PART 5.

174 17 1
                                    

POV ΚΑΤ

Αχ τι όμορφος που είναι αλλά δεν πρέπει να σκέφτομαι αυτόν πρέπει να βρω εκείνον από εκείνη την ημέρα. Έτσι όπως ανεβαίνω τα σκαλιά για το δωμάτιο μου βλέπω τον Γιώργο να κατεβαίνει από το ντύσιμο και τις κουκούλες στο χέρι κατάλαβα ότι έχουν πορεία. Αυτή την φορα λέω να πάω και κρυφά από τον Γιώργο. Θα πάρω τηλέφωνο την Μαρία να της πω να πάμε μαζι αφού και αυτή θέλει να πάμε .
Γράφω τον αριθμό της και την περνώ τηλεφωνώ.
Κ: έλα Μαρία θες να πάμε στην πορεία σήμερα?
Μ: μας άφησε ο Γιώργος?
Κ: Όχι καλέ κρυφά θα πάμε
Μ: το ξες ότι άμα το μάθει θα γίνει χαμός .
Κ: Ναι αλλά πρέπει να πάμε.
Μ: εντάξει τότε πάμε.
Κ: έλα σ εμένα να ντυθουμε και φύγαμε.
Μ: σε 10 είμαι εκεί.
Μετά από 10 λεπτά. Χτυπάει το κουδούνι τρέχω να ανοίξω αλλά κάποιος με πρόλαβε ο Γιώργος είχε ήδη ανοίξει. Την περνώ και πάμε στο δωμάτιο . Ντυνομαστε μέσα στα μαυρα και περνούμε δύο μαύρα μαντήλια φοράμε τζακετες με κουκούλες και αφού σιγουρευτούμε ότι έφυγε ο Γιώργος με τον Άλεξ φεύγουμε και εμείς .
Φτάσαμε εκεί που θα γινόταν η πορεία στην αρχή που πήγαμε ήταν όλα ήρεμα μετά από λίγο ήρθε μια ομάδα αναρχικών και τότε είναι που ξέφυγαν τα πράγματα. Σε κάποια φάση έτσι όπως γυρνάω να δω βλέπω μια μολότοφ να έρχεται κατά πάνω μου. Έκλεισα τα μάτια μου και περίμενα το κακο άκουγα από δίπλα μου την Μαρία να φωνάζει το όνομά μου .Όμως ποτέ δεν ήρθε στο κεφάλι μου .άνοιξα τα μάτια μου και ειδα αυτά τα μάτια από εκείνη την ημέρα. Ξαφνικά με πιάνει ένας πόνος στο κεφάλι τι φάση ζαλίζομαι .χάνω κάθε επαφή με το περιβάλλον κλείνουν τα μάτια μου .

Pov Άλεξ

Τα μάτια αυτά κάτι μου θυμίζουν γαμω πες μου ότι είναι η κατ . Αλλά το χειρότερο είναι ότι έτσι όπως την έσπρωξα χτύπησε και άνοιξε το κεφάλι της τρέχει πολύ αίμα γαμωτο . Πρέπει να την πάρω από εδώ. Ακούω μια κοπέλα να φωνάζει γυρνάω και την κοιτάω φώναζε το όνομά της .εκεί πήρα την πρωτοβουλία να κατεβάσω στο φουλάρι. Και γαμωτο Ναι είναι η κατ . Την περνώ σε στυλ νύφης και αρχίζω τρέχω. Πρέπει να το πω στο Γιώργο. Όχι πρώτα θα την πάω στο νοσοκομείο. Την βάζω στο κάθισμα αλλάζω ρούχα και μπαίνω μέσα .Μόλις φτάσαμε την έβαλαν στα επείγοντα λένε ότι έχει χάσει πολύ αίμα. Περνώ τον Γιώργο.
Α:έλα φίλε έλα στο νοσοκομείο τώρα.
Γ: τι έγινε ρε μαλακά?
Α:άφησες την κατ να έρθει στην πορεία;
Γ: Όχι γιατί τι έγινε?
Άρχισε να φοβάται
Α: ήταν στην πορεία πήγε να την χτυπήσει μολότοφ και έτρεξα να την σώσω αλλά έτσι όπως πέσαμε χτύπησε το κεφάλι της πολύ. ΤΡΕΧΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΜΌΝΟΣ ΜΟΥ .
Γ: ΕΡΧΟΜΑΙ .
Μετά από 15 λεπτά ήρθε καθόμασταν από έξω και κανένας γιατρός δεν έχει βγει να μας πει τίποτα. Έχω αρχίσει να με φοβίζει που δεν βγαίνει κάνεις.
Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα.
Γτρ(γιατρός): είστε για την Κατερίνα Παπαδοπούλου?
Γ+Α: ΝΑΙΙΙ
Γτρ: έχω να σας πω κάποια καλα νέα και κάποια κακα. Ποια θέλετε πρώτα.?
Γ: τα καλα .
Γτρ: τα καλα είναι ότι ειανι σε μια σταθερή κατάσταση.
Α: ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ.
Έτοιμος να του ορμιξω.
Γτρ: τα κακα είναι ότι έχει χάσει τόσο αίμα που μπορεί να μην ξύπνησει τελικά...
ΤΙ ΌΧΙ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΞΎΠΝΗΣΕΙ ΠΡΈΠΕΙ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΚΟΜΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ .ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΘΕΚΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΜΟΥ ΈΧΕΙ ΚΛΈΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ . Πρέπει να το πω στο Γιώργο κάποια στιγμή αλλά όχι τώρα δεν είναι καθόλου καλή ιδέα και αυτή γιατί ήρθε αφού  ξέρει  ότι δεν την αφήνει να έρχεται .

See you soon guys...😁😁μέχρι τοτε τι λέτε να γίνει;

ΈΝΑΣ ΑΝΑΡΧΙΚΌΣ ΕΡΩΤΕΎΤΗΚΕ Where stories live. Discover now