PART 4.

181 16 0
                                    


Pov Κατ.

Σάββατο πρωί συνήθως ξυπνάω αργά αλλά σήμερα είπαμε να πάμε για ψώνια και καφέ με τα κορίτσια, σηκώθηκα κατά τις 11 και άργησα να ετοιμάζομαι έβαλα μια φόρμα και έλα τοπ μαύρο μπλουζάκι και έτοιμη . Κατέβηκα κάτω να πάω να φάω εκεί την ο Γιώργος.
Γ: θα αργήσω πολύ να έρθω σήμερα να ξες .
Κ: γιατί???
Γ: θα κάνουμε πορεία και δεν ξερω τι ώρα θα τελειώσει.
Κ: κατά τι ώρα θα γίνει ?
Γ: κατα τις 9 -9:30 γιατί; Άμα θες να έρθεις μην τολμήσεις καν να ρωτήσεις Όχι.
Κ: μα γιατί ρε Γιώργο συνέχεια Όχι μου λες .
Γ: γιατί δεν είσαι έτοιμη ακόμα.
Κ: πωωω καλααα .
Και έφυγα έφαγα λίγο κέικ και πήρα τσάντα κλειδιά κινητό και έφυγα. Μετά από πέντε λεπτά ήρθαν και τα κορίτσια . Πήγαμε στο εμπορικό και αρχίσαμε να πηγαίνουμε από εδώ και από εκεί στα μαγαζιά .Μετά από κανα δύο ώρες . Καθίσαμε σε μια καφετέρια ήπια τον καφέ και φύγαμε .γύρισα σπίτι με το που μπήκα είδα τον Άλεξ στο καναπέ λέω να χαιρετήσω .
Κ: χευυ .
Α: Γεια σου μικρή
Κ:πωωω τι μικρή γαμω μικρό ειναι εκείνο εκεί μεσα .
Και του δείχνω το παντελόνι του .γυρνάει και γελάει σηκώνετε και με πλησιάζει .
Α: Οοο πάμε πάνω να σου δείξω άμα είναι μικρό
Κ: φύγε από εδώ ρε ανωμαλαρα
Α: καλα ντε μια πλάκα κάναμε ρε μικρή.
Κ: πάω πάνω άντε γεια .

Pov Άλεξ
Εκεί που πάει να φύγει την αρπάζω και την κολλάω πάνω μου .θεε μου τι όμορφη και αχ αυτό το άρωμα.
Α: θα τα κανα πούμε εμείς.
Κ: Ναι ότι πεις .
Μαλακά μου είναι τόσο όμορφη και τόσο αθώα μου έχει πάρει το μυαλό θεε μου θα σε προσέχω να μην σε πάρει άλλος .
Αχ τι λέω γαμω συγκεντρώσου Άλεξ δεν γίνετε να τα λες αυτά εσύ .

Μήπως τελικά το θέμα Κατ δεν τελείωσε??

ΈΝΑΣ ΑΝΑΡΧΙΚΌΣ ΕΡΩΤΕΎΤΗΚΕ Where stories live. Discover now