδομάδα κύλησε ήρεμα έφτασε η Παρασκευή ακούω τον ηλίθιο ήχο από το ξυπνητήρι μου που χτυπαει η ωρα ειναι 7:00 το πρωι και σηκώνομαι για να ντυθώ. Πάω στο μπάνιο κάνω ότι κάνω κάθε πρωί πλένω το πρόσωπο που τα δόντια μου βάζω κρέμα και έτοιμη μερικές φορές κάνω και μπάνιο. Πάω στο δωμάτιο και φοράω ένα από μαύρο τζιν και μια απλή Μπορντό μπλούζα φοράω τα αθλητικά μου και κατεβαίνω κάτω να φάω εκεί κάθετε είδη ο αδερφός και η μάνα μου .
Γ(Γιώργος):Καλημέρα πριγκίπισσα.
Κ(κατ): Καλημέρα βλάκα μου.
Μ(μαμα) :Καλημέρα σας ομορφιές μου .
Κ+Γ: Καλημέρα μανούλα .
Και έτσι καθίσαμε μιλούσαμε όπου ήρθε η ώρα να φύγω ο Γιώργος προσφέρθηκε να με πάει με την μηχανή για να μην αργήσω και έτσι έγινε όταν φτάσαμε στο σχολείο τον αγκάλιασα και έφυγε όλοι με κοιτούσαν περίεργα ||μα καλά δεν ξέρουν ότι εχω αδερφό 😂|| . Τελος πάντων αφού βρήκα τα κορίτσια καθόμασταν και μιλούσαμε έτσι σε κάποια φάση χτύπησε το κουδούνι για μέσα.
Αφού πέρασαν 6 βασανιστικές ώρες χτύπησε το κουδούνι για σχολασμα. Όπως γυρνούσα σπίτι ένιωθα ότι κάποιος με ακολουθεί όταν γύρισα ειδα έναν άντρα γύρω στα 35 με άρπαξε και άρχισε να με πηγαίνει σε ένα στενό εκεί κατάλαβα ότι πια θα με βιάσει άρχισα να κλαίω και να φωνάζω αλλά τίποτα τον έσπρωχνε με όσοι δύναμη είχα αλλά μάταια εκεί που πια παραδέχτηκε το τι θα πάθω . Κάποιος άγνωστος βρέθηκε τον έσπρωξε και άρχισε να το βαράει μέχρι που έμεινε ανεστιτος. Μόλις έφυγε ήρθε και με βοήθησε . Φορούσε κουκούλα κατάλαβα ότι ήταν αναρχικός το μόνο που μπορούσα να διακρίνω ήταν τα μελοπρασσινα μάτια του .
??:Είσαι καλά;
Κ:Ναι Ευχαριστώ.
??: Δεν χρειάζεται
Κ: πως σε λένε?
??: Δεν χρειάζεται να μάθεις .
Κ: μα γιατί όχι;
Αυτός απλά με κοίταξε και έφυγε.

Pov Άλεξ
Άρχισα να τον βαράω χωρίς να τον λυπάμαι τι πουστης που είναι πήγε να βιάσει ένα τόσο αθώο κοριτσάκι. Εγώ να δεις που αυτή κάπου την έχω δει αλλά δεν θυμαμαι που .Με ρώτησε πως με λενε να της πω ή οχι ,αστο καλυτερα δεν πρέπει αλλά δες την πόσο όμορφη θεε μου αυτά τα καφέ μάτια είναι τόσο ξεχωριστά φαίνεται ότι δεν είναι σαν τις άλλες τις τσουλες . Πρέπει να φύγω θα της κάνω κακό δεν πρέπει να την ξανά δω . Γύρισα την κοίταξα και έφυγα. Καλύτερα να μείνω μακριά της.

ΈΝΑΣ ΑΝΑΡΧΙΚΌΣ ΕΡΩΤΕΎΤΗΚΕ Where stories live. Discover now