PART 8.

159 14 3
                                    

Pov κατ
Γενικά είναι όλα ήρεμα μέχρι στιγμής αλλά δεν θέλω να πιω άλλο γιατί όλοι έχουμε γίνει σκατα καλα εγώ σε γενικές γραμμές παίζει να ειμαι η καλύτερη εδώ μέσα αλλά ο Άρης φέρνει κι άλλα κι άλλα και δεν σταματάνε τα σφηνάκια. Έτσι αποφάσισα να πω τον Άλεξ να γυρίσουμε.
Κ: Άλεξ πάμε να φύγουμε δεν αντέχω άλλο.
Α: ότι θες μωρό μου .
Χαιρέτησαμε τα παιδιά και φύγαμε από το κλαμπ .
Αφού μπήκαμε στο αμάξι κατάλαβα ότι και ο Άλεξ σχετικά ήταν καλά .
...
Στο δρόμο δεν πολύ μιλήσαμε.
Όταν φτάσαμε σπίτι του πρότεινα να έρθει μα κοιμηθούμε μαζί σήμερα αφού οι γονείς μας θα λείπουν σε ταξίδι.
Μπήκαμε μέσα πήγαμε στο δωμάτιο μου και εκεί είναι που ξεκίνησαν όλα .
Με σπρώχνει στο κρεβάτι και αρχίζει να με φιλάει παντού μου τραβάει την μπλούζα και το παντελόνι και είμαι με τα εσώρουχα κάθετε και με κοιτάει Οοο το νιώθω κοκκινίζω .
Κ: βλέπεις κάτι που σ 'αρέσει?
Α:οοοο ναιιι απλά θα ήθελα να σε ρωτήσω είσαι σίγουρη?
Κ: ναιιι.
Α: ωραια τοτε .
Εκείνη την στιγμή τον γύρισα και ήμουν από πάνω του ,του έβγαλα την μπλούζα και το παντελόνι και ήταν με το μποξερακι . Τότε κάτι ένιωσα να με ακουμπάει και κατάλαβα κατευθείαν τι ήταν έτσι άρχισα να τον φιλαω στους κοιλιακούς του και να τριβομαι πάνω στο μόριο του .εκείνη την στιγμή με πήρε αγκαλιά και με γύρισε ώστε να είναι αυτός από πάνω . Μου έσκισε τα εσώρουχα έβγαλε το μποξερακι και με απαλές κινήσεις μπήκε μέσα μου και όλο πιο γρήγορα μέχρι που έφτασε η στιγμή της αποκορύφωσης. Και οι δύο τελειώσαμε μαζί . Το ίδιο έγινα για 4 φορές εκείνο το βράδυ .
Το επόμενο πρωί.
Ξύπνησα και τον είδα να με κοιτάει.
Α: Καλημέρα πριγκίπισσα.
Κ: Καλημέρα πρίγκιπα .
Α:άντε σήκω να παμε να φάμε ο αδερφό σου μας περιμένει κάτω με την φίλη σου .
Σηκώθηκαμε και ντυθηκαμε έτσι όπως κατεβαίναμε τα σκαλιά μου χτύπησε τον κωλο.
Κ: πας καλα ;
Α: ποτέ θα σε πάρω από πίσω;
Μου ψιθύρισε
Κ : χα χα ποτέ
Α: καλα καλα
Κ: ανωμαλαρα
Α:ειμαι μωρό μου είμαι
Και εκεί είναι που άρχισε να γελάει σαν χαζό.
Έχουν περάσει 3 βδομάδες
Και όλα είναι μια χαρά φυσικά εγώ ψιλο αρωστησσα έχω κάτι αναγουλες και κάτι ζαλάδες . Η Μαρία μου λέει πως παίζει να ειμαι έγκυος άμα είναι είμαι σίγουρη ότι ο Άλεξ θα με αφήσει 😢. Ηρθε η νεφέλη με δύο τεστ μπήκα στην τουαλέτα αφού τα έκανα και τα δύο περίμεναμε τα αποτελέσματα.
Mετα από 2 λεπτά.
Τελικά είμαι πως θα του το
πω .καταρχήν θα το πω στο Γιώργο να μάθει μήπως δεν θέλει παιδιά . Πάω να τον πάρω τηλεφωνώ. Χτυπάει και επιτέλους το σηκώνει.
Pov Γιώργος.
Χτυπάει το τηλέφωνο μου και βλέπω το όνομα της κατ μόνο και έπαθε κάτι πως θα το πω στο Άλεξ .
Κ: έλα Γιώργο.
Γ: πες μου κορίτσι μου .
Κ: είσαι με τον Άλεξ ?
Γ: Ναι γιατί?
Κ: απλά πες ότι σε ήθελε η Μαρία για μια δουλειά και έλα σπίτι σε χρειάζομαι .
Και εκείνη την ώρα άρχισε να κλαίει με λυγμούς.
Γ: Ναι ερχομαι αμέσως Μαρία μου.
Και το κλείσαμε τι έπαθε τι έγινε τι την έκανε μα είναι μια χαρά 3 βδομάδες τώρα. Γυρνάω στα παιδιά.
Γ: με θέλει κάτι η Μαρία πρέπει να φύγω.
Α: σίγουρα είναι καλα η κατ ; μήπως έπαθε κάτι?
Γ: όλα καλά είμαι ηρέμησε.
Α: ενταξει τα λέμε .
Και έφυγα.
Pov Κατ
Αφού πέρασε ένα τεταρτο άκουσα το κουδούνι άνοιξα και απλά έπεσα στην αγκαλιά που χρειαζόμουν αυτή την στιγμή τον αδερφό μου. Του είπα να κάτσει .
Κ: Γιώργο είμαι έγκυος 😔
Γ: νε κοροϊδεύεις;
Κ: Όχι καθόλου φυσικά είναι του Άλεξ αλλά δεν ξερω άμα θα το θέλει και εγώ δεν θέλω να χάσω ούτε το μωρό ούτε εκείνον.
Γ: κοίτα θα πάω τώρα σε αυτούς ξανά θα μάθω άμα θέλει η Όχι και θα σε πάρω τηλ .
Κ: και άμα δεν θέλει;
Γ: άμα δεν θέλει να τσακιστεί να φύγει μακριά σου .
Κ : Ευχαριστώ άντε φύγε και πάνε τώρα.
Και έτσι έφυγε .
Pov Γιώργος.
Ποιος το περίμενε να περιμένει παιδί τόσο μικρή εντάξει 17 είναι αλλά θα σταματήσει το σχολείο την ξέρω καλα .Και το καλό που του θέλω ρου αλλού να θέλει το παιδί μην γίνει χαμός.
Και με αυτά έφτασα στα παιδιά πάλι .
Γ: τι λέει?
Αρ:τίποτα να λέγαμε για παιδιά με τον Άλεξ .
Γ: ωραια και τι λέγατε Άλεξ θέλεις παιδί;
Α: ΝΑΙΙΙΙ ειδικά ένα κοριτσάκι θα ήταν τέλειο.
Γ: δλδ άμα ερχόταν η κατ τώρα και σου έλεγε ειμαι έγκυος τι θα έκανες?
Α: για αρχή θα φρικαρα γιατί είναι μονο 17 αλλά την αγαπώ και θα ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου έχει κάνει.
Γ: ωραια τοτε πάνε βρες της να της το πεις αυτό γιατί θα παθαίνει από την αγωνίας της πως να στο πει .
Α: τι εννοείς Γιώργος?
Γ: για θυμήσου εκείνο το βράδυ στο κλαμπ μετά έβαλες προφυλακτικό?
Α: Όχι γαμωτο
Γ: το θες το παιδί Ναι ή όχι λεγε .
Α: το θέλω ρε πας καλα είναι αίμα μου είναι το καλύτερο δώρο
Γ: τοτε πάνε σπίτι και πες της το .
Α: φεύγω.
Και έτσι έφυγε.
Pov Άλεξ
Αφού έφτασα σπίτι χτύπησα και μου άνοιξε η Μαρία μου είπε πως η κατ είναι πάνω . Ανέβηκα και μπήκα μέσα την είδα να κάθετε και να κοιτάει το ταβάνι και να κρατάει την κοιλιά της . Πήγα ξάπλωσα δίπλα της δεν γύρισε να με κοιτάξει κοιτούσε με μαζί το ταβάνι .
Α: κοριτσάκι θα είναι.
Κ: που το ξες ;
Α: έχω προαίσθημα.
Κ: το θες δλδ ?
Α: σαν τρελός. Μπορεί να είσαι μικρή αλλά σ αγαπώ και το θέλω αυτό το μωρό.
Κ: Άλεξ Αλήθεια το λες αυτό?
Γύρισε και με κοίταξε με ένα χαμόγελο αχχ αυτό χαμογελο το ερωτεύομαι κάθε μέρα και πιο πολύ .
Α: Ναι Αλήθεια το θέλω όσο τίποτα άλλο.
Και έτσι γύρισα την κοίταξα και την φίλησα. Μπορεί να με κάνει τόσο ευτυχισμένο και θα είναι και η μητέρα του παιδιού μου . Για γάμο του χρόνου που θα είναι 18 σίγουρα θα τις κάνω από τώρα αλλά όχι ακόμα. Προς το παρόν πρέπει να προσέχω και αυτήν και το μωρό μας .


Ουάου μετά από καιρό ξανά.

Τι λέτε ο Άλεξ θα γίνει καλός πατέρας;

Θα είναι κορίτσι , αγόρι ή δίδυμα?

Τα λέμε σύντομα πάλι...💋💋

ΈΝΑΣ ΑΝΑΡΧΙΚΌΣ ΕΡΩΤΕΎΤΗΚΕ Where stories live. Discover now